Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Finnes det en addon som skriver advarsel i chatten med stedsnavnet jeg er på ved hjelp av hotkeys?

 

Eksempel: Jeg passer LM, og ser at noen er på vei til å angripe. Jeg trykker på en hotkey som sier i /bg chat: Inc LM. Er jeg på BS, vil det bli Inc BS osv.

 

Elendig forklart, men anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det en addon som skriver advarsel i chatten med stedsnavnet jeg er på ved hjelp av hotkeys?

 

Eksempel: Jeg passer LM, og ser at noen er på vei til å angripe. Jeg trykker på en hotkey som sier i /bg chat: Inc LM. Er jeg på BS, vil det bli Inc BS osv.

 

Elendig forklart, men anyone?

7481360[/snapback]

 

/macro

/Bg Inc LM Need help Asap noe sånt? :p hehe bare lage en helt normal Macro da

Lenke til kommentar

Nå med den nye patchen har det blitt slik at jeg bare ser en grønn bar som liv til mobs. Ikkeno tall eller %. Så jeg vet aldri hvor mange prosent en boss er på. Er VELDIG irriterende. Hvordan får jeg det tilbake? før var det bare sånn, hadde ikke noen addon eller no.. Noen som kan hjelpe meg med det?

Lenke til kommentar

I forbindelse med den nye patchen slettet jeg alle mine addons. Jeg bestemte meg for å prøve noe nytt, og er godt fornøyd med de jeg har nå.

 

Men - det er en ting jeg virkelig savner. Før - når jeg holdt musepekeren over en spiller eller en mob, så kom info (navn, lvl osv) opp ved musepekeren. Men nå kommer denne infoen opp nede i høyre hjørne (standard wow?) - er det noen som vet om en addon som gjør at jeg får infoen ved musepekeren igjen?

 

Takk!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...