Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Uansett, veldig konkret: Kan noen bekrefte/avkrefte at Sanctity of Battle også øker healing crit chance? Mener jeg fikk det bekreftet fra Blizzard en gang, men ser veldig få velge det så vil dobbeltsjekke.

 

Crit er uansett en rimelig død stat for paladins, med mindre du driver i arena, så hva vil du ha - ubrukelig crit, eller raid-wide dmg reduction?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett, veldig konkret: Kan noen bekrefte/avkrefte at Sanctity of Battle også øker healing crit chance? Mener jeg fikk det bekreftet fra Blizzard en gang, men ser veldig få velge det så vil dobbeltsjekke.

 

Takk.

 

Ja den øker crit chance for alle spells.

 

Takk. :)

Lenke til kommentar

Crit er uansett en rimelig død stat for paladins, med mindre du driver i arena, så hva vil du ha - ubrukelig crit, eller raid-wide dmg reduction?

Tja.. ubrukelig vet jeg nå ikke.. crit = mana regen så gir mer oppetid, mer tid uten Divine Plea, osv, og 8% crit i retribution treet er jo litt. Men det blir vel en avvegning mot 10 sek damage-reduction hvert 2. minutt...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen her som har peiling på diverse gode Holy Speccs for paladin? =) Ser noen går for 20 points i prot, og noen går for litt i ret treet.

 

Halp ! :)

Her er mitt Holy Light build.

Ganske likt mitt build, selv om jeg har aura mastery og imp. conc aura i stedet for bl.a. imp LoH.

 

De som går for litt i ret (som jeg) gjør det for spell-crit, 8% å hente.. samt heart of the crusader er fin hvis du ikke har noen ret. pally i raid og du bør jo uansett judge litt... Men en del mener at (særlig når man får bedre gear) så er det bedre å gå dypt i prot for damage-reduction talenter (divine guardian).

Lenke til kommentar

Gud, så mye greiere det er å levle palaen min nå enn da jeg startet den for 5 år siden og sleit den opp til lvl 40.

Det siste året har 40 til 75 gått sabla fort. ^^

 

Mitt eneste problem er at når jeg tanker under levlinga, så går jeg tom for mana så alt for fort. Har bare 4k manapool, og en kompis på 80 som er palatank har bare 7k, så det er liksom ikke så mye mer det heller. Går jo oom lenge før hva enn som slår på meg er nede. Frustrerende. :p

Lenke til kommentar

Gud, så mye greiere det er å levle palaen min nå enn da jeg startet den for 5 år siden og sleit den opp til lvl 40.

Det siste året har 40 til 75 gått sabla fort. ^^

 

Mitt eneste problem er at når jeg tanker under levlinga, så går jeg tom for mana så alt for fort. Har bare 4k manapool, og en kompis på 80 som er palatank har bare 7k, så det er liksom ikke så mye mer det heller. Går jo oom lenge før hva enn som slår på meg er nede. Frustrerende. :p

Høyere level får du Divine Plea som regener mana og talent som holder den oppe hele tiden så lenge du slår på noe, mana er ikke noe problem på 80.

Lenke til kommentar

Kort oppsummert så er Holy/Prot mer en raid utility enn Holy/retri da Holy/prot har en raid-wide shield wall igjenom divine sacrifice. Holy/retri er en mer "egoistisk" form for å pumpe ut heals med høyere/oftere crits (mulig høyere hps enn holy/prot).

 

Personlig så bruker jeg Holy/retri ^^

Lenke til kommentar

Da har endelig pallyen min blitt 80. Tok bare 5 år. :p

For øyeblikket er det mer gøy enn mage og nesten like gøy som druid. ^^

 

Blir bare et evig pes med gear. Først skaffe godt nok retri-gear til å overleve alle heroics, så fikse bedre prot-gear sånn at jeg kan begynne å tanke, og så boote ut retri og fikse holy-gear sånn at jeg kan oppfylle drømmen om å være ms: prot / os: holy.

Lenke til kommentar

Beste er vel og mekke prot gear? Som tank på min server gruppe er det null venting på instance finder, mens healer har 4-10mins venting. Så laget meg prot gear og begynte i normal til jeg hadde bra nok til heroics. Når man kommer dit og ikke er altfor dårlig som tank kan man være heldig og få en bra gruppe og rase igjennom 4-5 instancer sammen.

 

Fikk alle set delene på 5 mans temmelig fort.

Lenke til kommentar

Har mekka prot-gear også, men ligger bare på ca 4,5% hit og føler meg squishy med mine 20k hp. Selv om jeg har nådd defcap for heroics og er en enchant unna defcap for raids, så hiver jeg meg ikke ut i det før jeg har mer hp, armor og hit. Expertise kan sikkert være lurt det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...