Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med det går bra med spoilere nå.

 

Var å så UFC 75 live og må si at det var en kanon opplevelse. Unification bouten var vel eneste som levde opp til hypen, og jeg må si jeg var meget overasket over hvor bra Rampage kontrolerte Henderson.

 

CroCop vet jeg ikke hva som skjer med, men han ser ikke ut som seg selv lengre.

 

Kan ikke si at jeg likte the "Cunt" Bisping fra før, men nå hater jeg han. Makan til arrogant pikk skal en lete lenge etter. Hamill ble rett og slett ranet for seieren.

Endret av TommyTheGun
Lenke til kommentar

Enig med deg der Tommy. Er faktisk en POLL på UFC sin side om hvem som folk synes burde vunnet, å sist jeg sjekket viste den 90% til Hammil.

 

Jackson VS Henderson var veldig bra synes jeg. Gikk som jeg trodde. Henderson er en flinkere bryter, å hadde det ikke vært for at Jackson er større å sterkere så hadde han vunnet. (skal legge til at jeg synes kampen var veldig jevn. 3 runder til Jackson, å 2 runder til Henderson)

 

Cro Cop bør sterkt vurdere å legge opp. Ser ikke ut om kan klarer å sloss i bur. Å tenke på at den mannen var iblandt topp 3 for ett får siden er deprimerende.

Lenke til kommentar
Cro Cop bør sterkt vurdere å legge opp. Ser ikke ut om kan klarer å sloss i bur. Å tenke på at den mannen var iblandt topp 3 for ett får siden er deprimerende.

 

Jeg synes det ville vært sinnsykt leit om Cro Cop legger opp nå. :( Da vil han jo så å si bli huska for han som ble grust av Gonzaga. Han har vel fortsatt 2 fights igjen på kontrakten sin eller? DET jeg synes hadde vært interessant, var visst UFC hadde klart å lokke Cro Cop ned til light-heavyweight istedenfor. Jeg mener, da hadde de hatt noen fights de kunne solgt publikum...

Lenke til kommentar
Cro Cop bør sterkt vurdere å legge opp. Ser ikke ut om kan klarer å sloss i bur. Å tenke på at den mannen var iblandt topp 3 for ett får siden er deprimerende.

 

Jeg synes det ville vært sinnsykt leit om Cro Cop legger opp nå. :( Da vil han jo så å si bli huska for han som ble grust av Gonzaga. Han har vel fortsatt 2 fights igjen på kontrakten sin eller? DET jeg synes hadde vært interessant, var visst UFC hadde klart å lokke Cro Cop ned til light-heavyweight istedenfor. Jeg mener, da hadde de hatt noen fights de kunne solgt publikum...

9474567[/snapback]

 

Leste ett intervju for noen mnd siden angående dette. Han sa selv da, at han hadde ikke mulighet til å droppe til 205. Han mente selv han hadde for stor "ramme" ihvertfall.

Lenke til kommentar

Det blir spennande å sjå kva som skjer vidare med Cro Cop no. Så langt har han nok ikkje levd opp til forventningane UFC hadde til han. Rett nok kan den dårlege kampen han hadde i helga forklarast med at han knakk eit ribbein, men kampen blir nok uansett hugsa som ein dårleg kamp frå Cro Cop.

Lenke til kommentar

Fant denne geniale artikkelen på ett annet MMA foum. Grei forklaring angående Fedor :D

 

Why fear Fedor? That question is on the minds of many UFC fans, particularly those who new to the sport of mixed martial arts, the ones who call all of it “ultimate fighting.” After all, lets be honest, he doesn’t look like much.

 

His body is nothing special. He’s big, and strong, but so are dozens of other fighters and millions of other men. He doesn’t have the hard, cut muscles of the allegedly steroid enhanced Sean Sherk. He lacks the streamlined athleticism of Anderson “Spider” Silva. His form pales in comparison to the Greco-Roman god physique that belongs to Cheick Kongo.

 

 

But the little things give him away, as he is built to be a fighter. Freakishly broad shoulders and a massive ribcage make him tough to hold down and impossible to wrap up, limiting the abilities of the few superior grapplers. Long arms allow him to ground and pound with jaw dropping effectiveness, even from his feet, making obsolete the guards of even the tallest adversaries. His bulging muscles may not inspire fear with vein-popping tightness, but they do so with their effectiveness. Forged with the unbalanced weights Fedor built himself when he lacked access to others, their physical power leaves blood on the mat and devastation in their wake.

 

 

In a perfect match with his body, his face doesn’t scare either. Starting at the top, his hair is perfectly normal. No Iceman inspired faux-hawk, no HeadBlade smooth standard fighters scalp; just short brown hair. Above his protruding brow, a big forehead announces a receding hairline, adding to the façade of mortality. A lack of high cheekbones brings roundness to his face, an effect further emphasized by a strong, but rounded jaw line, all built around a large, bulbous nose.

 

 

With a couple small changes his face could belong to Santa Claus. The soft, even friendly features meet around the true key to understanding Fedor Emelianenko: his eyes. They are not like the eyes of other fighters. They aren’t the angry, burning coals of Chuck Liddell or Ken Shamrock, declaring excess anger expelled in the ring. They aren’t the hard, unforgiving obsidian blades of Rampage or Wanderlei, spilling secrets about dangerous childhoods. They certainly aren’t the intelligent, cunning eyes of Dan Henderson or Tito Ortiz, warning against brains mixed with brawn. They’re not even the hollow, insane sockets of Monson or Kongo, declaring the darkness within. They are worse.

 

 

The eyes of Fedor are dead, amoral, and soulless. Under heavy lids they gaze at the world, lacking wonder, emotion, or life. It is as though he sees everything around him through a screen, leaving the universe blurry, detached, and unimportant. Kill a man or a fly, crush a skull or a can, it matters not. It is said the eyes are windows to a man’s soul, so what lies within Fedor Emelianenko?

 

 

If the apocalypse is real, I bring you your Death. Whether he is shattering a body with bone-jarring punches, or crushing the air from lungs with the ease of an anaconda, he seems to feel nothing. When Fedor was born, God took his hammer and his chisel and made a man to end other men. If indeed it was God at all.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Da var intervjuene for UFC 76 ute på www.UFC.com. Må si jeg ble overrasket når Shogun snakket engelsk :) Må være første gangen jeg har hørt utenom en kort setning i det siste Pride stevnet i USA. Må si Forrest har store baller som tør bryne seg på han. Er redd han kommer til å bli totalt dominert uansett hvor kampen ender.

 

Gleder meg til å våkne opp fyllesyk på søndag å slenge meg ned i sofaen med en kald Cola å en potetgull å se hele stevnet :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Er det bare meg som er i sjokk å vantro etter helga?

9567447[/snapback]

Du er ikke den eneste, for å si det slik. Shogun skuffa meg stort ved å gasse så tidlig som han gjorde, ingen clinching heller. Liddell var ikke så mye å skryte av, forsåvidt :p

 

Ole :)

Lenke til kommentar

Eg kan egentlig ikke skjønne ka som foregår. Man kan rett og slett ikke vedde på riktig fighter lenger uansett kor stor favoritt han må være. Det som beynte som "The year of upsets" søren meg ikke sluttet. Shogun fightet ikke som seg selv. Ingen clinch, spark eller kondis som har er veldig kjent for. Forrest var god og bedre enn noen gang men forsatt var det ikke noe som stemte med shogun. Nakamura tapte og slåss som en nisse.

Chuck tapte og eg hadde faktisk veddet på at jardine skulle vinne pga jardin ikke er en typisk groundfighter som de fleste at chucks motstandere har vært men likevel var ikke chuck seg selv egentlig.

 

Ellers meget god event selvom eg var meget trist etterpå. :(

Lenke til kommentar

Denne er genial.

 

At a charity event, Bas Rutten almost gets in a fight w/ Chicago Bears Linebacker Brian Urlacher. Rutten told this story on "Best Damn Sports Show".

 

Rutten [on FSN's Best Damn Sports Show]told the story of his altercation with Brian Urlacher of the Chicago Bears. They were at a charity event in Florida, and at a big party, the band knew Rutten and treated him like a big celebrity and he sang and played drums. As he was coming off stage and walking around, he accidentally stepped on Urlacher's foot. Urlacher got mad and shoved him. Rutten said he was sorry, and Urlacher said, "I don't need your sorry." Rutten then saw he was drinking a beer, and said the last thing he wanted to do was get into a fight at a charity event, so he said, "Look, I'll buy you a beer." Urlacher then said, "I don't need your beer." Rutten said his usual rule in a bar confrontation is three strikes and you're out (Rutten has legendary bar fight stories dating back to his days in Fruitopia), but he siad this wasn't the place and he just told Urlacher, "Okay, now you've got to stop," and walked away. Urlacher then said, "Do you want to go outside." Rutten turned around and started laughing, which probably wasn't the correct response by this time to diffuse the situation. Rutten then said, "Yes." By this point the bouncers had been alerted and they were already on the scene and pulled Urlacher away and basically told him they were saving his life and who the guy whe was picking a fight with was. When Urlacher was told, he went over to Rutten and apologized for everything."

 

Må sees :D

 

http://www.dailymotion.com/video/x11yde_ba...orts-show_sport

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...