Gå til innhold

Briefetråd: Dine instrument! [Modem-Warning]


KimNK

Anbefalte innlegg

  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Får legge ut bilde av mitt jeg også, selv om jeg er helt fersk på spilling og ikke har peil på om dette er bra eller ikke. Dere med peil kan jo kommentere! ;)

 

 

Dette er el-gitaren min. Kjøpte den på en lokal sjappe for ca 2 år siden, og ble anbefalt den siden jeg var nybegynner. Det er en Crafter Cruiser ST120 mener jeg.

gitarer112gn7.th.jpg

 

Kjøpte også forsterkeren i samme butikk samtidig. Det står Velocette Trace Elliot. Tipper det er det man kaller rør forsterker ettersom det lyser bak der når den er på :)

gitarer103ur0.th.jpg

 

Til slutt en westerngitar jeg fikk av en onkel litt før han døde så jeg hadde noe å lære å spille gitar med. Den er ifølge han ganske gammel og hadde vært med han på mye, også derfor det er litt merker på den.

 

gitarer109tl1.th.jpg

 

 

Det er utstyret mitt, uheldigvis så har spiller jeg nesten aldri gitar, så el gitaren er vel brukt maks 2 timer totalt, og den andre har jeg bare plukket opp iblant, men har bestemt meg for å begynne skikkelilg og prøve å øve jevnlig nå så vi får se!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bassene mine:

basser_070728.jpg

Fra venstre: Morgan AB05 Akustisk, Cimar defrettet, og crap-bassen min: LA Big Sound 1984 :p (for tiden utlånt til en som vil prøve bass, grei nok men ikke akkurat noe veldig bra instrument..)

 

gitarer.jpg

 

Morgan sammen med gitarene mine, en Ibanez stålstrenger jeg fikk en gang av en jeg kjente som gav opp å spille og en Alhambra C3, men det går nesten bare i bass om dagen...

 

M.

 

edit: gitarene måtte også få bli med..

Endret av mysjkin
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...