Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Ja da var det bekreftet offisielt og man kan slappe litt av nå. Nå mangler det bare fedor dog leste igår noen rykter om at han skal signere for k-1 heroes. Er sikkert bare rykter men man vet aldri.

 

Har også lest de ryktene, men som sagt alt er rykter så langt. Tidligere i uken hadde han hvis møte med UFC bossene også, så det eneste som gjenstår å se er om UFC har gitt han tilatelse til å konkurere i Sambo turneringer. Det er det som har vært hovedproblemet nå. UFC vil ha han til bare å sloss for UFC, mens Fedor står fast på at han også skal kunne konkurere i Sambo turneringer i Russland.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, sendte mail og etterlyste de. Fikk da svar at om vi ikke hadde fått de 72 timer før eventen. Så ble billettene kansellert og vi kunne hente nye der.

 

Er det sånn at det bare er de som er medlem av UFC Fight Club som får tilgang til innveiingen?

 

 

Edit: Billettene kom i dag :w00t:

Endret av TommyTheGun
Lenke til kommentar

Har satt å kost meg med endal gamle UFC å Pride stevner de siste dagene. Gleder meg virkelig til å se UFC74 imorgen. Kommer til å bli en veldig hard kamp for Couture, men jeg satt alikevel litt penger på han. Personlig så synes jeg Gonz virker litt hypet. Så de andre kampene han har hatt i UFC, å kan ikke si jeg er imponert. Etter han sparket ned Cro Cop så har han jo blitt dyttet helt opp å sammenlignet med Fedor å greier, noe jeg synes ikke holder vann i det hele tatt. En ting er ihvertfall sikkert, går Couture å Gonz alle rundene, så vinner Couture. Eneste måten jeg ser Gonz vinne på er hvis han presser Couture veldig hardt iløpet av de første 2 - 3 rundene.

Lenke til kommentar

Er vel strengt talt ikke nødvendig å legge ting skjult her lengre vel. Er jo ett par dager siden stevnet nå.

 

Imponert av Couture ja, men dette viste vel heller mer det at Gonzaga ikke er så rå som mange ville ha det til. Satt å sa alle kampene han sine i UFC her om dagen, å jeg var langt fra imponert. Han hadde flaks mot CroCop rett å slett, men mange trodde han var den nye Fedor (noe som er helt latterlig). Nei, det gikk akkurat som jeg trodde, å dermed ble det litt ekstra kroner på kontoen min også :)

 

Likte godt kampen mellom Renato "Babalu" Sobral å David Heath også. Heath kom til ringen med en t-shirt med "mugshot" av Babalu. Dette ble ikke godt mottatt, å det endte opp med en satans blodig kamp, å en bot på Babalu på halvparten av pengene han skulle få for kampen.

 

Så også intervjuet med Couture etter kampen der han sa han var veldig int. i å sloss med Fedor. Forhåpentligvis så så Fedor dette, å kanskje det er det lille ekstra som skulle til for å få han til å ta turen til UFC.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

I og med at ingen hadde posta i tråden sidan stemnet ville eg ikkje ta sjansen på å øydeleggje for nokon (sjølv om ein strengt tatt bør halde seg borte frå tråden inntil ein har sett dei aktuelle stemna). :)

 

Couture vs. Fedor kan bli litt av ein kamp. To av tidenes største MMA-utøvarar i ein og same kamp må bare bli bra. Fedor får nok ein tittelkamp med ein gong han kjem til UFC, viss han kjem då, og han ønskjer det. Får håpe UFC/Fedor snart kjem til ei løysing.

 

edit: GSP ser og ut til å vere tilbake der han høyrer heime. Syns han hadde ein relativt god kamp no. Når han i tillegg får 6+ månader å trene på fram mot tittelkampen ser eg ikkje bort frå at han får tilbake beltet. Det at han no er med i Team Jackson kan og vere med på å løfte han enda eit hakk.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Flott stevne var det ihvertfall! Lenge siden det var mange gode matcher etter hverandre.

 

Syns couture er helt rå. Den mannen er nr2 i verden når det gjelder gode gameplans men eg tror det muligens ikke hadde vært like lett for han om ikke hodet hans hadde uheldigvis knust nesen på gonzaga så tidlig i kampen. Tydelig at gonzaga ble satt ut og ikke fikk pustet skikkelig og ble fortere trøtt.

 

Ellers var resten av kampene knall. Likte godt roger huerta sin kamp. Hahaha tidig at han så på storskjermen for å albue han bak seg. :!:

Guida imponerte igjen også.

 

 

Edit: Gleder meg til neste TUF. :dribble:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...