Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

Var forresten litt synd at Sawyer måtte dra! :cry:  Håper han ikke døde! :ermm:

EDIT: Han ble jo skutt så... :cry:

For det første, han er IKKE død, for det andre tror jeg muligens Sawyer (og jin

 

:hmm: ) har tatt tak i båten dems og kaprer den med pistolen til Sawyer, jeg tror også at Jin kommer til å dø i starten av sesongen for måten Sun så ut mot havet var på en måte en sån "enderlig favel" med Jin, derfor de skræva opp når han sku dra også. Er kun spekulasjoner da.

 

edit: I traileren til season 2 så sies det jo at de ikke er de overlevende. Hva er de da? er de døde?`er det de som er "the others" og "plager" de som kræsja med flyet? De må jo være de overlevende siden de husker kræsjen (eller hvis de lever enda da og ike er død)?

De finner de som var i bakdelen av flyet og det er de som er the survivors, men selvfølgerlig, det må jo være en grunn til at dem andre var i sesong en, så at det kommer en 5 - 6 nye hovedpersoner i serien tror jeg ikke vil ha så mye å si.

 

den traileren er da ikke å stole på uanset daså....

Filmen er fra sesong 1, men "They Were not the survivors" er henta rett i fra skriptet for sesong 2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var forresten litt synd at Sawyer måtte dra! :cry:  Håper han ikke døde! :ermm:

EDIT: Han ble jo skutt så... :cry:

For det første, han er IKKE død, for det andre tror jeg muligens Sawyer (og jin

 

:hmm: ) har tatt tak i båten dems og kaprer den med pistolen til Sawyer, jeg tror også at Jin kommer til å dø i starten av sesongen for måten Sun så ut mot havet var på en måte en sån "enderlig favel" med Jin, derfor de skræva opp når han sku dra også. Er kun spekulasjoner da.

 

Trur ikke akkurat det. Det der er for opplagt... Sawyer Ruler lost-øya!!!!11!!!!!1

Lenke til kommentar

nå skjønner jeg ikke no, en jeg snakka med hadde lasta ned episoder fra sesong 2? Hvordan er det mulig når den ikke kommer før i september, og jeg prøvde å lete etter infro om det, men kom fram til at det sendes litt "teasere" hver onsdag i usa?

bekreft/vkreft?

Lenke til kommentar
nå skjønner jeg ikke no, en jeg snakka med hadde lasta ned episoder fra sesong 2? Hvordan er det mulig når den ikke kommer før i september, og jeg prøvde å lete etter infro om det, men kom fram til at det sendes litt "teasere" hver onsdag i usa?

bekreft/vkreft?

Det er bare tull, ingen sesong 2 episoder har blitt sendt enda, ingen plasser whatsoever.

Lenke til kommentar

Vell.. i følge VG-nett skal hun nå spille der:

 

Maggie Grace (21), som spiller Boones stesøster Shannon i «Lost», har også sikret seg en lukrativ filmrolle. Hun dukker opp i «X-Men 3», melder filmnettstedet ComingSoon.net. Hva som skjer med Maggies rollefigur i TV-serien, er så langt ikke kjent.

 

Kilde.

Lenke til kommentar
Vell.. i følge VG-nett skal hun nå spille der:

 

Maggie Grace (21), som spiller Boones stesøster Shannon i «Lost», har også sikret seg en lukrativ filmrolle. Hun dukker opp i «X-Men 3», melder filmnettstedet ComingSoon.net. Hva som skjer med Maggies rollefigur i TV-serien, er så langt ikke kjent.

 

Kilde.

Nei. I følge ComingSoon.net skal hun være med i X-Men 3, i følge VG. Og hvor har ComingSoon.net nyheten fra? I følge en annen side?

Lenke til kommentar
Vell.. i følge VG-nett skal hun nå spille der:

 

Maggie Grace (21), som spiller Boones stesøster Shannon i «Lost», har også sikret seg en lukrativ filmrolle. Hun dukker opp i «X-Men 3», melder filmnettstedet ComingSoon.net. Hva som skjer med Maggies rollefigur i TV-serien, er så langt ikke kjent.

 

Kilde.

Nei. I følge ComingSoon.net skal hun være med i X-Men 3, i følge VG. Og hvor har ComingSoon.net nyheten fra? I følge en annen side?

Hvis du ser det på den måten,

hvor får NRK sine nyheter fra da? NRK har sine kilder, ComingSoon.net har sine.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...