imastard Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 stemmer nok det sneglen, 9% on hit blir det. Men har hørt mykje positivt om 53/8/0 i raidsammenheng, med 2 raske 1handers for Deep Wounds stacking. Har testa ut 4 forskjellige speccs til nå, 53/8/0 , 12/49/0, 10/51/0 og 15/38/8. Har dog kun testa dei på HH, Zg, Aq20 og Onyxia til nå, og har vell derfor ikkje det beste sammenligningsgrunnlaget. Men 53/8/0 og 10/51/0 har vore dei morsomaste i raid så langt, men har ikkje fått testa 15/38/8 ut i raid enda. Vil tenke meg att det vil gå litt bedre med tanke på 5% ekstra crit, noko som er viktig med spec der du skal stacke Deep Wounds. Har kun 34,54% i Zerker atm og det bli litt for lite, samt att våpena mine er nok litt for treige til dette speccet. Her er det 2 raske 1handers som teller, og det har eg ikkje for hånda for øyeblikket. Lenke til kommentar
TimmyTheRapboy Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Det jeg lurer på er om disse 9 prosentene gjelder for special abilities også? Sånn som det er nå har jeg ca 30% crit chance, og det er 30% sjanse for hvert crit for å aktivere Sudden Death. Det vil si at jeg har 0.3 x 0.3 = 0.09 = 9% sjanse for å procce Sudden Death for hvert hit (inkludert hits fra MS, Whirlwind, etc). Om den nye versjonen av Sudden Death bare proccer på normale hits er det garantert en solid nerf på damageoutputen. Endret 22. oktober 2008 av TimmyTheRapboy Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Den proccer selvfølgelig på specials også. Lenke til kommentar
TimmyTheRapboy Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Okey. Så da er det jo ingen nerf, så fremt du ikke har mer enn 30% crit chance da Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Specca prot idag, og jeg liker det jeg ser. Kommer nok til å prøve å levle som prot specc, får jo alltid instance grupper ^^ Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Edit: Oops, så ikke at Titans Grip-forandringen var postet allerede. Blir nok litt testing av TG, men foreløpig er 53/8/0 festlig Endret 24. oktober 2008 av Gnurk Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Kan noen linke til den 53/8/0 builden? slik at jeg får satt poengene mine på rett sted:) Jeg har ikke spilt wow på flere mnd (siden WAR kom ut), men jeg la merke til 2 kule ting da jeg respeccet min dps kriger i går. En ability med en heftig whirlwind som var sinnsykt rå å se på..denne er sikkert konge i pve med masse mobs på seg, men også i pvp med masse spillere på seg..masse skade før folk får summet seg og kommet seg unna. Også den abilityen med at man pluttselig kan execute uten at fienden er under % Samt at jeg endelig fikk bort hestehalen min til fordel for spikes:) Som egentlig passer mye bedre på en dps kriger....nå ser jeg ut som en vill kelter:) Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har ikke spilt wow på flere mnd (siden WAR kom ut)[..] Samme her.. logga meg på WoW i forigårs for første gang på lenge (dæææven for en patch!). Var morro det, men jeg saver jo et par ting fra black orcen min - HP regen og muligheter til å bare slå folk (bah rage) Men Titans Grip på en gnom ser win ut uansett. Men tror nok arms har betraktelig høyere dps om man ikke har masse +hit, merker jeg bommer mye. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Levler warrior nå, 65 atm. og jeg må bare si at prot er sykt imba å levle som. Har ingen problem med mobs. Critter 2k med revenge osv. Tar mange mobs samtidig lett. Må si prot har blitt buffa kraftig. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg må vel si at jeg er arms fan mye pga lokken med å ha et stort 2H sverd:) Å ha 2 2H sverd blir for meg litt for mye av det gode og ser på en måte litt rart ut.... Så uansett hvordan ting blir så kjører jeg nok arms med en enkelt 2Hander:) masse rare ting som er nye i wow nå...så blandt annet at jeg har fått en ability som gjør at jeg kan bryte root osv med CD på 2 min...Er dette noe alle raser og klasser har fått? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Kan noen linke til den 53/8/0 builden? slik at jeg får satt poengene mine på rett sted:) Her er ihvertfall min 53/8/0-spec som jeg har parret med min ny-craftede Bloodmoon (som vil vare til omtrent level 73/74) :] Endret 29. oktober 2008 av Sneglen Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 takk sneglen:) Får se på den når jeg komemr hjem:) Blir vel for vanskelig å linke inn et bilde her? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 takk sneglen:) Får se på den når jeg komemr hjem:) Blir vel for vanskelig å linke inn et bilde her? Slik? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 er det mulig og se den def specen du kjører Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Min protbuild på level 70: http://www.wowhead.com/?talent=LVZ0bZVItMg0zidIzsGo Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Men har hørt mykje positivt om 53/8/0 i raidsammenheng, med 2 raske 1handers for Deep Wounds stacking. Treg MH og kjapp OH er best btw. Offhand crits gir MH deep wound "procs". Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Er det jeg som ikke har fått med meg noe? DW har jo en duration, med nok crit holder du den da oppe hele tiden uansett? Så må da være bedre med treg MH og OH pa WW? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Jeg tror det er noen som misforstår hvordan deep wounds fungerer nå her.. Den fungerer faktisk akkurat slik som ignite gjør. Om du critter igjen før den forrige deep wounds har gått ut, løper den nye parallelt med den gamle deep wounden, og skaden blir lagt sammen. Når den gamle så er ferdig, har du kun den nye igjen. altså: *crit*---150----150-----150-----150----150---150 .............. *crit*300-----300-----300----300---300---150 Endret 31. oktober 2008 av likferd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå