Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min UI er fucket ATM. Noen som har en enkel XP bar, og en Spell bar?

7513869[/snapback]

XPBarNone og oCB. Anbefaler DeuceCommander sammen med ace addons, samt WowAceUpdater for automatisk oppdatering og innstallering av ace addons.

7514511[/snapback]

 

Hvordan setter du opp WoWAceUpdater? Lastet den ned og det så litt småavva ut.. Pakket den ut i addons folderen og kjørte .exe'en.. men da fikk jeg en feilmelding med en hel masse tull jeg ikke forsto :p

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Hvordan setter du opp WoWAceUpdater? Lastet den ned og det så litt småavva ut.. Pakket den ut i addons folderen og kjørte .exe'en.. men da fikk jeg en feilmelding med en hel masse tull jeg ikke forsto :p

7514744[/snapback]

Jeg trengte ikke å fikse på noen innstillinger, det skal fikse seg selv.

Har du .NET 2.0 Runtime? Du trenger det for at programmet skal funke. (Last ned her)

Lenke til kommentar
Du hadde en addon, prøvd Mobhealth? Veldig grei addon imo

7488589[/snapback]

 

søkte litt rundt, fant noe, men det funka ikke. Kan noen gi meg link?

7513566[/snapback]

 

noen som kan hjelpe meg med dette?

7515968[/snapback]

 

Mobhealth 3 There you go :)

7516920[/snapback]

 

det er ikke no mirror å laste fra når jeg trykker på den.. Noen som har en annen Modhealth som funker?

Lenke til kommentar

 

hvor på siden sksla jeg trykke for å få lastet den ned? finner ingen "download" knapp noen steder:S

 

Aleksz88: Nei den funker heller ikke, lasta den ned, la den i addon mappa men ikkeno skjer.

 

Hva er galt med denne addonen egentlig? hvorfor er den så vanskelig å få tak i?

 

btw: på addon greie der du ser characteren din inne i wow, står det incompatible, hva betyr det?

Endret av Simma89
Lenke til kommentar

Ser etter en mod en venn av meg har.

Jeg har ikke peiling på hva den heter men den gjør følgende:

 

På actionbaret (der du velger spells og sånt) står det med små tall på ikonet til trikset som du kan utføre, hvor mye det vil skade og hvor mye healing du vil gi.

Gjennomsnittelig. Den regner ikke crit med i gjennomsnittet. For meg som er druid er dette en kjempemod som virkelig komme til og være til stor nytte!

Lenke til kommentar
Du finner en liste med alle filene tilgjengelig for nedlastning på wowace.com/files.

 

Direkte link til MobHealth.

7522196[/snapback]

 

Hva er det jeg gjør galt? jeg laster ned den der. Extracter den. Og legger mappa som jeg da får inn i addons mappa. Restarter WOW, men det funker fortsatt ikke. Når jeg tar en mob er det bare den samma grønne baren, uten noen informasjon om livet.

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Ser etter en mod en venn av meg har.

Jeg har ikke peiling på hva den heter men den gjør følgende:

 

På actionbaret (der du velger spells og sånt) står det med små tall på ikonet til trikset som du kan utføre, hvor mye det vil skade og hvor mye healing du vil gi.

Gjennomsnittelig. Den regner ikke crit med i gjennomsnittet. For meg som er druid er dette en kjempemod som virkelig komme til og være til stor nytte!

7522248[/snapback]

 

Theorycraft

Lenke til kommentar
Du finner en liste med alle filene tilgjengelig for nedlastning på wowace.com/files.

 

Direkte link til MobHealth.

7522196[/snapback]

 

Hva er det jeg gjør galt? jeg laster ned den der. Extracter den. Og legger mappa som jeg da får inn i addons mappa. Restarter WOW, men det funker fortsatt ikke. Når jeg tar en mob er det bare den samma grønne baren, uten noen informasjon om livet.

 

Hva skal jeg gjøre?

7522323[/snapback]

Bruker ikke MobHealth3 så jeg vet hvertfall ikke. Men hvis du har standard Blizzard unitframes så må du bruke MobHealth3_BlizzardFrames.

Lenke til kommentar
Du finner en liste med alle filene tilgjengelig for nedlastning på wowace.com/files.

 

Direkte link til MobHealth.

7522196[/snapback]

 

Hva er det jeg gjør galt? jeg laster ned den der. Extracter den. Og legger mappa som jeg da får inn i addons mappa. Restarter WOW, men det funker fortsatt ikke. Når jeg tar en mob er det bare den samma grønne baren, uten noen informasjon om livet.

 

Hva skal jeg gjøre?

7522323[/snapback]

Bruker ikke MobHealth3 så jeg vet hvertfall ikke. Men hvis du har standard Blizzard unitframes så må du bruke MobHealth3_BlizzardFrames.

7523438[/snapback]

 

jeg tror jeg har det. For når jeg trykker på ting i spelboka så kommer det en feilmelding om at jeg ikke kan pga. blizzard uiframes. Hva er det? og hvordan får jeg det vekk? (only avvialable with the blzzard UI eller no sånt kommer det)

Endret av Simma89
Lenke til kommentar

Ok, jeg bruker oCB (oCastingBar) fra Ace2. Casting baren har forskjellige farger etterhvert som den caster, gul mens den caster, grønn for fullførte cast, blå for under vann osv.

 

Men nå har ble casting baren helt sort med bare en gul stripe som indikerer hvor casten er "nå"...

 

Jeg har den nyeste versjonen, jeg har sjekket at colours står riktig, jeg har prøvd den innebygde "debug" funksjonen, restartet ørten ganger.. m.m.

 

26163.jpeg

 

Hva er det jeg misser her?

 

Takler ikke at ting ikke virker som de skal, selv om det ikke gjør så mye.. får ikke ro i sjelen og det plager meg når jeg spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...