Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

har lasta ned titan bar, men hvorfor viser den bare at jeg har 200 piler? jeg har hele quiver fullt. Den gamle viste 2500 og så snår jeg skøyt en pil gikk den ned til 2499 osv. Hvordan får jeg den nye titan til å vise det samme?

7455292[/snapback]

 

noen som kan svare meg på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har lasta ned titan bar, men hvorfor viser den bare at jeg har 200 piler? jeg har hele quiver fullt. Den gamle viste 2500 og så snår jeg skøyt en pil gikk den ned til 2499 osv. Hvordan får jeg den nye titan til å vise det samme?

7455292[/snapback]

 

noen som kan svare meg på dette?

7455894[/snapback]

 

Den viser kanskje bare de pilene du har "equippet", prøv å høyreklikke på den nede på baren og se om du finner andre innstillinger. Lenge siden jeg har brukt titanpanel nå

Lenke til kommentar

Hvordan flytter jeg den ruta som heter MT targets på Ctraid assist? jeg har siste versjon. Jeg har prøvd å lock/unlocke hele Ct raid greia, men ikke no funker. Og jeg har selvfølgelig prøv å dra ruta, men den vil ikke bevege seg.

 

Hva skal jeg gjøre?

Endret av Simma89
Lenke til kommentar
lasta den ned, la den inn. Gikk inn på WOW, men ikke skjedde. Var ikkeno atalas button ved minimappet eller noe annet sted. Noen som har en som funker?

7458698[/snapback]

1: skjekk at den ikke er disabled

2: skjekk om den er out of date

3: last ned atlas loot enchanted. så får du loot og ikke bare maps.

4: /atlas er kommandoen. det står under "description" der du lasta den ned.

 

hjalp det? :):)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Har i forbindelse med den nye patchen tatt i bruk et annet ui enn hva jeg tidligere har hatt, nemligen PhotekUI. Endelig kommet i widescreen format. Var ikke klar over det.

 

Problemet mitt er som følger:

 

Pet baren kommer overhodet ikke opp. Det gjelder både på magen min (når jeg summoner water elemental) og hunteren min. Hvordan løser jeg dette? Noe forslag?

 

Legger med et bilde som viser ui'en når water elementalen er summonet.

 

Ps: er det forresten mulig å øke skriftstørrelsen uten å måtte endre på ui scale?

post-7491-1165665335_thumb.jpg

Endret av Pingo68
Lenke til kommentar
Hei.

 

Har i forbindelse med den nye patchen tatt i bruk et annet ui enn hva jeg tidligere har hatt, nemligen PhotekUI. Endelig kommet i widescreen format. Var ikke klar over det.

 

Problemet mitt er som følger:

 

Pet baren kommer overhodet ikke opp. Det gjelder både på magen min (når jeg summoner water elemental) og hunteren min. Hvordan løser jeg dette? Noe forslag?

 

Legger med et bilde som viser ui'en når water elementalen er summonet.

 

Ps: er det forresten mulig å øke skriftstørrelsen uten å måtte endre på ui scale?

7461198[/snapback]

/bar lock også trykker du på petbaren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...