Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Prat setter farge på klasser I chatten.

 

Leter også etter combatlog btw.

7577237[/snapback]

Hm, Prat vil ikke funke... Jeg velger at den skal fargekode etter klasse, men den eneste som blir fargekoda er en spiller jeg har på vennelista, og ingen andre.

 

I tillegg prøver jeg å ordne timestamp, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal formatere det slik jeg vil ha det. Det står at det bruker "strftime format", og det skjønner jeg ikke noe av... Og i "Format" står det %X... Hva nå enn det skal bety.

 

Finnes det noen andre enkle addons som bare gjør to ting? Altså å fargekode spillere etter klasse, og har (enkle) timestamps?

 

Edit: Ser ut som at bare fargen vises på personen etter at jeg har tatt en /who på han/hun. Det er jo rimelig ubrukelig...?

7577713[/snapback]

 

Hvis du vil at wow skal lagge så sinnsykt mye akkurat da du logger på kan du vel lage en slik mod selv? Er en grunn til at prat er som den er. Tipper wow krasjer om den tar /who på absolutt alle som spiller. Du kan jo ikke vite hvilken class en person er uten å ta /who, sånn er det bare. Men, Prat lagrer fargene etter du først har sett den personens class, AFAIK.

 

Og timestamps står på som standard i Prat.

Endret av Fumler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prat setter farge på klasser I chatten.

 

Leter også etter combatlog btw.

7577237[/snapback]

Hm, Prat vil ikke funke... Jeg velger at den skal fargekode etter klasse, men den eneste som blir fargekoda er en spiller jeg har på vennelista, og ingen andre.

 

Edit: Ser ut som at bare fargen vises på personen etter at jeg har tatt en /who på han/hun. Det er jo rimelig ubrukelig...?

7577713[/snapback]

Du må gjøre om en ting i prat configen for at det skal vises for alle. Vet ikke kommando, bruk deucecommander. Du må disable "use common color".

7578122[/snapback]

Har disabla det, hjalp ikke. Jaja, er ikke så farlig.

Lenke til kommentar

Combatloggen min forsvinner både med og uten Simple Combat Log... Når jeg relogger er den tilbake som en tab back chat-vinduet, og jeg må dra den tilbake på plass.

 

Det virker som om at det er helt tilfeldig når den forsvinner... Den er der, også plutselig legger jeg merke til at den er borte 1min etterpå >_>

Lenke til kommentar

Heisann! Har hatt WoW siden release, men har først i det siste begynt å spille en god del. Problemet er det at jeg har brukt bare 2 forskjellige UI'er. Nolby Pride UI'en (Rundt WoW release) og TitanUI nå i det siste.

 

Greia er at jeg føler ikke at TitanUI lenger gir meg det jeg trenger. Vil ha litt mer ut av en UI. Men på samme tiden så liker jeg at den er veldig enkel og grei.

 

Noen som har et par gode forslag til UI jeg burde sjekke ut?

 

Spiller forøvrig bare castere nå, det vil si en mage og en warlock.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Noen som har tips til en annen UI en Ace2? Veeeeeeeeeldig lei av den atm..

7590663[/snapback]

Ace2 er et system for å lage addons, den er ikke en UI, sånn sett.

 

Hva er det du vil bytte ut da? Unitframes, actionbars, etc?

7592741[/snapback]

ALT! Er lei av unitframes, actionbars er greie nok. Men det jeg lurer på er om noen av de gamle systemene er blitt oppdatert.. ?

Lenke til kommentar
Noen som vet om en fix til combat loggen? Den forsvinner jo stadig vekk, og jeg synes den har vært slik lenge =/

7589276[/snapback]

 

 

Main menu --> Interface options --> Advanced options. sjekk at "Join Guild Recruitment Channel" ikke er haka av. har hatt endel guildies med det problemet der og den var huka av på alle sammen. funka som normalt etter at de fjerna den :)

 

 

 

jeg har og problemer med bartender3 på warrioren min, og laste ned nyeste versjon hjeper ikke. har prøvd 5 forskjellige versjoner nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...