Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen.

Er dette fordi de er så relevante og like i forhold til eksamen, eller at de dekker hele pensum? Jobber ordentlig med øvingene og forsikrer meg om at jeg har skjønt alt, men likevel føler jeg langt fra kjenthver alt i de 3 kapitlene vi har gjennomgått til nå. Allerede gått gjennom drøye 200 sider. Mye å fordøye

Lenke til kommentar

Vanligvis dekker øvingene så godt som hele pensum. Hvis du føler at du har spesielle vansker med et tema er det kanskje greit å gjøre noen oppgaver fra boken, men jeg tror ikke jeg har gjort noen oppgaver fra bøkene utenom de som er lagt opp som del av øvingsoppgaver på lang tid. Øvingene og gamle eksamensoppgaver holder for meg.

Lenke til kommentar

Er det mulig å få igjen øvinger etter at de er levert inn? Jeg leverte inn en skrivebok med øvingsoppgavene i matte1, og jeg vil gjerne ha den boken tilbake..

 

1) Ikke lever inn hele skrivebøker! Riv ut aktuelle ark. Hvis spiralblokk, fjern gjerne den tynne papirremsa i venstre kant av arket om denne blir hengende fast.

2) Stift sammen øvingene, fortrinnsvis øverst i venstre hjørne. Binders er som oftest også akseptert.

3) Hvis du fosskoker, ikke be om "mer utfyllende kommentarer". Det blir bare dumt.

Endret av Raspeball
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...