Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Verste episode i livet ditt - hva er det?


Bandidos-Pelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er småtterier i forhold til det andre har nevnt. Men uansett:

 

Jeg pisset en dag toalettet fult av blod. Såklart ble jeg skremt av det. Gikk såklart til legen. Men han mente at jeg kanskje hadde fått ett hardt slag i siden eller noe sånt.

 

Par dager senere får jeg en intens smerte i det jeg trudde var ryggen. Det ga seg ikke å jeg ble kjørt til sykehuset. De pumpet meg full for å få slutt på smertene. Jeg lå der ett par dager, men de fant ikke noe feil på meg, så jeg ble bare sendt hjem igjen.

 

Ca en uke skjedde det samme igjen. De fant fortsatt ingenting, men nå ville de ha med til observasjon, slik at de kunne ta noen tester og pumpe meg full av alslags stoffer igjen. De fant ut at det var noe i veien med nyrene mine, men ikke hva.

 

Ingenting skjer, og jeg blir sendt hjem.

 

Slik går det fram og tilbake i noen uker, og jeg blir mer og mer bekymrett. Og sykehus oppholdene blir lenger og lenger.

 

 

Plutselig sluttet smertene helt. Og jeg har ikke vært på sykehuset siden. Legene aner ikke hva som feilet meg. jeg har gått 3 år uten smerter nå.

 

Jeg var ganske engstelig under denne perioden. Så det må vell være noe av det værste som har skjedd meg. Selv om det, som sagt, ikke var så ekstremt.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Det verste var vel at tanten min døde av kreft 10 dager før juleaften ikke noen hyggelig jul da nei, og 2 måneder etterpå skilte foreldrene mine seg(nesten hver natt fra tanten min døde og til de skillte seg lå jeg og hørte på at de kranglet omtrent hver kveld og måtte ofte gå ned og be de være litt stille). jeg mistet all kontakt med vennene mine da vi flyttet.

 

senere samme året var jeg på speiderleir da jeg gikk i 7.(?) og så på at eksbestekameraten min fikk vite at faren hans hadde dødd :( . Angrer fortsatt veldig på at jeg ikke gikk i begravelsen da han betød mye for meg.

 

Ikke trist for meg, men for 3 dager siden mistet ste søstrene mine faren sin, han døde av kreft.

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
Værste som har skjedd meg: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=268991

Stod 5meter unna og så han hoppa ned på skinnene.. og hva som skjedde da toget traff...  :no:

Uff kan ikke ha vært noe hyggelig å se på. Er ikke så altfor lenge siden (6 mnd elns) det var en som gjorde akuratt det samme på solbråtan stasjon (4 stasjoner lenger mot Oslo) :dontgetit:

Fløy en del "deler" rundt omkring da det traff, spilles i sakte film i hodet mitt hele tiden. udigg! :no:

Lenke til kommentar
Husker lite av selve voldtektene...bortsett fra de virkelig sadistiske, det var som regel da de filmet det. Det at jeg ble slått og regelrett banka opp hele tiden sitter mye dypere.

blir skremt over att det finnes slike folk i samfunnet.. :no:

 

håper det går bra med deg da

Lenke til kommentar

Hmm... Det værste er vell å tørke opp blod fra moren min sitt første selvmordsforsøk. Hele det fliselagte badet var dekket av blod, trapper gulv ogg til badet. Det var jævlig det. Ellers var det ganske trist å leve i frykt for at hun kunne ta selvmord hvilken som helst dag. Hun var forresten tidligere narkoman, pillemisbruker og alkoholiker samtidig. Det går bra med hun nå. Dette skjedde da jeg var 14. Dette overskygget ganske bra at jeg ble mobbet fra 3. til 7. klasse og at foreldrene mine skilte seg da jeg var 13.

 

Bare så det er sagt; jeg har det bra nå, har kommet over det meste selv om det kan være bittelitt hardt til tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...