Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det horde sier blir (eller ble ihvertfall) sendt som klartekst over nettet, og deretter omformet av spillet. Siden spillet omformer det før chat-loggen\addons får tak i det tror jeg ikke det er mulig. Men et program som sniffer nettverket bør derimot klare det. (dette kan ha blitt endret)

 

Men uansett, det står faktisk i reglene til WoW, i ToS, at det ikke er lov.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle sette opp et nytt UI til presten, men har null peiling på hva som trengs. Noen som kan anbefale en priest pakke eller noe? PvP only. Liker det oversiktlig og enkelt.

 

Satt opp Photek, tok arena og fikk panic så bruker det vanlige. Litt kjipt å tape rating på grunn av UI :wee:

 

Prøv og skaff deg en skikkelig ui, det er litt vrient i starten, men etter det vil du ikke angre.

 

Jeg anbefaler Hal's ui.

 

Download links:

1680x1050

1280x1024

 

Denne addon pakken har så og si alt du trenger for arena, den er bra ut og er lett å bruke.

 

Anbefales til alle som trenger pvp ui.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle sette opp et nytt UI til presten, men har null peiling på hva som trengs. Noen som kan anbefale en priest pakke eller noe? PvP only. Liker det oversiktlig og enkelt.

 

Satt opp Photek, tok arena og fikk panic så bruker det vanlige. Litt kjipt å tape rating på grunn av UI :wee:

 

Prøv og skaff deg en skikkelig ui, det er litt vrient i starten, men etter det vil du ikke angre.

 

Jeg anbefaler Hal's ui.

 

Download links:

1680x1050

1280x1024

 

Denne addon pakken har så og si alt du trenger for arena, den er bra ut og er lett å bruke.

 

Anbefales til alle som trenger pvp ui.

 

Takk for tipset. Sjekker det ut når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...