Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

Ikke nødvendigvis. Mange spoilere som har lekket ut på nettet.

Det er jo bare rene pisspreiket da. Altså produsentene har vel ikke begynt å lage episodene engang ifølge vg. Og de lages i sommer ser det ut som. Så hvordan kan rykter fra serien komme ut på nettet? Dessuten så er det en egen forfatter for hver eneste episode ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke nødvendigvis. Mange spoilere som har lekket ut på nettet.

Det er jo bare rene pisspreiket da. Altså produsentene har vel ikke begynt å lage episodene engang ifølge vg. Og de lages i sommer ser det ut som. Så hvordan kan rykter fra serien komme ut på nettet? Dessuten så er det en egen forfatter for hver eneste episode ;)

Innspillingen har jo startet for lenge siden.. ;)

Lenke til kommentar

7. hvem slo ned iraker`n i skogen?

7. Jeg regner med det var hu franske-bimboen. Siden han våkna i senga hennes. (uuh)

Du blander litt her. Han våkner ikke hos henne etter å ha blitt slått ned. Det var senere, når han ble fanget i fellen (etter å ha dratt ut for å utforske øyen), at han våkner opp hos den franske damen.

Det var dumme, dumme Locke som slo ned sayid i skogen! *sparke, slå og spytte på Locke*! :mad:

Var forresten litt synd at Sawyer måtte dra! :cry: Håper han ikke døde! :ermm:

EDIT: Han ble jo skutt så... :cry:

Endret av AcolyteGutripper
Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis. Mange spoilere som har lekket ut på nettet.

Det er jo bare rene pisspreiket da. Altså produsentene har vel ikke begynt å lage episodene engang ifølge vg. Og de lages i sommer ser det ut som. Så hvordan kan rykter fra serien komme ut på nettet? Dessuten så er det en egen forfatter for hver eneste episode ;)

Innspillingen har jo startet for lenge siden.. ;)

De er jo nesten ferdige!

Lenke til kommentar

7. hvem slo ned iraker`n i skogen?

7. Jeg regner med det var hu franske-bimboen. Siden han våkna i senga hennes. (uuh)

Du blander litt her. Han våkner ikke hos henne etter å ha blitt slått ned. Det var senere, når han ble fanget i fellen (etter å ha dratt ut for å utforske øyen), at han våkner opp hos den franske damen.

Det var dumme, dumme Locke som slo ned sayid i skogen! *sparke, slå og spytte på Locke*! :mad:

Var forresten litt synd at Sawyer måtte dra! :cry: Håper han ikke døde! :ermm:

Locke er jo en av de tøffeste, og Sawyer kommer ikke til å dø nei.

Lenke til kommentar
Jaja. JEG synes at Locke var dum som slo ned Sayid, selv om det var til alles gode. Men jeg synes at det var dårlig gjort av de andre å skylde på han når det gjalt Boones død! Det var jo Boone som ikke ville gå ut av flyet! Men Sawyer er aller tøffest! :love:

Jenter :roll:

Lenke til kommentar
Jaja. JEG synes at Locke var dum som slo ned Sayid, selv om det var til alles gode. Men jeg synes at det var dårlig gjort av de andre å skylde på han når det gjalt Boones død! Det var jo Boone som ikke ville gå ut av flyet! Men Sawyer er aller tøffest! :love:

Jenter :roll:

Jeg ekke jente. men jeg synes fortsatt at sawyer er kulest. Og jeg er IKKE homo! Han er bare drit kul!!

Lenke til kommentar
Jaja. JEG synes at Locke var dum som slo ned Sayid, selv om det var til alles gode. Men jeg synes at det var dårlig gjort av de andre å skylde på han når det gjalt Boones død! Det var jo Boone som ikke ville gå ut av flyet! Men Sawyer er aller tøffest! :love:

Jenter :roll:

Jeg ekke jente. men jeg synes fortsatt at sawyer er kulest. Og jeg er IKKE homo! Han er bare drit kul!!

HAHAHAHAAHAHAHAHAH :lol:

 

Ok, captain Fruitcake :D

Lenke til kommentar
Jaja. JEG synes at Locke var dum som slo ned Sayid, selv om det var til alles gode. Men jeg synes at det var dårlig gjort av de andre å skylde på han når det gjalt Boones død! Det var jo Boone som ikke ville gå ut av flyet! Men Sawyer er aller tøffest! :love:

Jenter :roll:

Jeg ekke jente. men jeg synes fortsatt at sawyer er kulest. Og jeg er IKKE homo! Han er bare drit kul!!

HAHAHAHAAHAHAHAHAH :lol:

 

Ok, captain Fruitcake :D

Lol... :roll:

Lenke til kommentar

Når man begynner å ta en serie så seriøst er det på tide å skru av TV'n.

 

På tide å våkne opp og forstå at det er en serie. Det hadde ikke vært mye av en serie hvis alle satt og koste seg foran et leirbål med hver sin øl.

 

Hvis du likevel klamrer deg fast til TV'n, vil jeg anbefale deg Hotell Cæsar - En mye mer lettfattelig serie. Hvis du er heldig så kanskje det er et par kjekke menn der og.

Lenke til kommentar
Når man begynner å ta en serie så seriøst er det på tide å skru av TV'n.

 

På tide å våkne opp og forstå at det er en serie. Det hadde ikke vært mye av en serie hvis alle satt og koste seg foran et leirbål med hver sin øl.

 

Hvis du likevel klamrer deg fast til TV'n, vil jeg anbefale deg Hotell Cæsar - En mye mer lettfattelig serie. Hvis du er heldig så kanskje det er et par kjekke menn der og.

Ååh jeg er så lei av hotel cæsar! Er jo bare møkkafolk som ikke klarer å spille troverdig! :nei:

EDIT: Og det er jo bare morsomt å være så engasjert i en serie :yes:

Endret av AcolyteGutripper
Lenke til kommentar

edit: I traileren til season 2 så sies det jo at de ikke er de overlevende. Hva er de da? er de døde?`er det de som er "the others" og "plager" de som kræsja med flyet? De må jo være de overlevende siden de husker kræsjen (eller hvis de lever enda da og ike er død)?

Endret av j0rn
Lenke til kommentar
edit: I traileren til season 2 så sies det jo at de ikke er de overlevende. Hva er de da? er de døde?`er det de som er "the others" og "plager" de som kræsja med flyet? De må jo være de overlevende siden de husker kræsjen (eller hvis de lever enda da og ike er død)?

De sier "They are not the survivors they thought they were". Det betyr ikke at de er daua.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...