Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Hughes var en kuk på forrige TUF han var med på. Men Serra er enda værre denne gangen. Satan å han klager på Hughes hele tiden. Tror det er noe sant i det Hughes sier om at han har ett "Small Man Complex" Tror forøvrig Hughes kommer til å knuse han totalt når de møtes i ringen.

 

Angående neste helg. Tror nok Bisping kommer til å få deng. Har ikke vært videre imponert over han de siste kampene han sine.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Angående neste helg. Tror nok Bisping kommer til å få deng. Har ikke vært videre imponert over han de siste kampene han sine.

Mulig det, men Rashad har en del kjedelige matcher (utenom den mot Sean Salmon). Altfor mye LnP :/

Siterer Bisping:

I see more aggression from my girlfriend when she hits the January sales than you showed in the Tito fight.

 

I am sure a lot of fans will be gutted that you’re not breaking your tradition of a lifetime and are once again planning on going the distance for a decision win. Punish me for three rounds? You’ve punished the fans enough with your lay and pray antics for 15 minutes at a time. Surely they’ve suffered enough?

 

:D

 

Ser frem til Houston vs Thiago og Chonan vs Parisyan, ikke minst!

 

Ole :)

Lenke til kommentar

Anbefaler folk som liker MMA å ta en titt på "Human Weapon" serien. Episode 9 der de tester MMA dukker Randy Couture opp, å i episode 11 som kom idag å viser oss Sambo dukker ingen andre enn Fedor Emelianenko opp. :)

 

Edit:

 

Dukket opp en skriveleif der gitt :D

 

Human Weapon S01E11 - Sambo Russias Extreme Fighting

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

http://www.sendspace.com/file/0pczhr

http://www.sendspace.com/file/5eegbu

 

Får vi se hvor lenge denne linken får ligge her da.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Da var UFC78 sett. Var ikke det helt store synes jeg. Likte godt Housten Alexander VS Thiago Silva kampen. Rashad Evans VS Michael Bisping kampen derimot var DRITKJEDELIG. De skal liksom være helt i eliten i Light Heavy Weight. Spør du meg så hadde de blitt totalt voldtatt hvis de hadde fått en tittel kamp mot Rampage.

 

Kanskje Housten Alexander bør bytte navnet fra "The Assassin" til Houston "we have a problem" Alexander :) Mannen er sykt sterk, å slår jo som en slegge, men når han endte på ryggen så han ut som en fisk ute av vann. Her trenger han virkelig å trene mer hvis han skal komme noen vei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9

Både Rashad og Bisping hadde tapt mot Houston Alexander og Thiago Silva. Er forøvrig enig med deg JimRamse, Rashad vs Bisping var utrolig kjedelig. Litt morsomt at Dana White går bort og sier "fucking great fight" når det var kveldens dårligste. Prelim-fightene var bedre, og J-Lau slutter ikke å imponere! :)

 

Ole :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ingen tvil om det. Eg hadde gledet meg vilt til denne kampen for hverken guida eller huerta har noen gang vært i en kjedelig kamp. Disse to gir virkelig alt og er kanon tekniske så denne kampen viste eg kom til å bli nattens fight. En god kandidat til årets fight også.

 

Ellers må eg si at denne TUF finale cardet var mye mer underholdende enn de fleste forrige UFC ppv cardene. :!:

 

J-rock og warmachine kampen tok jo helt av den også!

 

Edit: huertaguidastaredown.gif

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...