Gå til innhold

Briefetråd: Dine instrument! [Modem-Warning]


KimNK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er på tide å poste mine egne instrumenter. Har ikke tatt bryet med å tørke vekk fingermerker ol., men instrumentene er tøffe nok. Det synes nå i alle fall jeg. :cool:

 

post-39559-1201469879_thumb.jpg

Herlig gitar bygd i Mexico i perioden 92-93. Mikrofonene og plekterbrettet er byttet av den gamle eieren, og jeg planlegger å bytte til noe annet når jeg føler at jeg har behov.

 

post-39559-1201469907_thumb.jpg

Min søster sin Fender New Porter. Grei gitar fra Korea. 93-modell tror jeg.

 

post-39559-1201469939_thumb.jpg

Morsom sak jeg betalte 200kr for sammen med tre LP-er (Prince and The Revolution - Purple Rain, Mötley Crüe - Shout at The Devil og Culture Club - Colors in Numbers ;) ). Orgelet funker perfekt, men av/på-knappen er ødelagt, så jeg slår den av og på ved å sette i kontakten.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har ein US Fender Stratocaster 62' Reissue, ein Gibson Les Paul Joe Perry Signature og ein Ibanez Les Paul.. I tillegg har eg ein Gibson L4-A kassegitar og ein Bach Telecaster.

 

Fender62.bmp

 

Gibson.bmp

 

Ibanez.bmp

 

Forsterkarsida er ein Fender Deluxe Reverb 65 reissue, ein VOX AD15VT, H&K Tube Factor, BOSS ME33, Boss volumpedal - og i dag bestilte eg ein Behringer V-AMP Pro og ein FCB1010 midi kontroller.. Og eg har kjøpar på ME33, H&K'en, Deluxe Reverb'en, og Joe Perry'en. Lite lyst å selge, men min bedre halvdel set ned foten, gitt.

 

Går og funderar på ein Ibanez Artcore-sak óg..

Lenke til kommentar
Har ein US Fender Stratocaster 62' Reissue, ein Gibson Les Paul Joe Perry Signature og ein Ibanez Les Paul.. I tillegg har eg ein Gibson L4-A kassegitar og ein Bach Telecaster.

 

Fender62.bmp

 

Gibson.bmp

 

Ibanez.bmp

 

Forsterkarsida er ein Fender Deluxe Reverb 65 reissue, ein VOX AD15VT, H&K Tube Factor, BOSS ME33, Boss volumpedal - og i dag bestilte eg ein Behringer V-AMP Pro og ein FCB1010 midi kontroller.. Og eg har kjøpar på ME33, H&K'en, Deluxe Reverb'en, og Joe Perry'en. Lite lyst å selge, men min bedre halvdel set ned foten, gitt.

 

Går og funderar på ein Ibanez Artcore-sak óg..

 

 

Oh, fine gitarer du har der! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

helt greit. får en del mer chunk ut av lead-kanalen på TSLen. nå har jeg også en ISP decimator fordi det bråka så jævlig mye med jordingsstøy, tremolo-fjærer osv. finnes sikkert pedaler som passer bedre til jobben, men har ikke prøvd noe annet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...