Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Weigh Ins er akkurat ferdig. Rett før Wanderlei å Chuck fløy i trynet på hverandre. Satan jeg gleder meg til dette UFC'et. Beste fightcardet på lenge :new_woot:

Chuck eide Silva på staredown! Får så fyre opp med finger'n rart Silva med forbannet? Chuck viser i alle fall ingen respekt. Jeg håper og tror vi får en slugfest uten sidestykke!

 

Bare GSP vinner er jeg fornøyd, Matt Hughes oppfører seg for cocky.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Weigh Ins er akkurat ferdig. Rett før Wanderlei å Chuck fløy i trynet på hverandre. Satan jeg gleder meg til dette UFC'et. Beste fightcardet på lenge :new_woot:

Chuck eide Silva på staredown! Får så fyre opp med finger'n rart Silva med forbannet? Chuck viser i alle fall ingen respekt. Jeg håper og tror vi får en slugfest uten sidestykke!

 

Bare GSP vinner er jeg fornøyd, Matt Hughes oppfører seg for cocky.

 

Faen jeg gleder meg til å se Nemesis i morgen!

Har satt noen kroner på Silva & GSP bare for å øke spenningen litt ekstra!

Lenke til kommentar

Da var UFC 79 sett. Vel hva kan man si. Er ikke helt happy for å si det sånn :nei:

 

 

Veldig skuffet over Sokoudjou. Men er ofte sånn det går første kampen når Pride fighterene kommer til UFC ser det ut som. Er vel bare Anderson Silva å Rampage Jackson som har gjort det bra første kampen sin i UFC. Å nå er de begge mestere.

 

Silva gjorde en god innsats. Virket som han ville ta det litt rolig. Vet ikke om det var så lurt. Jeg tror det var grunnen til han tapte. Tror kanksje det hadde gått bedre for han hvis han bare hadde gått helt bananas slik han pleide å gjøre i Pride.

 

St. Pierre derimot gjorde akkurat det jeg forventet av han, bare enda bedre. Satan for en "complete fighter" denne mannen er. At Matt Serra vant over han er bare en stor vits. Ja Ja, alle kan ha flaks. Har veldig vondt for å tro Matt Serra vinner rematchen for å si det sånn.

 

Lenke til kommentar

 

 

GSP er helt rå, nå gjenstår det bare spise Serra for så dominere. På sitt beste kan jeg se få som kan ta seg av GSP uten at det blir sjukt jevnt. Han er så komplett. Han får dominere WW for så ta seg av LHW ;)

 

Litt imponert over Liddell faktisk som tok seg av Silva uten problemer. Silva ble totalt ødelagt, skulle dog gjerne sett Liddell knocke Silva.

Silva kommer nok tilbake, Liddell må vel få en rematch mot Jardine..

 

Skuffet over hvor svak Soko var på bakken.

 

 

 

Lenke til kommentar

 

Eneste jeg ser som kan måle seg med GSP akkurat nå er en motivert BJ Penn. Forrige gang de sloss tapte BJ en split decision, noe jeg var uenig i. Som BJ så fint sa i ett intervju etterpå. Jeg stakk på en bar å tok meg noen øl etter kampen mens GSP måtte på sykehuset. Siste kampen BJ hadde mot Hughes dominerte han også helt til han knakk ett ribbein.

 

 

Skal se IFL World Grand Prix Finals nå. Tror der også kan være endel kule kamper. Faen for en fin avsluttning på MMA året vi får. :new_woot:

Lenke til kommentar
Har begynt og se litt på ufc nå, kjempe morro :D Har sett halve UFC 78 Validation. Noen som kan anbefale noen andre "episoder" eller hva det kalles :)

 

Og hva er egentlig de greiene de smører i ansiktet dems før hver match? Bare lurer :)

 

Jeg vil si så å si alt av UFC stevner du kommer over, samt alt av Pride stevner du kommer over er vært å se. De eldste stevnene er kanskje ikke like bra, men du lærer veldig mange av fighterene å kjenne ved å se alt du kommer over. Hvis du lurte, så er ikke Pride noe lengre da det ble kjøpt opp av UFC. Mange av de beste Pride Fighterene er nå i UFC istedet. 2 av de "Anderson Silva" og "Rampage Jackson" er også Champions i hver sin vektklasse.

 

Det de smører på i begynnelsen av kampene er vaselin som skal hjelpe slik at man ikke blir kuttet så lett.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Okei :) Så en kamp med Silva, det var mot en som het Housten Alexander tror jeg det var, han var visst alenefar til 6 barn eller noe. Silva eide :D

 

Foreløpig har jeg bare brukt piratebay til og få tak i dette, er det noen andre bedre steder jeg kan få det? Kanskje ikke så kult og si men får nå prøve :)

Lenke til kommentar
Okei :) Så en kamp med Silva, det var mot en som het Housten Alexander tror jeg det var, han var visst alenefar til 6 barn eller noe. Silva eide :D

 

Foreløpig har jeg bare brukt piratebay til og få tak i dette, er det noen andre bedre steder jeg kan få det? Kanskje ikke så kult og si men får nå prøve :)

 

Du snakker om en helt annen Silva enn han jeg snakker om ;) Er mange av de. Du snakker om Thiago Silva. Rimelig peil han også ja. :)

Lenke til kommentar

Satan å problemer Fedor hadde med å klare å få top position på Choi. Er nok ikke det enkleste når han veier 80kg mindre enn motstanderen sin. Hvordan det hele endte derimot, slenger jeg i en spoiler

 

 

Fedor by armbar etter rett under 2 minutter. Men en ting er sikkert. Choi slår hardt. Var ikke mange slagene han traff Fedor med på marka, men satan var ikke vanskelig å se at Fedor hadde vært igjennom en kamp for å si det sånn :D

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...