Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Noen som bruker Capping? BG timer addon..Problemet hos meg er at den er utrolig ustabil og kan plutselig forsvinne og ikke fungere igjen på flere timer :hrm:

7547593[/snapback]

Kan man ikke bruke La Vendetta boss mod til å time events i BG da? Den timer i hvertfall tiden det tar å ta baser, eller hvem som har flagg o.l.

7548227[/snapback]

 

Kan ta å sjekke den ut. Ser ut til at Capping funker nå om jeg tar disable på alle bgs og

enabler de igjen i addonconfigen, men er jo litt kjipt å gjøre det hele tiden..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sliter litt med Bartender 3. Om jeg gjør en endring på hotkeys/plassering ect med magen min, følger det med på alle andre chars. Samme om jeg gjør omvendt. Noen tips?

7551566[/snapback]

 

Har du valgt en egen profile for hver? I utgangspunktet står alle på Default og da får alle chars samme keybinds fra Bartender3. Velg den spsifikke char'en og copy fra default, så endrer du keybinds

Lenke til kommentar
Kan ta å sjekke den ut. Ser ut til at Capping funker nå om jeg tar disable på alle bgs og

enabler de igjen i addonconfigen, men er jo litt kjipt å gjøre det hele tiden..

7548573[/snapback]

La Vendetta er vel en av de få addonsene som det ikke har vært noe som helst krøll med etter 2.0-oppdateringen. Anbefales på det varmeste (også som erstatter til CT-boss mod). Og selvsagt som timer i BG.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Lurer litt på om noen kan hjelpe meg litt med å få PhotekUI til å fungere slik jeg vil.

 

I.

 

Fontsize i chat - per i dag står den på 10, alt for smått. Hvis jeg går inn og endrer den til 12 så resetter dette seg når jeg logger inn og ut. Hvordan får jeg fikset det?

 

II.

 

Pet statusbar vil jeg gjerne flytte. Den kommer på en måte iveien for kartet mitt, har måttet flyttet det. Men hvordan gjøres det? Selve pet action bar fant jeg ut av selv.

 

III.

 

Finnes det noen måter å få endret "knappene" til runde f.eks?

 

IV.

 

I mangel av noen experience bar så har jeg lastet ned en addon som heter PlayerExpBar. Denne har plassert seg litt "køddent". Er det mulig å flytte denne? Et annet spørsmål er selvfølgelig om PhotekUI har en egen experience bar.

 

Skulle være det store og hele foreløbig.

 

Dersom noen snille sjeler kan være meg behjelpelig så takker jeg så mye. UI er jeg desverre totalt grønn på.

 

post-7491-1166796041_thumb.jpg

Lenke til kommentar

I: Hvis du endrer fonten gjennom Prat (nede på FuBaren, under venstre chat) skal den holde seg slik.

 

II: Skriv "/aguf config" i en chat. I menyen som åpner seg kan du derfra låse opp unitframesene, og flytte blant annet petet ditt. Husk å låse igjen etterpå.

 

III: PhotekUI6 støtter så vidt jeg vet ikke runde knapper atm.

 

IV: Du flytter XPbaren ved å holde inne SHIFT mens du drar den.

Lenke til kommentar
Prat setter farge på klasser I chatten.

 

Leter også etter combatlog btw.

7577237[/snapback]

Hm, Prat vil ikke funke... Jeg velger at den skal fargekode etter klasse, men den eneste som blir fargekoda er en spiller jeg har på vennelista, og ingen andre.

 

I tillegg prøver jeg å ordne timestamp, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal formatere det slik jeg vil ha det. Det står at det bruker "strftime format", og det skjønner jeg ikke noe av... Og i "Format" står det %X... Hva nå enn det skal bety.

 

Finnes det noen andre enkle addons som bare gjør to ting? Altså å fargekode spillere etter klasse, og har (enkle) timestamps?

 

Edit: Ser ut som at bare fargen vises på personen etter at jeg har tatt en /who på han/hun. Det er jo rimelig ubrukelig...?

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Prat setter farge på klasser I chatten.

 

Leter også etter combatlog btw.

7577237[/snapback]

Hm, Prat vil ikke funke... Jeg velger at den skal fargekode etter klasse, men den eneste som blir fargekoda er en spiller jeg har på vennelista, og ingen andre.

 

Edit: Ser ut som at bare fargen vises på personen etter at jeg har tatt en /who på han/hun. Det er jo rimelig ubrukelig...?

7577713[/snapback]

Du må gjøre om en ting i prat configen for at det skal vises for alle. Vet ikke kommando, bruk deucecommander. Du må disable "use common color".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...