Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

før 2.4 brukte jeg kun standard wow interface. + X-perl raid frames, DBM og damage meters. prøvde meg på bongos2 og "Move anything". men det var liksom ikke det helt store. helt til jeg kom over en Priest UI som fikk meg til tenke litt og prøve litt.. resultatet ble noe ala

 

 

post-161735-1211304974_thumb.jpg

 

 

har brukt en hel haug av addons her.. de mest synlige er

 

Bartender3

Fubar

eepanels2

Recount(damage meter)

Omen2

Natur enemy casting bar

Heart (castbar og SCT)

 

 

er det noe du lurer på:) bare spør. dette er den andre UI'en jeg har konfigurert. har også konfigurert en for en venn:

 

post-161735-1211305172_thumb.png

 

her bare slang vi på en hel haug med addons, han ville ha den litt glossy. men samtidig oversiktlig. synes det ble bra

Lenke til kommentar
Lasta ned Candybar, og da forsvant feilmeldingen.

 

Men jeg finner ingen timer for fella som mobben gikk i.

 

 

ah sorry.. du sa freeze trap ja.. trodde det var frost nova det var snakk om her. var litt på jordet. du skal ha en timer for freeze trap. du kan jo prøve og surfe litt på curse.com eller wowace.com og se etter noen hunter packages?

 

eller så kan du jo lage en macro..

Lenke til kommentar
før 2.4 brukte jeg kun standard wow interface. + X-perl raid frames, DBM og damage meters. prøvde meg på bongos2 og "Move anything". men det var liksom ikke det helt store. helt til jeg kom over en Priest UI som fikk meg til tenke litt og prøve litt.. resultatet ble noe ala

 

post-161735-1211305172_thumb.png

 

her bare slang vi på en hel haug med addons, han ville ha den litt glossy. men samtidig oversiktlig. synes det ble bra

 

Moro at det står at pettet ditt er offline. :p

Lenke til kommentar

Vel nå har jeg prøvd en drøss med slike "ferdig" pakker og blir altså ikke fornøyd med resultatet. Sist pakket forvandlet fonten til noen minimalistiske kråketegn som tok knekken på øynene mine.

 

Mitt spørsmål. Hvilken addons trenger jeg for følgende operasjoner:

 

Raid

Gruppe

PvE

Battlegrounds

Klokke/Guild info/Friend info

Durability

Inventory

XP information

 

Jeg har forøvrig tenkt å bruke disse addons i tillegg:

 

Pitbull (Unit frames)

Bartender 3 (Bar mod)

Quartz (castbars)

Buffalo (Buffs)

Prat2 (chat mod)

Lighthead (Quest addon)

TomTom (Quest addon)

MetaMap (map mod)

 

Så hva burde jeg laste ned? Jeg vil ha minst mulig on screen hele tiden og mest mulig minimalistisk. Det vil ikke si at jeg ikke skal ha noen ting på skjermen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...