Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Er veldig usikker på retradinen min nå. Driver kun med PVP, og har lest litt rundt på wowforumene, og det er mange som mener SoR som er glypha og talenta med 3 poeng er bedre enn SoC...

 

SoC gjør litt mer damage på strikes, mens SoR gjør mer judgement damage.... Men synes bare det virker litt rart. Hvorfor i alle dager eksistere isåfall SoC?

 

 

 

Noen som har noen tanker rundt dette? Kun ang PVP altså...

 

(Vet det akkurat har blitt diskutert her, men virka som om dere snakka mer om pve:)

 

EDIT: Testa litt nå, SoR kan kanskje ikke critte? Visste jeg ikke isåfall... Om den kan det har jeg hatt noe grådig uflaks med crit når jeg testa! Men still...

 

hei sann, Har lenge nå prøvd å testa soc mot sor.

 

seal of righteousness kan critte på judgements men ikke på swing, men det er spelldmg så den blir ikke Dodget eller parryet på swing, judgements kan ennå misse men det er fordi judgements har Mongo calculations bak seg.

 

Seal of command kan critte på judgements og swings men kan dodges og parryes.

 

Grunnen til at blizzard vil at vi skal bruke soc er fordi soc har en 30-40% mer up rate på art of war, som jeg syns er sweet, spiller etter 3.2 boomkin og ret så jeg bruker soc for å heale han gjevnlig.

 

Det her er vell hoved målet til blizzard for ret. At vi velger seal til forskjellige formål, sor er helt klart mer steady damage en soc men mindre flow i art of war. Selv bruker jeg 3 / 17 / 51 med 3 seal of the pure og imp sacred shield.

 

Schiffer fra Shattered Hand EU hvis dere skal sjekke armory.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

535 er cappe for heroics, 540 er capp for raids. Men for heroics trenger du ikke alt for høy defense for å klare deg, har du en brukbar healer trenger du ikke være capped.

 

Armour kommer med gearet, ikke noe å tenke på.

 

Kjører du gjennom Trial of the champion på normal og så på heroic samt kjører noen heroics har du emblem gear nok til Naxx 10 og 25 uten noe problemer.

 

Anbefaler om du kan å ta guildies med på runs, de er som oftest mer tolerange enn PuGs som er horrible i dag. Ble kicket ut av en ToC Heroic run med 28k HP fordi jeg var for lav HP til den instansen. PuGs er WoWs versjon av helvette.

Lenke til kommentar

Har tatt healingen opp igjen etter å ha vært retri/tank siden før 3.2 "nerfinga" fant sted. Har ikke helt kommet til enighet med meg selv nå men får en slik følelse at jeg må ha Blessing of Wisdom oppe når jeg healer, før brukte jeg King. Må jeg begynne å stakke mer MP5 gear nå? Gearet jeg hadde var fra før 3.2 så hadde pøset på med crit på det, men nå er jo det kraftig nerfet med tanke på 30% reduksjon i mana man får tilbake per crit.

 

Så er det MP5 gear jeg bør stakke nå?

Lenke til kommentar
Har tatt healingen opp igjen etter å ha vært retri/tank siden før 3.2 "nerfinga" fant sted. Har ikke helt kommet til enighet med meg selv nå men får en slik følelse at jeg må ha Blessing of Wisdom oppe når jeg healer, før brukte jeg King. Må jeg begynne å stakke mer MP5 gear nå? Gearet jeg hadde var fra før 3.2 så hadde pøset på med crit på det, men nå er jo det kraftig nerfet med tanke på 30% reduksjon i mana man får tilbake per crit.

 

Så er det MP5 gear jeg bør stakke nå?

 

Gå for Int enda, ikke mp5. Divine Plea er fortsatt 25%, Replenishment er ikke veldig mye mindre og den lille nerfen til Divine Intellect kommer du rundt med enda mer Int-gems. Alt i alt har vi fortsatt ekstremt god manaefficiency.

Lenke til kommentar

Nettopp dinga 80.

 

Kommer i stor grad til å satse på PvE. PvP er til for når jeg kjeder meg.

Kommer til å satse retri, men kan tanke hvis det er behov for det. "Pug"ger ganske mye.

 

Noen som har et raskt og ferdig talent spec for retri og prot?

 

Er jeg i utganspunktet geara for enkle heroics, eller må jeg farme gear?

 

Har flere spørsmål, men jeg finner nok ut av det :)

Lenke til kommentar

Jævlig lett å si hva du er klar for uten en armorylink.

 

Bear^: har enda ikke møtt disse skrekkpuggene dere snakker om, nå nylig stakk tanken fra toc heroic siden han skulle wintergrasp, jeg foreslo kjapt at jeg kunne nappe frem pvp-gearet og tanke med det, gruppa var heltent og vi skaffa en dps til den ledige spotten på under minuttet. Er jeg bare vanvittig heldig med pugs jeg havner i?

Lenke til kommentar

Du er berre vanvittig heldig.

 

Rogues med titanium weapon chain på våpen.

Som gemmer stam.

Med spec som ikkje ligner grisen.

Tank i naxx25 pug med 40k hp....som ikkje kan tacs....på noke.

Såg en som hadde tatt seg bryet med å gemme opp med slike vendorgems som du får kjøpt i hellfire? 5+ stam og slikt. Herlig.

 

On Topic: Har no skifta glyph (og seal) til seal of vengence for dps. Men får det liksom ikkje heilt til å svinge. Savner Martyr =|

Lenke til kommentar

Pugs er og blir helt jævlige. Var i ToC hc og Marrowstrike droppa og min bror hadde med hunteren sin som nettop dinga 80. Da fant healing drooden ut at han å skulle neede på den og han vant selvfølgelig... Så når vi kom til Phase 3 på Black Knight tok jeg på Masterloot så han ikke skulle ninjae noe mer fra folk og da leavet han gruppen midt i fighten. Det endte med at jeg tanket den uten healer og drepte den, mens han ikke løp ut(dum som han var) og daua. Hele gruppa bare lo av han. Droppa 2 ting han hadde hatt bruk for, men da fikk magen det isteden. Heltgreit, fordi magen var veldig hyggelig :)

Lenke til kommentar

Slikts skjer, nå derimot er tiden "Oh I miss clicked" over for om man kommer i skade for å klikke need når man skulle klikke greed kan man bare bytte. Genial løsning synes jeg. Så de som da nekter å bytte noe de tydeligvis ikke trenger får bare finne seg i en støvel i akterspeilet.

 

Rogues med titanium weapon chain på våpen.

Som gemmer stam.

Med spec som ikkje ligner grisen.

Tank i naxx25 pug med 40k hp....som ikkje kan tacs....på noke.

Såg en som hadde tatt seg bryet med å gemme opp med slike vendorgems som du får kjøpt i hellfire? 5+ stam og slikt. Herlig.

 

Så her om dagen en DK DPS med vanvittig mye HP. Trodde først han var tank så spurte han, neida, han var DPS. Ok, trodde han var dualspecca og hadde da tank speccen på men neida, han hadde ikke engang dualspecc. Kisen hadde +20 gemmes i envær slot (uansett om det passet eller ikke) og hadde enchantet alt med stamina enchant. Spurte om han egentlig mente å gå tank men fikk til svar at han ikke likte å tanke. Det til tross brukte han frost presence fordi han "likte" å ha litt ekstra HP i tilfelle healeren eller tanken ikke gjorde jobben.

 

Det værste er at han beskyldte meg for ikke å gjøre jobben min med å holde aggro og at jeg var en dårlig tank, det til tross for at vi alle ba han om å kappe av frost presence. /kick med påfølgende /w hvor jeg ble titulert for en elendig spiller som ikke kunne klasse min etc etc.

 

And that's why I hate PuGs.

Lenke til kommentar

Spørsmål:

 

Med min ret paladin har jeg 7.84% hit med mitt nåværende gear. Jeg lurer på om det er lurt å bytte ut følgende neck(s) og pants:

Jeg har to alternativ hva gear angår for å få mye mer AP, men litt mindre hit.

Med 7.84% hit bruker jeg:

Insurmountable Fervor (IC25-man) http://www.wowhead.com/?item=45193

Riveted Abomination Leggings: http://www.wowhead.com/?item=40294

 

Alternativet er å bruke:

Furious Gladiator's Pendant of Victory http://www.wowhead.com/?item=42035

Legplates of Redeemed Blood http://www.wowhead.com/?item=47902

 

Jeg kommer til å ligge 0.73% under hit cap med siste alternativ, men lurer likevel på om ikke siste alternativ vil gi meg bedre DPS? Har normalt sett 4-7k dps på bosser.

Lenke til kommentar

Generelt regel for en Retribution Paladin: Strength er alltid bedre enn hit, alltid. En retribtuion Paladin skal aldri gemme hit(kan gjøres unntak når det gjelder gule sockets får å oppnå socket Bonus) men generelt skal deet alltid gemmes Strength og samme regelen gjelder også får gear. Jeg har ligget flere prosent under Hit cap og likevel slått dps'ere med bedre gear enn meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...