Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-VqMh8ni9

Ryan Gracie funnet død:

 

News to make the fighting world tremble. According to news carried by Globo TV, the black belt Ryan Gracie was found dead in the cell where he was being held at a police station in Sao Paulo after having been accused of car theft yesterday in the city of Sao Paulo. According to the Sao Paulo State Secretariat of Public Security, Ryan was alone in the cell.

 

GRACIEMAG.com sympathizes with the Gracie family and should be back shortly with further information as to Ryan’s death.

 

10:24

 

According to the G1 news website:

 

“Ryan was sent to the 91st PD, after having toxicology exams done at the central IML at around 2:30 am. He arrived at the police station in Vila Leopoldina at 3 am. According to the officer on call of the 15th Police District police officer Daniella Ranna, where the athlete’s case was registered for having tried to steal a motorcycle, he was sent to the 91st DP because it is a traffic station. From there, he would have been seen to the “most recommendable” location.

 

According to the Secretariat, at around 7am, when policemen at the station were checking the cells with their detainees, they found the fighter fallen in a corner. They entered and confirmed that he was dead. At around 10 am, coroners were already at the location to do the necessary exams and send the body to the institute.

 

R.I.P

 

Ole :)

Lenke til kommentar
Ser ut som det endelig kan bli Fedor VS Randy. Kjempenyheter :new_woot:

 

Med litt flaks, så kan det se ut som vi også kan få Fedor VS Andrei Arlovski.

 

http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templa...5&zoneid=13

Steike! Det er hva man kaller gode nyheter! Bra at han ikke "feiger ut" ihvertfall. Men rent taktisk sett kan jeg ikke helt se hvor fornuftig det vil være å sloss mot Fedor. Nå er ikke jeg noen stor ekspert på dette her, men har Randy noe særlig sjanse til å vinne?

Lenke til kommentar

Tror det har med det å gjøre at Randy faktisk ikke har så mange kamper igjen i seg. Mannen begynner seriøst å bli for gammel for dette. Fedor er for de fleste Nr.1, å da tror jeg Randy vil gjøre det aller meste for å få en kamp mot han før han slutter helt med fighting livet sitt. Personlig så tror jeg det kommer til å bli en ren voldtekt, å tror ikke kampen holder mange rundene. Men Randy har jo overrasket før, så kan jo være han gjør det igjen. Hadde jo vært en helt rå seier for han hvis han klarte å vinne. Være UFC tungvektsmester, gi fra seg tittelen å gå til en annen organisasjon for å møte Nr.1 i verden. Hadde den ubruklige Dana White fått Fedor til UFC, så hadde dette vært lettere. Sånn det er nå, så begynner faktisk tungvektsklassen til UFC å bli litt spinkel. De har Nogueira, men der er flere gode tungvektere i andre organisasjoner enn det er i UFC nå. Eksempler er jo Fedor Emelianenko, Randy Couture (slutter i UFC), Andrei Arlovski (slutter i UFC), Mark Hunt, Josh Barnett, Aleksander Emelianenko, Ben Rothwell m.m. M1 har jo sagt de skal ordne ihvertfall 3 kamper til Fedor iløpet av '08. Signerer de endel av de navnene jeg her har nevnt, så vil jeg si de har en mye kraftigere HW division enn UFC har.

Lenke til kommentar
Hihi. De bildene har eg ikke sett. Choi har veldig små sjangser for å vinne ihvertfall.

 

Gleder meg til wanderlei vs liddell og eventen men håper det ikke blir som de forrige "god på papiret" eventene.

 

Jepp, gleder meg også veldig til kveldens event. Må nok ha på vekkerklokk imorgen tidlig å komme meg opp å se det. Hvis Hughes, Liddell å Machida vinner kommer jeg til å bli VELDIG GRINETE IMORGEN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...