Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Verste episode i livet ditt - hva er det?


Bandidos-Pelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
værste episode i livet mitt er den jeg nettopp skrev om i deppetråden.. utroskap og helvete... :hrm:

Det kunne ikke falle meg inn og skrive i deppetråden. Det nytter ikke og gå rundt og deppe. blir bare værre av det. Og deppe er det dummeste man gjør. Man stenger seg selv inne og det som værre er. Man har lov og være møkkasur og irritert, så lenge man ikke er det hele tiden. Det er iallefall min medisin mot fæle opplevelser. Noen jeg kjenner sitter og depper, og jeg har ennå ikke funnet ut hva han depper for. Bare sitter der gjør han selv om jeg prøver og få liv han. Nei prøv og se positivt på det og vær åpen!

Lenke til kommentar
Episode 1 av Joey..verste dritten jeg har sett i mitt liv..

Synes dtte var en veldig usaklig post i denne tråden...

Ok. Da har jeg misforstått..trodde dette emnet handla om de verste episodene i livet til folk og har påvirket dem emosjonelt..ikke en konkurranse om hvem som har den verste episoden og hvem som klarer å sanke mest sympati..

 

..og dere snakker om mobbing? hvorfor henger dere meg ut fordi en av mine verste episoder i mitt liv ikke er nær så "ille" for dere..? dere er ikke akkurat noe bedre selv..

Lenke til kommentar

-Var forelsket for første gang som 16 åring, ble jo bestekompis med henne men det ble aldri noe mer, pluss att bestekompisen min ble i lag med henne. Hadde en depresiv periode da.

 

-Morfar fikk alzheimers for noen år siden.

 

-Mormor måtte amputere ene foten oppi det hele, dette var jo for så vidt for det beste pga alle smertene hun hadde hatt de siste årene.

 

-Da mamma og pappa skilte seg, selv om dette og var til det beste så var det trist.

 

-I går kom mamma til meg og la ut om alt hun slet med, hun har vert sjukemeldt i over eit år pga sykdom i mage/rygg pluss depresjoner.

 

Det jeg sliter mest med er å snakke om følelser derfor ser mamma på meg som en kald person, tror att jeg hater henne.

Noe av grunnen til at hun sliter er måten pappa behandlet henne på psykisk, og nå føler hun att jeg har tatt over.

 

Jeg har vanskelig for å si de rette tingene, kan si noe uten å tenke meg om som kan såre henne mye. Er bare sånn... vanskelig å forklare. Merker att jeg er mye frekkere med familien hjemme, en med venner osv. har nok noe med at de alltid har vert der, nøler liksom ikke med å kjefte på de om det er noe.

 

Er i grunn en grei kar men må skjerpe med akkuratt på det, ønsker ikke å vere sånn med en eventuell framtidig kone eter noen år.

 

Litt vanskelig å skrive dette på en måte dere skal skjønne hva jeg mener. Men håper dere skjønner.

Lenke til kommentar
Episode 1 av Joey..verste dritten jeg har sett i mitt liv..

Synes dtte var en veldig usaklig post i denne tråden...

Ok. Da har jeg misforstått..trodde dette emnet handla om de verste episodene i livet til folk og har påvirket dem emosjonelt..ikke en konkurranse om hvem som har den verste episoden og hvem som klarer å sanke mest sympati..

 

..og dere snakker om mobbing? hvorfor henger dere meg ut fordi en av mine verste episoder i mitt liv ikke er nær så "ille" for dere..? dere er ikke akkurat noe bedre selv..

Beklager den, tenkte ikke helt klart, selvfølgelig skal du få lov til å si den verste episode. Men skjønner godt hvis den noen legger merke til den... (Som meg f.eks.)

 

Beklager masse....

 

Edit1: leif

Endret av Birger_Nord
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
værste episode i livet mitt er den jeg nettopp skrev om i deppetråden.. utroskap og helvete... :hrm:

Dæven, den er stress. Gruer meg til helgen jeg; eks-en er besatt på å hevne seg på meg (etter at jeg drasset med meg ei dame hjem, en uke etter det ble slutt). Joiner deg på danskebåten jeg.

Lenke til kommentar

Det værste skjedde vel for 10 år siden i år.

Jeg gikk fortsatt på videregående, og på den tiden var mamma syk, hun var på sykehus med kreft. Bodde da hjemme sammen med pappa, men som tenårigner flest i den alderen, var det mye krangling. Så jeg var stort sett ute, eller på rommet mitt. Da mamma, fortsatt alvorlig syk, kom hjem til jul, og skulle være hjemme var det bra hjemme. Dette varte til tidlig i januar, da jeg kom hjem etter en eksursjon med skolen til Oslo, hadde pappa falt om på gulvet hjemme med hjerteinfarkt, og døde på stedet. Jeg tenker på det den dag i dag, at jeg skulle dratt rett hjem fra Oslo istedet for å være igjen og ha det moro. Kanskje jeg kunne ha reddet ham, for ambulansen brukte lang tid. Rundt 6 måneder etterpå døde mamma av kreften, men jeg fikk iallefall sagt hadet til henne.

 

Det nest verste som har hendt er da jeg måtte avlive den ene katten min som jeg hadde hatt i 8 år, nå i fjor. Mange vil si det bare er en katt, men den betydde mye for meg.

Lenke til kommentar
...

Tristeste jeg har lest :cry:

Så utrolig forferdelig det må være..

Føler med deg og dere andre her inne som har opplevd noe trist.

 

Blir så _sint_ av å lese sånt bare. Livet er for urettferdig.

 

Selv har jeg bare én ting som gikk sterkt inn på meg, det var når onkelen min døde av akutt hjertestans for 1 år siden.

Lenke til kommentar

Det tristeste som har skjedd i livet mitt må ha vært da mattelæreren min døde da jeg gikk i 6. klasse.

 

Ikke fordi han var læreren min, men fordi han var en utrolig person og en mann med ubeskrivlig pågangsmot. Han var gymlæreren min, mattelærer og hovedtrener for svømmeklubben min.

 

Det var kanskje ikke den verste episoden i mitt liv der og da, men i ettertid har det gått opp for meg hvilken person han var, og jeg angrer så utrolig mye på at jeg ikke var i begravelsen hans (broren min var der)...

 

Forresten så døde han etter å ha vært "syk" med hjernesvulst...

Når det gikk mot slutten så ga legene opp å telle da de kom til ca. 30 svulster.

 

Mannen var flink i det han drev med, og det siste jeg husker av ham var da han kom gående på krykker inn døren på svømmehallen noen uker før han døde: Svømming var en stor del av livet hans.

 

Uannsett, så skulle jeg bare ønske at jeg på en eller annen måte kunne takke han for alt, og jeg skulle gjerne fått muligheten til å takke han for at matten går så lett for meg.

 

Den beste mattelæreren gjennom tidene - R.I.P.

Lenke til kommentar

ble tvingt uti et basseng av en far i klassen min, det vær jævli. etter det ville jeg aldri gå uti ett basseng eller ett sted der det går ant å svømme. Var bort fra alle svømmingene i gymmen fra 4-8, etter det så kom det seg. Jeg lærte meg å svømme osv. ps. dreiv på å druknet

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
Det værste skjedde vel for 10 år siden i år.

Jeg gikk fortsatt på videregående, og på den tiden var mamma syk, hun var på sykehus med kreft. Bodde da hjemme sammen med pappa, men som tenårigner flest i den alderen, var det mye krangling. Så jeg var stort sett ute, eller på rommet mitt. Da mamma, fortsatt alvorlig syk, kom hjem til jul, og skulle være hjemme var det bra hjemme. Dette varte til tidlig i januar, da jeg kom hjem etter en eksursjon med skolen til Oslo, hadde pappa falt om på gulvet hjemme med hjerteinfarkt, og døde på stedet. Jeg tenker på det den dag i dag, at jeg skulle dratt rett hjem fra Oslo istedet for å være igjen og ha det moro. Kanskje jeg kunne ha reddet ham, for ambulansen brukte lang tid. Rundt 6 måneder etterpå døde mamma av kreften, men jeg fikk iallefall sagt hadet til henne.

 

Det nest verste som har hendt er da jeg måtte avlive den ene katten min som jeg hadde hatt i 8 år, nå i fjor. Mange vil si det bare er en katt, men den betydde mye for meg.

Kondolerer...

(Den var hard)

Lenke til kommentar
værste episode i livet mitt er den jeg nettopp skrev om i deppetråden.. utroskap og helvete...  :hrm:

Dæven, den er stress. Gruer meg til helgen jeg; eks-en er besatt på å hevne seg på meg (etter at jeg drasset med meg ei dame hjem, en uke etter det ble slutt). Joiner deg på danskebåten jeg.

Bare å bli med! stena line, avgang kl 19.30 idag. hjemme kl 19.00 imorgen, akkurat tidsnok til å komme seg på vors :)

Lenke til kommentar

Herregud så masse folk har opplevd da, føler meg vanvittig heldig for endå ikkje å ha mista verken venner eller familie. Har faktisk ikkje opplevd død i slekta mi i det heile tatt heile mitt liv (er snart 18), og kommer igrunn ikkje på veldig vonde ting som har skjedd meg...Verden er sinnsjukt urettferdig!

 

Kondolerer til alle som har mista venner og/eller familie.

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...