Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får informasjon fra NTNU i posten rett etter at du svarer. Der står det hva som skjer de første dagene. Når det gjelder lånekassen husker jeg ikke. Men det er bare å gå inn på lanekassen.no og sjekke hva du skal gjøre. Det er en god side med mye informasjon.

Lenke til kommentar
De nye studentene får bare si i fra om de har noen spørsmål om siv.ing.studiene. :thumbup:

6530313[/snapback]

Er alle sammen 3 meter høye, har briller og går med allværsjakker fra Bergans?

 

Vet ikke hvorfor, men det er akkurat det inntrykket jeg har av siv.ing-gutta. :hmm:

Lenke til kommentar
Er alle sammen 3 meter høye, har briller og går med allværsjakker fra Bergans?

 

Vet ikke hvorfor, men det er akkurat det inntrykket jeg har av siv.ing-gutta.  :hmm:

6531409[/snapback]

Jeg er 1.8x meter høy, jeg har en allværsjakke, men den bruker jeg toppen 3 ganger i året, og jeg bruker ikke briller :thumbup:

Jeg har derimot bakoversveis, er "vanlig" kledd og er bare nerd når jeg har for mye fritid.

Lenke til kommentar

Jeg er 198, men har hverken briller eller allværsjakke av typen Bergans. Tror jeg har sett deg på bussen en gang, LarsP :o. Følte meg ganske stolt etterpå. Gikk og sa det til alle vennene mine, "jeg har sett LarsP!!". :)

 

Velkommen til Gløshaugen, endelig kan du deriveres.

Lenke til kommentar
Velkommen til Gløshaugen, endelig kan du deriveres.

6532883[/snapback]

Takk, takk. Det store spørsmålet er om jeg kan derivere. :p

6535838[/snapback]

Derivering er håndtverk; Integrering er kunst. Litt håndtverk klarer å alle å lære seg, og om man er en dårlig kunstner kan man alltids satse på "abstrakt kunst" :tease:

Lenke til kommentar
Derivering er håndtverk; Integrering er kunst

6535893[/snapback]

OMG, den der serveres jo på ALLE høgskoler og universitet førsteåret om man går ingeniørfag... hahaha... den er så gammel ass :p

6539676[/snapback]

Jeg har fått høre den 2 år før jeg nå skal begynne på universitet, så ja den er vel litt gammel. Men har du aldri hørt om ordspråket "gammel og god" ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...