Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

McGregor er seriøst rå :woot:

Lurer på hvordan de fikk Cerrone til å vinne men.. Bra fight var det hvert fall.

 

Stilen til McGregor og Nelson blir mer og mer lik. Noen som fikk med seg passeringen til mount på slutten? Slick "BJ Penn guard pass".

 

Jeg ble overrasket over at Cerrone vant, men liker han mye bedre en Henderson, så klager ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anthony Rumble Johnson må være den skumleste karen i LHW nå for tiden, må innrømme at jeg heiet på Gustafsson i denne kampen da jeg trodde at han ville ha bedre sjanse mot Jon Jones men etter denne kampen er jeg i tvil.

 

Regner dog selvfølgelig med at Bones slår han når det kommer til stykket men bare tanken på å se Jones i den situasjonen Gustafsson var i går kveld gir meg en halvfeit en. :ninja:

Lenke til kommentar

Hvis dere tenker på å dra på et event, så tenk absolutt på Irland! Var på Fight Night der i sommer (McGregor v Brandao), og det var helt vilt! Det var min 10 ufc event og ingenting jeg har vært på tidligere (både Europa og Statene) kommer i nærheten når det gjelder stemning. Nå husker jeg ikke decibelmålingene de hadde gjort der, men det var noe ekstremt heftige greier...+ nesten fullsatt fra første prelimskamp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha ja, men Nick mista litt cred når han sa han vant alle rundene. Condit kampen kan man tildels være enig i, men dette var ikke dommermord.

 

Kan ha noe med at Diaz har ELENDIG corner. Uansett hva han gjør, får han samme beskjed.

 

"You're winning. keep doing what you're doing!"

 

Forbanna Yes-menn. Skulle tro det var hjørnet til BJ Penn. Sammenlign det f.eks. med de konstruktive rådene som f.eks. Chris Weidman får mellom rundene.

 

Lenke til kommentar

 

Haha ja, men Nick mista litt cred når han sa han vant alle rundene. Condit kampen kan man tildels være enig i, men dette var ikke dommermord.

 

Kan ha noe med at Diaz har ELENDIG corner. Uansett hva han gjør, får han samme beskjed.

 

"You're winning. keep doing what you're doing!"

 

 

Hva mer skal man forlange? Hele hjørnet hans er jo steine som F, Ink Nick selv.

Lenke til kommentar

Litt mer kompetente folk i hjørnet til Weidman med Longo og Serra da!

 

Ja, men hvorfor har ikke Diaz kompetente folk i hjørnet sitt istedet for homeboiza sine? Det er av og til vanskelig å se selv hva du bør gjøre annerledes, og om du vinner eller ikke, så tror han hadde hatt en stor fordel av et bedre hjørne.

Lenke til kommentar

 

Ja, men hvorfor har ikke Diaz kompetente folk i hjørnet sitt istedet for homeboiza sine? Det er av og til vanskelig å se selv hva du bør gjøre annerledes, og om du vinner eller ikke, så tror han hadde hatt en stor fordel av et bedre hjørne.

 

Cesar Gracie&Joe Schilling?, ganske kompetente folk i mine øyne.

Lenke til kommentar

 

 

Ja, men hvorfor har ikke Diaz kompetente folk i hjørnet sitt istedet for homeboiza sine? Det er av og til vanskelig å se selv hva du bør gjøre annerledes, og om du vinner eller ikke, så tror han hadde hatt en stor fordel av et bedre hjørne.

 

Cesar Gracie&Joe Schilling?, ganske kompetente folk i mine øyne.

 

Jeg hørte bare Gilbert som sa "Keep doing what you're doing. You're winning." Er du sikker på de var i hjørnet i denne kampen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...