Gå til innhold

Spill som burde bli film!


Midnight_walker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

  • Half-Life (tror denne ville blitt en knallsuksess!)
  • Diablo 2 (kanskje vanskelig å tolke spillet om til en film, men rettighetene til å lage film, er alerede reservert av Blizzard... så det lover godt :p)
  • Call of Duty: United Offensive (another WW2 movie...)
  • Driver (Tror dette spillet har bra potensiale til å bli en bra gangstermovie)

Lenke til kommentar

Får de tak i de riktige skuespillerne, og får tatt godt tak i historien, så er jeg enig i at Metal Gear Solid kunne blitt meget spennende som film. Det har en god historie som fenger mange, og det tror jeg den også ville gjort på kinolerretet.

Det er riktig midnight_walker at det var snakk om å lage film av MGS ikke så lenge etter at det første spillet var gitt ut. Men så ble det liksom ikke noe av. Hideo Kojima hadde etter sigende vært i kontakt med noen filmregissører, og slik blir det fort rykter og spekulasjoner av, så det var vel kanskje bare det det var ;)

Lenke til kommentar
Noen som mener et spill burde bli film?

 

Jeg mener at "Metal gear solid" burde bli film!

 

Perfekt historie og ville blitt en suksess

 

Hørte for 6-7 år sida at det skulle bli film, men det har ikke blitt noe... :dontgetit:

 

Med Kurt Russel som Solid snake og John spencer som Colonel...

I'm so agree...

Metal gear skulle faktisk komme på film, men den ble vraket i forhold til en annen film :no:

Bare jeg ser en filmtrailer/spilltrailer så må Metalgear sine trailere være best ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...