Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg tror jeg har det. For når jeg trykker på ting i spelboka så kommer det en feilmelding om at jeg ikke kan pga. blizzard uiframes. Hva er det? og hvordan får jeg det vekk? (only avvialable with the blzzard UI eller no sånt kommer det)

7523645[/snapback]

Jeg får det samme. Måtte fjerne Titan bar og WoWecon price mod for å unngå dette problemet.

 

Men du kan kanskje legge inn Perl Classic Unit Frames i stedenfor. De støtter mobhealth3 native (men fjern MobHealth3_BlizzardFrames siden det er mulig den lager krøll? ).

Lenke til kommentar
Takker så mye! :)

 

Noen som vet om Discord art er oppdatert ennå?

7527115[/snapback]

Nei, og det håper jeg de aldri blir heller, maken til knotete drit å sette opp har jeg ikke sett maken til...

7527218[/snapback]

 

Liker ikke discord jeg heller, men er discord art er den eneste addonen av sitt slag (som jeg vet om) ;) Informer meg gjerne hvis noen vet om en annen addon som lar deg laste inn teksturer fritt i wow. :)

Lenke til kommentar

Tidligere hadde jeg en mod som lot meg se filmer mens jeg spilte. Den gjorde deler av WoW gjennomsiktig slik at man kunne se film fra sin mediaspiller "gjennom" WoW. Nå klarer jeg rett og slett ikke finne den igjen. Noen ideer?

 

Edit: Sukk. Selvsagt finner jeg det nå, etter to dager med googling: http://wow.curse-gaming.com/en/files/detai...wowvid-for-2-0/

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...