Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Vet noen hvor jeg kan finne gamle eksamensoppgaver til HLS0001 Psykosomatikk og helsepsykologi? (legges ikke ut på istlearning visstnok)

Dette har jeg også lurt på. Si ifra hvis du finner ut noe?

Jepp, vet at det finnes et sted ute på det store vide internettet, men finner det ikke :S

Er ikke noe vits å spørre faglærer, det er jo en grunn til at de ikke legger ut gamle eksamensoppgaver i dette faget (siden det er avkrysning, med store likheter til gamle eksamner)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er det jeg mener også. I kjølvannet av SU-saken så var det jo noen som skrev på Facebook at alle kunne tatt turen innom Infohjørnet og få utlevert (de gamle) eksamensoppgavene. Men Infohjørnet er vel da trolig kun for IME.

Åja, hvis det er sånn så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke likegodt bare legger de ut :S Får sende en mail til faglærer likevel da.

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg de nøyaktige datoene for når høstferien begynner og slutter?

takk :)

PS: Hvor var det man kunne få kjøpt (ny, ikke brukt) 270X til 200,- kr? Jeg mener å huske at det var noen plakater som reklamerte for billig-salg av den greia.. V

Endret av Shushi
Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg de nøyaktige datoene for når høstferien begynner og slutter?

takk :)

PS: Hvor var det man kunne få kjøpt (ny, ikke brukt) 270X til 200,- kr? Jeg mener å huske at det var noen plakater som reklamerte for billig-salg av den greia.. V

Kan det være at Akademika har fått inn noe billig? Verd å sjekke.

Hvis ikke så får du den for rundt 240kr inkl. frakt hvis du leter litt på nett. Det ligger også en på finn.no til 135kr+frakt (brukt) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...