Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så Michelle Rodriguez kommer ja. Hvordan det da? Var hun på flyet? Husker ihvertfall at Jack snakka med henne på flyplassen.

 

(Kansje kommet opp før, men jeg har ikke tid til å lese alle sidene. :innocent: )

Hun satt bakerst i flyet, og hun skal være med i sesong 2, dvs at den bakerste delen blir funnet, eller at de fra den bakerste delen finner Jack og de andre..

 

Edit: og ja det har vært oppe endel ganger før ;)

Endret av erlendru
Lenke til kommentar

Leste i et intervju at grunnen til at de lå/ligger 4-6 uker bak er ikke på grunn av pris eller at de ikke "får lov". ABC hadde gledelig latt de få sende episoden dagen etter. Problemet lå vistnok i at det var vansklig å levere episodene fort nok til at TV Norge kunne vise de dagen etter. Slik noe sendes nok i posten eller lignende og sånt no tar jo tid. Så skal det jo tekstes, som nevnt tidligere i tråden... I tillegg så har de en vond uvane av å utsett episoder der borte, til fordel for sportsarrangemanger etc. og da hadde jo TV Norge måtte gjort det samme siden de ikke kan sende en episode før ABC. Da hadde det blitt mange ramaskrik (ca 700.000? :p) på torsdagskvelden her hjemme :!:

 

Selv flytter jeg til Canada 1 august, og gleder meg til sesongpremieren på ABC til høsten... :D:D

Lenke til kommentar
Leste i et intervju at grunnen til at de lå/ligger 4-6 uker bak er ikke på grunn av pris eller at de ikke "får lov". ABC hadde gledelig latt de få sende episoden dagen etter. Problemet lå vistnok i at det var vansklig å levere episodene fort nok til at TV Norge kunne vise de dagen etter. Slik noe sendes nok i posten eller lignende og sånt no tar jo tid. Så skal det jo tekstes, som nevnt tidligere i tråden... I tillegg så har de en vond uvane av å utsett episoder der borte, til fordel for sportsarrangemanger etc. og da hadde jo TV Norge måtte gjort det samme siden de ikke kan sende en episode før ABC. Da hadde det blitt mange ramaskrik (ca 700.000? :p) på torsdagskvelden her hjemme :!:

 

Selv flytter jeg til Canada 1 august, og gleder meg til sesongpremieren på ABC til høsten... :D:D

Hadde nok blitt betraktelig mye dyrere alikevel

Lenke til kommentar
Leste i et intervju at grunnen til at de lå/ligger 4-6 uker bak er ikke på grunn av pris eller at de ikke "får lov". ABC hadde gledelig latt de få sende episoden dagen etter. Problemet lå vistnok i at det var vansklig å levere episodene fort nok til at TV Norge kunne vise de dagen etter. Slik noe sendes nok i posten eller lignende og sånt no tar jo tid. Så skal det jo tekstes, som nevnt tidligere i tråden... I tillegg så har de en vond uvane av å utsett episoder der borte, til fordel for sportsarrangemanger etc. og da hadde jo TV Norge måtte gjort det samme siden de ikke kan sende en episode før ABC. Da hadde det blitt mange ramaskrik (ca 700.000? :p) på torsdagskvelden her hjemme  :!:

 

Selv flytter jeg til Canada 1 august, og gleder meg til sesongpremieren på ABC til høsten...  :D  :D

Hadde nok blitt betraktelig mye dyrere alikevel

Eh, ja siden tidsrammet tilsier at de måtte leid en concorde for å rekke å få filmene til teksting og 200% overtidsbetaling til de stakkars oversetterne som måtte oversette som om de hadde fanden i helene, for å få episoden på TV netter tidsnok... Så hadde det nok blitt litt dyrt...

 

Men prisen fra ABC hadde vistnok vært den samme.

 

Noen andre som leste dette intervjuet? Mener og huske jeg leste det på Dagbladet.no men finner det ikke igjen :(

 

Edit: Hm, var vist litt stor i kjeften nå. Fant intervjuet, og der er intet nevnt om at prisen er høyere/lavere basert når de får episodene. Men det står meget klart at det er "det praktiske med overlevering av taper som setter en stopper", ergo vil jeg tro at prisen vil være den samme uansett.

 

Kanskje jeg skal fyre en mail av gårde til TV-Norge, så får vi jo kanskje løst opp i det mysteriet...

Endret av frodeaa
Lenke til kommentar

http://www.oceanic-air.com/seatingchart.htm

 

Trykk på 4, 8, 15, 16, 23, 42 (Shannon, Boone, Locke, Charlie, Jack, the Marshal)

 

Boone = Pic of him

 

Shannon#1 = a few clicks will make an ID card of Sayid appear

Shannon#2 = After seeing the ID card, her square remains green, click it again to reveal a part of the map the french woman made. You can move the map around to read

 

Charlie#1 = Drive Shaft All Access Pass

Charlie#2 = Diary with a pic in it

 

Locke = various pictures of stuff he carried, a pic of him and a terrible sound

 

Marshall = various ID cards of him will flash, when it ends, click on his square again to trigger Kate's seat.

 

Kate's seat is orange. #1 = the toy plane will appear. #2 = her famous mug shot

 

Jack#1 = little vodka bottle

Jack#2 = the plane seating quickly changes (you don't see the difference) but the Oceanic 777 at the bottom quickly changes for Oceanicflight815.com

Jack #3 = triggers Rose's seat

 

Rose's seat is orange. When you click on it you hear Rose talk about her husband's ring and you see it.

 

===

 

To get the season 2 teaser:

 

click on the row numbers at the bottom: 4-8-15-16-23-42 in that order. Enjoy!

 

===

 

On the main page of Oceanic-Air.com...

 

there is a weird grey line on the right, drag it left to read a supposed page from the script... (http://www.oceanic-air.com/images/oa_front-letter1a.jpg)

 

===

 

 

 

If you are reading this note PLEASE get word to my wife, Christina

Smith that her husband,

Jake survived the crash of Oceanic Flight #815 along with 47 others.

Darling, I miss you so much and dream of the day I can see your face again.

The very thought of that day is all that keeps me going here. Please

don't forget me!

 

Jake Smith

 

 

 

This is Bob Jones, of Tulsa Oklahoma and I would like to inform the

First National Bank of Enid

that I will be late making my September mortgage payment as I am

STRANDED ON A FRIGGIN'

ISLAND IN THE MIDDLE OF NOWHERE! Please have the government send a search team

immediately or don't all the taxes I pay cover an expense like that?

 

BJ

 

 

 

If anyone should find this message, please get word to Sandra

Rafflethorpe of Palm Avenue in Lewiston, Idaho that her sister,

Sally is alive and stranded on an island somewhere in the South

Pacific. Please send help soon. Things are bad. And they're getting

worse...

Sally

 

 

 

Robert D. West, of Santa Barbara, California, USA survived a horrific

plane crash and is stranded on an island somewhere Northeast of

Australia and Southwest of Hawaii. In the event that I am never

found, please forward word of my fate to parents, Mr. and Mrs. John

West, of Tucson Arizona. Thank you.

Robert

Lenke til kommentar

Ny teori:

 

På noen spesielle steder har etteretningen/the army brukt steder for å skjule hemmelige ting. Har hørt at de ofte graver det ned. Tror faen meg at hele LOST øya er en testingplass for forsvaret. Jeg sier dette på grunnlag av dette lokket de fant. Hva " the others " er i denne sammenhengen vet jeg ikke. Kanskje de er soldater, kanskje "the others" leter etter dette lokket/hemmeligheten.... osv.... Kanskje vi kan prøve å lage en teori sammen basert på dette? Jeg har ikke tenkt ut alle svar/gåter. Jeg har i hvertfall en god feeeling på at dette kan være en god teori.

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar
Ny teori:

 

På noen spesielle steder har etteretningen/the army brukt steder for å skjule hemmelige ting. Har hørt at de ofte graver det ned. Tror faen meg at hele LOST øya er en testingplass for forsvaret. Jeg sier dette på grunnlag av dette lokket de fant. Hva " the others " er i denne sammenhengen vet jeg ikke. Kanskje de er soldater, kanskje "the others" leter etter dette lokket/hemmeligheten.... osv.... Kanskje vi kan prøve å lage en teori sammen basert på dette? Jeg har ikke tenkt ut alle svar/gåter. Jeg har i hvertfall en god feeeling på at dette kan være en god teori.

Tror egentlig ikke så mye på det, hvordan forklarer du da kjettingen og alt det der da? Ingen av teoriene jeg har sett passer liksom inn i alt det som har skjedd, så jeg ser ikke noen grunn i å tenke ut teorier egentlig. Skaperene av Lost er jo helt geniale :thumbup: Tror de fleste teorier går til helvette når vi får se hva som er nedi luken også :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...