Gå til innhold

Briefetråd: Dine instrument! [Modem-Warning]


KimNK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gitarforsterkeren er en Mesa Nomad 45 combo. Bassforsterkeren er en Roland Bass Cube 30. Og så har jeg en MicroCube.

 

Geir :)

Du treng ein Victoria 5112 og ein Dr.Z Carmen Ghia.

Står ein Carmen heime i Bergen no som har venta på kabinett ei stund. Men i morgon kjem eit Dr.Z 2x12 med hurtigruta. Ålreit!

Begynner å bli litt fullt i stua vår no. Mesa + 1x12, Carmen + 2x12, Orange Rocker30 combo og Orange AD30. Ein Reeves Custom 6 ser ut som ein god kandidat til å bli nestemann. http://www.reevesamps.com/index.php?option...4&Itemid=45

Hiwatt-sokkel. :cool:

Endret av KimNK
Lenke til kommentar
Du treng ein Victoria 5112 og ein Dr.Z Carmen Ghia.

I reckon I do, young fellow, I reckon I do. Jeg har hatt lyst på en Victoria i 5 år i hvert fall.

 

Har veldig lyst på en Cornford Carrera Combo også. Egentlig den som står øverst på ønskelisten. Om jeg bare kunne få noen til å kjøpe Mesa'en. Og så kunne jeg tenkt meg en Mesa Lone Star Special, men den koster alt for mye for mitt budsjett.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Melder meg inn i klubben jeg óg.

 

Gikk til innkjøp av en Epiphone Les Paul Standard for en 4 uker siden, som jeg prøver å slå noen toner på.

 

Det jeg har av utstyr så langt:

post-16988-1200096234_thumb.jpg

 

 

post-16988-1200096268_thumb.jpg

Fatterns 40-50år gamle Gibson Maestro 75W. Trenger virkelig en reparasjon så snart jeg gidder!

Lenke til kommentar
Å fy. Trucksteren er sååå grom. :love:

 

En venn av meg vurderer den, kan du dele noen erfaringer?

 

BTW: Kjøpte du den som lå på rebelimport.net med et lite hakk bak, for 6500kr? Syns jeg så et hakk som lignet :p

 

Hehe, busted. :p

 

Joda, det er en god gitar. På hjemmeforsterkeren min (20W Alfwood) gir den bra lyd, men på forsterkeren jeg bruker på bandøvelser høres den helt utrolig ut. Synes lyden man får ut av 60-en er utrolig på clean, og med EMG81 får man virkelig bra trøkk når man spiller litt heavy. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...