Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Verste episode i livet ditt - hva er det?


Bandidos-Pelle

Anbefalte innlegg

fint å lese litt her da jeg skjønner at mange har det mye værre enn jeg hadde :)

Er det egentlig fint å vite at andre har det verre enn deg selv ?

ehh..det var kanskje ikke sånn jeg mente det.

mener vel egentlig at jeg ikke burde klage siden mange har det mye værre enn meg.

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tristeste jeg har opplevd må vel være når hunden min ble avlivet... Har aldri grått så mye...

 

Har også mistet en bestemor og en bestefar, men bestemora mi bodde på Island og bestefaren min langt oppi nord, så jeg kjente dem ikke så godt, men det gikk jo innpå meg det også.

 

Ellers ser jeg på megselv som heldig som har sluppet det noen av dere har opplevd.

Lenke til kommentar
ellers så ble far påkjørt av gal en taxi sjåfør som kjørte i 100km i timen over et gangfeltet i syden. han overlevde på mirakuløst vis men det var ikke koselig.

:ohmy:

 

Som mange andre, blir jeg helt satt ut av alt det fæle som har skjedd med folk her! Kondolerer til alle som har mistet noen. Som Sayid på Lost sa: "Hope is a dangerous thing to lose".

Lenke til kommentar

Blir litt trist når jeg leser om alle som er blitt mobbet. Jeg var på den andre siden av den delen, å den dag idag angrer jeg noe jævlig. Var kanskje ikke den verste og mobbe, men jeg bidro rimlig mye og ikke minst lot jeg det skje.

 

Mange av de som ble mobbet sliter enda av det. Men det styggeste av alt etter min mening er at jeg var kompis med dem når jeg var alene med dem. Det var når de andre kompisene var i nærheten at jeg snudde om på flisa. Har gjort så utrolig mye dumt, verste må ha vært når klassen tapte en kamp i innebandy å jeg banket keepern for det. Ok jeg satt inne med mye aggresjon den dagen, hadde blitt dumpa ++ Men det er ingen unnskyldning.

 

Dere tenker kanskje at dette skjedde på barneskolen eller ungdomskolen. Den gang ei det skjedde på GK. Men ting gikk opp for meg den dagen han gikk fysisk til angrep på meg og en kompis, vi lo av det først men jeg begynte og tenke etter den episoden. Kanskje fyren var på randen? Etter det sluttet jeg ganske brått og skjerpet meg drastisk. Å har møtt fyren flere ganger på byen og jeg beklager hver gang jeg ser han. Han er jo ikke den eneste, men det var han det gikk verst utover.

 

Kanskje litt offtopic, men er faktisk den verste episoden hittil i livet mitt. Dødsfall har jeg ikke så mange og ta av, å hvis det er naturlig så føler jeg at det er noe som må skje uansett selv om det er trist.

Lenke til kommentar
er det virkelig så mange som har blitt mobba her? :(

må innrømme at jeg har tidligere vert litt med på sånt (noe jeg ikke akkurat er stolt av)

men jeg har prøvd å gjøre det godt igjen med å ta meg av andre som mobber

Jeg som elevrådsleder har selv tatt meg av en som ble mobbet.

 

Utrolig å se hvor langt nede han var, når han lot seg bli undertrykket av en som gikk i 1.klasse.

 

Han som ble mobbet gikk i 6. klasse.....

Lenke til kommentar
er det virkelig så mange som har blitt mobba her? :(

må innrømme at jeg har tidligere vert litt med på sånt (noe jeg ikke akkurat er stolt av)

men jeg har prøvd å gjøre det godt igjen med å ta meg av andre som mobber

Jeg som elevrådsleder har selv tatt meg av en som ble mobbet.

 

Utrolig å se hvor langt nede han var, når han lot seg bli undertrykket av en som gikk i 1.klasse.

 

Han som ble mobbet gikk i 6. klasse.....

jeg tror muligens jeg ''tok meg av dem'' på en litt annen måte (mobberne altså, ikke mobbeofrene)

Lenke til kommentar
Uff her var det mye trist :cry:

 

No offense til resten, men jeg må si at ingenting gjør meg så forbannet eller lei meg som å høre om folk som blir voldtatt...

 

Jeg er vel en av de som innser hvor heldig jeg har vært.

Ønsker dere alle lykke til videre

Enig der... Barne-misbruk er noe av det VERSTE noen kan bli utsatt for!

Skal aldri utnytte mine barne, men ser/hører jeg noen gjør det i mitt nabolag, skal de ligge på akutten i minst to uker...

(Beklager overdrivelsen, men jeg klarer ikke tanken på at barn blir brukt seksuelt)

Lenke til kommentar

er helt enig med at slikt misbruk er det værste som finnes (no offence dere andre, vil tro det er jævlig det dere har gått igjenom og...)

 

Men slikt misbruk bærer man med seg hele livet og på en eller annen måte kommer man opp i situasjoner som fører en tilbake til misbruket, jeg vet at dette er noe som bringer en veeeldig langt ned i de dypeste kjellere i sinnet...(merker det veldig godt på venninda mi som jeg fortalte om i den første posten min i denne tråden..)

Lenke til kommentar
(Beklager overdrivelsen, men jeg klarer ikke tanken på at barn blir brukt seksuelt)

Jeg skjønte ikke så mye av det i 5-årsalderen; skjønte bare at det var vondt og hemmelig. Det var mer når jeg begynte å lære om sex på skolen at jeg skjønte at noe var galt og alle de vondene minnene som jeg hadde fortrengt, kom. Nå i ettertid er det fortsatt mange ting som kommer opp i drømmer som jeg har fortrengt. Han burde vært drept.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...