Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Verste episode i livet ditt - hva er det?


Bandidos-Pelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snufs :cry:

 

I mitt liv har det egentlig ikke skjedd så veldig mye trist som diverse andre her inne har opplevd.

 

Farmoren min døde av kreft da jeg var 11.

Og da hamsteren min døde da jeg hva 10.

 

Det er vel det eneste skikkelig triste som har hendt i mitt liv.

 

Dette får meg virkelig til å tenke på hvor godt jeg har det, og hvor urettferdig livet kan være. Snufs :cry:

Lenke til kommentar
Husker lite av selve voldtektene...bortsett fra de virkelig sadistiske, det var som regel da de filmet det. Det at jeg ble slått og regelrett banka opp hele tiden sitter mye dypere.

ikke for å være en total idiot nå men :(, hvor er de jævlene henne nå?

 

som sagt, jeg mener ikke å være en idiot nå :cry:

Lenke til kommentar
*Sniip*

 

 

Hadde det sånn jeg også.. Har flytta ganske mye, så jeg har gått på 5 skoler.. Vanskelig i starten, men det ordnet seg etterhvert :) Mange av de som jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen sier ikke engang hei til meg når jeg sier hei til de.. Skader jo ikke å si hei liksom.. Det er jo vanlig folkeskikk :hrm:

 

Det eneste som er "greia" nå er at de fleste kameratene mine begynner å få seg dame osv, og da har de liksom ikke tid til "oss andre" lenger.. Et par av de jeg snakket med hver dag tidligere, har jeg ikke snakket med på mange uker osv.. Men jeg har 2-3 venner nå som jeg verdsetter sinnsykt mye :)

 

Bare å ta kontakt via PM hvis du vil snakke, og det gjelder dere andre også :) Godt å få snakket ut litt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
hvorfor skal jeg få så mye pepper pga at en av mine verste episoder i mitt liv ikke innholdt død, voldtekt eller noe helt helt grotesk?

Det er jeg faktisk enig i.

Lenke til kommentar
Om han faktisk mener at episode 1 av Joey er det verste som har hendt ham, så er det jo faktisk ganske trist igrunn.

og hva skjønte du ikke av: " (...) en av mine verste episoder"

ja, det er egentlig trist at jeg ikke har opplevd noe forferdelig i mitt liv..skulle jeg ønske det?

Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar

Fint for deg at du ikke har opplevd noe veldig fælt, men det kan virke som om du er slem mot de som forteller seriøse historier om hva som har hendt med de. Ble litt sjokka av historien til _Xander, trodde jeg kjente han litt men hadde aldri hørt om det og kunne aldri tenkt med til det sånn jeg husker deg fra da vi var i oslo med Stian og de...

 

På den barneskolen der jeg gikk da jeg var liten har de nå innført noe greier som heter " Zero" og der godtar de ikke mobbing. Har noen kusiner og fettere som går der, hu ene er litt overvektig og hun blir ikke mobba. Unger på andre skoler i kommunen som blir mobba blir flyttet dit for da slutter mobbingen. Tenk om alle skoler kunne fått til noe slik, er helt forjævelig at så mange blir mobba!

Lenke til kommentar
Fint for deg at du ikke har opplevd noe veldig fælt, men det kan virke som om du er slem mot de som forteller seriøse historier om hva som har hendt med de. Ble litt sjokka av historien til _Xander, trodde jeg kjente han litt men hadde aldri hørt om det og kunne aldri tenkt med til det sånn jeg husker deg fra da vi var i oslo med Stian og de...

 

På den barneskolen der jeg gikk da jeg var liten har de nå innført noe greier som heter " Zero" og der godtar de ikke mobbing. Har noen kusiner og fettere som går der, hu ene er litt overvektig og hun blir ikke mobba. Unger på andre skoler i kommunen som blir mobba blir flyttet dit for da slutter mobbingen. Tenk om alle skoler kunne fått til noe slik, er helt forjævelig at så mange blir mobba!

Virker som et veldig seriøst og kjempe fint tiltak...

Skulle ha vært litt mer av slik!

Lenke til kommentar

Tømmerås barneskole heter den. http://www.svelvik.no/category.php/categor...da93b12cc41b99d

 

En av de andre skolene i kommunen har en rektor som driter i mobbing, ei vennine av kusina mi ble mobba hele tiden og griner hver natt, vil ikke på skolen osv. Og familien har prøvd å få møtermed foreldrene til de som mobber osv. Men rektoren gidder ikke samarbeide, det er dårlig det!

 

Tømmmrås for teh win! :thumbup:

 

 

Når jeg tenker meg om er vel kanskje min verste episode da jeg trodde jeg skulle drukne, datt uti et lite fjellvann men kusina mi dro meg opp igjen.

Lenke til kommentar

Ohh, her har det skjedd mye fælt. Kan jo fortelle min historie:

 

Tror det var når jeg var ca. 5 år at min biologiske far døde, han bodde i Danmark og jeg så han nesten aldri så det gikk liksom aldri opp for meg.

I ettertid så fikk jeg en stefar som var værdens beste far. Alltid kallt ham pappa, og tenker fortsatt på han som det. Eneste problemet var at han var alkoholiker. Han gjorde aldri meg noe aller andre. Men etter som årene gikk ble det bare værre for han og det endte med en båtulykke(han var kaptein på katamaraan) etter ulykken forsvannt han og politiet lette i ca. en uke. etter en uke ble han funnet av en fabrikkarbeider hengende i et tau :( Husker fortsatt at vi var på likvåke eller hva det heter. Merkelig og se en død person. Men den gagnen kan jeg ikke huske at jeg fellte en tåre. Men i for ca. 8-9 måndersiden gikk det opp for meg (19 nå) hadde det helt jævelig fram til juletider hvor jeg endelig fikk noen og prate med det om. i den perioden forandra jeg meg skikkelig, for eksempel jeg sluttet og holde følelsene inne. Ikke det at jeg tok dem ut på andre, men jeg startet og trene for å "tømme" meg. Funker fortsatt den dag i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...