Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har noen gode ideer om hvordan man får et flyttelass til Trondheim?

 

Jeg har lyst til å ta toget, men jeg kan ikke finne noe informasjon om hvordan man får sendt større mengder ting med toget?

 

Utenom det jeg får med meg av de vanlig 30kg, har jeg et TV, datamaskin(stasjonær med CRT-skjerm) og noen esker med diverse skrot.

 

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen gode ideer om hvordan man får et flyttelass til Trondheim?

 

Jeg har hørt om noen som har fått leie et helt bur av Posten som de sender dit du ønsker. Jeg tror det er snakk om slike bur som Posten vanligvis putter postpakker i, men at du altså kan betale for å fylle hele buret selv. Det kan være ganske praktisk, og du får jo med en god del også. Tipper buret er noe slikt som 80x80x150 cm (BxDxH).

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
få foreldrene dine til å kjøre, hvis de kan.

6541154[/snapback]

Det blir jo hvertfall et problem, da de må kjøre et døgn i strekk.

 

Er det noen som har noen gode ideer om hvordan man får et flyttelass til Trondheim?

 

Jeg har hørt om noen som har fått leie et helt bur av Posten som de sender dit du ønsker. Jeg tror det er snakk om slike bur som Posten vanligvis putter postpakker i, men at du altså kan betale for å fylle hele buret selv. Det kan være ganske praktisk, og du får jo med en god del også. Tipper buret er noe slikt som 80x80x150 cm (BxDxH).

 

Mvh,

Amund

6541197[/snapback]

Er det noe som er vanlig, eller er det noen som har fått en litt spesiell avtale med noen de kjenner i posten?

Lenke til kommentar
Er det noe som er vanlig, eller er det noen som har fått en litt spesiell avtale med noen de kjenner i posten?

 

Jeg tror dette er et helt alminnelig tilbud fra Posten, så jeg vil anbefale deg å undersøke med nærmeste postkontor (OBS! ikke Post i Butikk, for de har neppe et slikt tilbud).

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Utdanning

 

Lærested: NTNU SIVILARKITEKT- OG SIVILINGENIØRSTUDIET

Utdanning: SIVILINGENIØR, MASTER, 5-ÅRIG

Avslutningsmåned og –år: 06.2011

Utdanning på deltid: Nei

 

 

Søknadsperiode og støttetype

 

Søker for: Høst 2006 og vår 2007

Søker om: Fullt stipend og fullt lån

Er dette korrekt informasjon til lanekassen.no, for meg som nå begynner på Datateknikk Master 5årig?

Lenke til kommentar
Hvor i Trondheim skal du bo, Zethyr?

6542164[/snapback]

Aner ikke :/ Driver og sender mailer og ringer folk nå for å finne noe. Prøver å få noe i Sentrum / Vest i gangavstand til gløs.

6542196[/snapback]

Har du prøvd singsaker? 800 meter fra Gløshaugen!

http://studenterhjem.singsaker.no/

 

Jeg har søkt der, men håper jeg får noe hos SiT. Det er litt dyrt og man må sitte 6x6timer i resepsjonen + 18 timer vedlikeholdsarbeid per semester.

Endret av JeffK
Lenke til kommentar
Har du prøvd singsaker? 800 meter fra Gløshaugen!

http://studenterhjem.singsaker.no/

 

Jeg har søkt der, men håper jeg får noe hos SiT. Det er litt dyrt og man må sitte 6x6timer i resepsjonen + 18 timer vedlikeholdsarbeid per semester.

6542389[/snapback]

Har prøvd der ja. 4000 kr/mnd er ikke dyrt når man får tilgjengelig mat til alle døgnets tider ! Kommer du sent hjem fra by'n er det bare å gå på kjøkkenet så er det ferdigsmurte brødskiver der, i følge en som har bodd der før !

 

Fant også noe som lå rett bak idrettsbygget på gløs som jeg gjerne skulle ha fådd leid meg inn i :)

Da er det jo 2 min å gå til forelesning, og 30 sek å gå på trening.

Lenke til kommentar

Har nå takket ja til geografi ved NTNU og er litt usikker på hvordan ting skal skje framover nå. Så da spør jeg her, for å være sikker på jeg ikke gjør noe feil.. :p

Er det slik at jeg nå må vente på brev fra NTNU med pinkode slik at jeg kan betale semesteravgifta (via studweb) før jeg kan søke studielån/stipend og søke hybler hos SiT?

Etter jeg har søkt studielån/stipend, går dette da automatisk etter jeg har betalt semesteravgift, eller skal jeg ta kopier/sende inn noe for å bekrefte at jeg er student ved NTNU?

Jeg søkte på hybler hos SiT tidligere i vår, må jeg da søke på nytt etter jeg har betalt semesteravgifta?

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...