Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det artigste faget dere har hatt på gløs? =)

Det har jo vært flere mer eller mindre artige fag, men tror faktisk vinneren blir uorganisk kjemi. En nærmest endeløs rekke av fun facts, som til slutt smeltet elegant sammen til en logisk helhet og avstedkom en voldsom økning i kjemiforståelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forandrer ikke det faktum at påstanden ikke er så tung.

Kanskje ikke. Uansett liker jeg nevnte fag svært godt foreløpig. Det er annet enn hva jeg har kunnet si om fag som ikke er på lista over favorittfag/morsomste fag.

 

Da får du ha lykke til.

 

For øvrig kan jeg nevne at fagene du ser på som utfordrere ikke når helt opp i mine øyne.

Lenke til kommentar

Kontakter hjelper også.

Ja, skrev det. Der stiller jo f. eks. du greiere som kommer fra et område med relevante bedrifter, mens jeg starter på scratch oppå fjellet. :p

 

Jeg fikk også relevant sommerjobb i andre, men vil vel ikke si det er vanlig. Tredje er vanlig.

 

Men du kan jo vurdere om bedpresser er en bedre investering for din fremtid en dansen, spesielt rundt disse tider av året.

Det kan jo være, men da får det heller stå til. En skal jo ha tid til å ha det gøy under studiene også, ikke bare uroe seg for fremtiden. :)

 

Samtidig føler jeg ikke bedpressene er såå gode for å komme i kontakt med bedrifter. Ikke misforstå, jeg tror det har noe for seg. Men det blir veldig mange om beinet, vanskelig å skille seg ut. Og i det siste har det bare blitt til at man blir trykt inn i et hjørne på Graffi..

Lenke til kommentar

Kontakter hjelper også.

Det er sant. Hvis du har en bekjent som kjenner dine faglige og personlige styrker og kan ha avgjørende innvirkning i en rekrutteringsprosess uten at alle tenker inhabilitet har du skutt selveste gullfuglen, men "kompisordninger" av typen barn-av-ansatt er omtrent like spennende som når en pytonslange hugger en allerede død kanin. Det hjelper ikke om den er feit, ass.

Lenke til kommentar

Hva er det artigste faget dere har hatt på gløs? =)

 

Digitalteknikk og Datamaskiner tenker jeg. Datastyring var og gøy til tider.

 

AlgDat var kanskje det faget jeg har likt minst. Ingen særlig grunn, bortsett fra at jeg rett og slett ikke fikk det til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...