Gå til innhold

Jeg fikk et virus via MSN Messenger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HE******* F****** S****** I HE*********

 

JEG ER SMITTET! Get it off from me'!!!!

 

Jeg har nå kjørt Norton 05 og ad-aware men filen Winis.exe kjører fortsatt i bakgrunnen...er jeg kvitt det eller har jeg det fortsatt....det ahr kommet opp en "ekkel" ad i operaen min...hjelp!!!!jeg har også blokka filen winis.exe totalt (den j** fa*nskapen).

Jeg skal personlig rævkjøre den personen som lagde denne. !OMG!

sitter her med ny pc og den skal ikke på dynga imorra eller i overimorra!

er jeg kvitt "det"

Lenke til kommentar
[21:25:27] <INKA-> Om du får denne linken http://xxxxxxx.xxxxxx.xx/g.geurts1/handcuffs.pif så IKKE gå inn på den, for det er en troiansk hest. den legger inn en port, som gjør til at alle virus har fri adgang til maskinen din. send denne til ALLE

Hadde jeg bare blitt advart på forhånd jeg også :(

 

Uansett jeg har nå logget av MSN for å ikke smitte andre, og jeg har nettopp oppdatert AVG, og det ser ut til å virke. Den har identifisert filen "winis.exe" som mistenkelig.

Lenke til kommentar
Funnet løsning, tror jeg...

WINIS.EXE-206CCA0F.pf och HANDCUFFS.PIF-3603D9CD.pf ligger i C:\WINDOWS\Prefetch

ta bort disse filene så er det vekk!

var inne der og sletta men sletta også en som het wini.exe et ellerannet... var vell ikke noe viktig????

 

greit da så var det ikke sånn QUOTE'en virka :no:

Endret av overtrip
Lenke til kommentar
de er msn som har virus på servern deres. hadde dokke hat et virus prog så kunne dokke ikke tatt imot disse filene

Hæ? Har testet "viruset" på 3 PCer nå, alle med SP2 og fullt oppdaterte på Windows Update. En PC med Norton, en med AVG free edition og en med F-Secure, alle oppdaterte. Ingen av dem klarte å hindre det i det hele tatt... Tror ikke dette kommer fra MSN sine servere heller! Ganske overbevist om at noen har funnet et hull i MSN og hatt det moro med det! Spres visst bare internt mellom kontakter i MSN...

 

overtrip: For din del håper jeg ikke det... Har ikke sjekket hva den gjør men... :p

Endret av GA
Lenke til kommentar
Funnet løsning, tror jeg...

WINIS.EXE-206CCA0F.pf och HANDCUFFS.PIF-3603D9CD.pf ligger i C:\WINDOWS\Prefetch

ta bort disse filene så er det vekk!

var inne der og sletta men sletta også en som het wini.exe et ellerannet... var vell ikke noe viktig????

Virker ikke, Jeg slettet filene og restartet, men "winis.exe" kjører fremdeles i bakgrunnen.

AVG virket forresten heller ikke :(

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk bruker MSN, utsatt for alt mulig rart der. Bruk mirc eller no isteden

Når alle man kjenner bruker MSN så har man jo ikke noe valg da. Kan liksom bruke Trillian men det er ræva i forhold.

 

 

 

Etter at jeg ble infisert og meldingene ble sendt ut i hytt og pine så slo jeg bare av maskinen i panikk i håp om at det kunne hjelpe. - Jeg burde vel kanskje heller bare dratt ut nettverkskabelen, men så raskt tenkte jeg ikke :) Kan det være at jeg ikke har viruset nå siden jeg slo av maskinen mens det starta? Hva med Norton - fjerner det viruset enda? Er det noen beskrivelser eller quickfix'er ute for å eventuelt fjerne det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...