Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er lei av å ikke skrive pga Internett kom og ødela hjemmeeksamenen min tirsdag morgen. Damn you, Internett! Damn you!

 

Etter i morgen kl 12 har jeg offisielt sommerferie. Én hjemmeeksamen var det som skulle til dette semesteret. Dragvoll <3

8693707[/snapback]

 

Skal minne deg på det om et par år, når du koker kaffen min :)

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Lolz

 

Lenke til kommentar
Typisk FrP-politikk: Splitt og hersk.

8695480[/snapback]

Den diskusjonen får vi ta i politikk-delen, men jeg blir ikke spesielt sint om du kaller meg FrP'er. Kaller du meg rødstrømpe derimot, da blir jeg farlig.

 

Neste semester blir hakket mer travelt, så jeg er glad for den myke starten på året.

8695480[/snapback]

Dvs..? Hvor stor blir arbeidsmengden? Du går film, gjør du ikke?
Lenke til kommentar

I dette vårsemesteret hadde jeg bare ett 30p-fag, noe som har vært utrolig behagelig å forholde seg til.

 

Til høst blir det to 15p-fag (automatisk mer arbeid enn bare ett emne, uansett om det inneholder 30p) + antakelig Ex.Ped. (7,5p), siden ITGK var så sleipt fag at de ikke viste sin sanne natur før ETTER 15. september i fjor.

 

Jeje, etter hva jeg hører gir ikke Ex.Ped. den altfor store arbeidsmengden heller :p

Lenke til kommentar
antakelig Ex.Ped. (7,5p), siden ITGK var så sleipt fag at de ikke viste sin sanne natur før ETTER 15. september i fjor.

8695576[/snapback]

Nei ! Nei ! Ta ITGK, for nå blir jeg studass til høsten :D Teknostart data, AiT, Realfagsstart (samme som teknostart) i de to første ukene, og så ITGK utover semesteret. Håper jeg får JSP-delen, ettersom jeg ikke kan Matlab.

 

 

Karlsen: :wee:

Håper du ikke deriverer meg eller noe sånt.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
antakelig Ex.Ped. (7,5p), siden ITGK var så sleipt fag at de ikke viste sin sanne natur før ETTER 15. september i fjor.

8695576[/snapback]

Håper jeg får JSP-delen, ettersom jeg ikke kan Matlab.

8695635[/snapback]

Kan jeg som kun har hatt JSP risikere å bli studass for en gjeng som skal lære Matlab? Høres merkelig ut...

Lenke til kommentar
antakelig Ex.Ped. (7,5p), siden ITGK var så sleipt fag at de ikke viste sin sanne natur før ETTER 15. september i fjor.

8695576[/snapback]

Nei ! Nei ! Ta ITGK, for nå blir jeg studass til høsten :D Teknostart data, AiT, Realfagsstart (samme som teknostart) i de to første ukene, og så ITGK utover semesteret. Håper jeg får JSP-delen, ettersom jeg ikke kan Matlab.

 

 

Karlsen: :wee:

Håper du ikke deriverer meg eller noe sånt.

8695635[/snapback]

 

 

Får se hva jeg finner på!

 

Må bare få sim til å peke deg ut først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...