Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konge komentert av Seb & Co.    hahahaha

 

 

http://www.extremehomevideos.com/Mirko_Cro...tml?page_video=

9393411[/snapback]

seb? Du mener bas rutten og mauro?

 

 

Forresten..."breaking news" etter ufc74:

 

 

Dana White has confirmed some noteworthy items in the beginning of today's UFC 75 media conference call:

 

-Renato "Babalu" Sobral was released from his contract due to the incidents that happened during his UFC 74 bout against David Heath. Dana White again talked about how it would of been worse had Babalu had an arm, leg or ankle. Still, Dana feels the fans turned on him and said he is out of his contract and out of the company due to his actions.

 

-A caller asked Dana White if the PRIDE 205 lb. belt would be defended after this upcoming champion vs. champion fight at UFC 75. Dana said it wouldn't. He said this is a unification bout and the winner will be the undisputed champion. I guess the UFC belt will represent that and the PRIDE belt will become nothing more than another trophy to keep at your house.

 

-Dana was asked if Dan Henderson would get an immediate title shot against Middleweight champion Anderson Silva if he were to decide to drop down to 185 lbs. after his bout with Rampage. Dana said he'd have to see what the MW division looks like when/if that were to happen, but that Hendo would still be number one or two in that division immediately.

 

We're just getting warmed up. Keep it locked to MMANews.com today for the fastest updates from the UFC 75 media conference call.

 

 

 

kilde;: http://www.mmanews.com/ufc/UFC-Conf.-Call:...lt-Is-Done.html

 

 

 

COUTURE BREAKS ARM

 

Even Superman feels it from time to time.

 

Following yet another feather-in-his-cap performance Saturday at UFC 74 in Las Vegas, real life superhero Randy Couture (16-Cool, was informed Sunday by doctors that he’d broken his arm during his third round TKO stoppage of Gabriel Gonzaga (8-2).

 

Couture, 44, sustained the injury Saturday blocking a Gonzaga right high kick with his left forearm, cleanly separating the ulna bone with a “nightstick fracture,” a break common in law enforcement circles. The injury placed the UFC heavyweight champion’s arm in a splint for six weeks. The appendage will not need a cast.

 

“It’s not displaced, so the doctors think it will reattach in about a week and a half,” said Couture, who embarks on a South African adventure to shoot a leading role in major motion picture “The Scorpion King – The Akkadian” in nearly six weeks.

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her.

Ser på ticketmaster at ufc 75 starter 16:30.

Er dette norsk tid?

Er london en time etter oss slik at da er egentli innsjekking der 5.30 PM?

Og så ser jeg på UFC.com at selve eventen starter kl 9PM, Mens på Spike TV starter de Live sending kl 7 PM.

 

Noen som har vært der før og kan forklare litt her..?

Endret av FI_asko
Lenke til kommentar

Dørene åpnes 16:30 local time. London er èn time før oss, så det blir 17:30 norsk tid. Det vises på TV 9PM (USA østkyst-tid, som da er 5 timer etter Londontid), men det er tape delay, så den går ikke live for de som ser den på TV.

 

Mener jeg leste et sted at selv om dørene åpnes 16:30, så starter undercardfightene klokka 18, men jeg finner ikke igjen hvor jeg mener jeg hadde lest det, så ta det med en klype salt :)

Lenke til kommentar

Den testen var for lett, to meg 10 sekunder å få alt rett. Er til å med en feil i den, som jeg ikke vet om alle fikk med seg.

 

Se på bildet under. Det står at 1 av de ikke er med i Hall of Fame. Dette stemmer ikke. 2 av de er ikke med. Frank Shamrock, å Matt Hughes. Det er sant at der er en Shamrock med i Hall of Fame men det er broren nemlig, Ken Shamrock.....

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Nice laget! Ka søren drev han og resten av chuteboxe gutta der med masker? Har ikke sett det klippet der. Så litt weird ut.  :p

9425576[/snapback]

 

Det er ikke chute boxe gutta, det er noen randoms han lekesloss med i et program kalt "Brazilian Jackass" :p

Lenke til kommentar
Nope, de tester kun i forkant av kamper. Bruker du et steroid med lav halveringstid, klarer du lett å kure uten å bli tatt.

9431685[/snapback]

 

Gjelder vel de fleste sporter sånn sett. Men spr.målet er om man skal ta sjangsen. Ser jo hvordan det går med Sherk for tiden. Mulig de stripper hele tittelen av han. Nei, bedre å la være å kure så man er på den sikre siden.

Lenke til kommentar
OK, Sherk ble tatt men tenk på alle de som ikke har blitt\er tatt.

9431763[/snapback]

 

Selvsagt, det er nok mange som har gjort det eller gjør det som ikke er tatt. Men det er faktisk MANGE som er tatt for det også. Hvis du følger med litt på diverse MMA sider så ser du det. Royce Gracie, f.eks ble testet posetiv i den siste kampen med Sakuraba. Er mange andre også, men gidder ikke lete frem alle. Tror nok ikke det er noe værre enn i andre sporter for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...