Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå kommer jeg vel til å bli mobbet av alle de kule kidsa i klassen. Netta en A i Eksperter i Team. Up Town!

8681347[/snapback]

 

DRAGVOLLER!

8681493[/snapback]

MBWHAAAAAT? Er NTH'er på min hals. Ingen dragiser på gruppa, og jobbet på oppdrag fra telenor. Vil ha meg frabedt dine "småvittige" kommentarer, takk.

Lenke til kommentar
Zethyr, hadde lab-sjefen noe fornuftig å si om eksamen i morgen? Så dere sto småprata.

8688271[/snapback]

Bare spurte om et par ting som virka hull i hodet i et par tidligere eksamenssett. I og med at særlig digitaldelen av eksamen kan være litt hairy så er det viktig å huske å:

# Tolk oppgaven i beste mening.

# Velg den vanskeligste løsningen hvis det finnes flere mulige.

# Skriv hvilke antakelser du gjør, om oppgaven er tvetydig.

 

Jeg spurte han om hva som er forskjellen på R(C_1 + C_2) og R(C_1 // C_2), men han kunne ikke svare på stående fot. Begge deler var et alternativ på en flervalgs, og jeg tippet at '//' betydde 'parallellkoblet med', selv om det vanligvis skrives '||'.

Lykke til, btw^^.

Lenke til kommentar
Zethyr, hadde lab-sjefen noe fornuftig å si om eksamen i morgen? Så dere sto småprata.

8688271[/snapback]

Bare spurte om et par ting som virka hull i hodet i et par tidligere eksamenssett. I og med at særlig digitaldelen av eksamen kan være litt hairy så er det viktig å huske å:

# Tolk oppgaven i beste mening.

# Velg den vanskeligste løsningen hvis det finnes flere mulige.

# Skriv hvilke antakelser du gjør, om oppgaven er tvetydig.

 

Jeg spurte han om hva som er forskjellen på R(C_1 + C_2) og R(C_1 // C_2), men han kunne ikke svare på stående fot. Begge deler var et alternativ på en flervalgs, og jeg tippet at '//' betydde 'parallellkoblet med', selv om det vanligvis skrives '||'.

Lykke til, btw^^.

8688311[/snapback]

 

Takk det samme. Forventer ingen god karakter i det faget, men kan gjøre det helt ok hvis ikke analogdelen tar helt av.

Lenke til kommentar
Hergum(?) har en tendens til å være ganske streng på eksamen.

8688472[/snapback]

Ohnoes :( Er det slik at hergum og fjompenissen retter hver sin del av eksamenene? Evt. tar vitassen den delen han har laget (analogdelen + flervalg)?

 

 

Sorry! The system is unavailable for 4 hours...

8691657[/snapback]

Jævlig bra timing. Omtrent som å se konstruksjonarbeide rett ved lesesalene midt i mai. Jeg har forresten noen småjævler som borrer i fjell og hamrer på metall døgnet rundt utenfor huset mitt, holder på å ta livet av noen snart.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...