Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har kun vært et år med ganske lett algdat, selv om vanskelighetsgraden varierer en del synes jeg ikke man kan se det er så mange lette eksamenssett de siste 7-8 årene. I tillegg retter jo hetland mongohardt når det er en "lett" eksamen, så selv om du har alle svarene rett trenger du ikke få full pott.

Lenke til kommentar

Gjorde det ikke selv før det hadde gått en god stund over to måneder, siden jeg regnet det som en selvfølge at jeg som ny student ikke måtte gjøre det, men så sendte jeg en e-post bare for å være på den sikre siden. Fikk til svar at joda, det måtte jeg gjøre. Tror dog ikke at jeg mistet plassen min.

Lenke til kommentar

Fullstendig tåpelig at man må varsle hver 2. måned for å beholde plassen på ventelistene. Hvis man finner ut at man ikke ønsker hybel likevel, så kan man vel bare trekke søknaden.

Jeg har full forståelse for at de gjør det slik, så irriterende som det må være å måtte luke ut alle som har funnet noe privat når det først er tid for utdeling av kontrakter.

Lenke til kommentar

Enig, men de er generelt dårlig på å gi informasjon. Jeg flyttet inn hit etter jul, men fikk ingen form for informasjon om verken hvordan eller når regningene skulle betales så det endte opp med at jeg fikk et lite gebyr for å ha betalt for sent. Jeg bodde på Voll før jul og der fikk jeg en giro i postkassen når leien skulle betales.

Lenke til kommentar

Noen av de som er ferdig med siv.ing og som skriver her på forumet som har et anslag på hvor lang tid det tar fra karakter på master er registrert til vitnemål kommer i posten?

 

Står på nettet at det blir tilsendt "automatisk", men ingenting om hvor lang tid det tar.

Sensurfrist på masteroppgaven er i alle fall 3 mnd, så jeg vil anta man får vitnemål i posten nærmere 4 måneder etter innlevering.

Endret av TWA
Lenke til kommentar

Enig, men de er generelt dårlig på å gi informasjon.

Sant. Jeg mener å huske at det nærmest bare ble nevnt i en bisetning da jeg søkte.

Dessuten virker det merkelig tungvint og uprofesjonelt at man må sende en mail for at noen manuelt skal oppdatere søknaden. Rart at de ikke bare mekker en knapp man kan logge inn og trykke på.

Lenke til kommentar

SIT er vel ikke akkurat kjent for å være flinke med informasjon. En av de rareste tingene jeg har opplevd er å komme hjem til kjøleskap og komfyr som står midt på kjøkkengulvet.

 

Det var et hint om at det måtte vaskes bak der, noe jeg var enig, men det var ikke en slutning jeg klarte å dra ut av det.

Lenke til kommentar

Sensurfrist på masteroppgaven er i alle fall 3 mnd, så jeg vil anta man får vitnemål i posten nærmere 4 måneder etter innlevering.

 

Joa, fikk karakter forrige uke; så venter egentlig bare på vitnemål - men ble nysgjerrig på når jeg kan forvente å få det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...