Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned ett par enkle addons, men de fleste av de var utdarterte, ingen som har noen plasser hvor de kan garantere at det ikke hender igjen?

7391040[/snapback]

Alle addons blir jo utdaterte ved hver patch. Og så vid jeg kjenner til så finnes det ikke noe automatiskt oppdateringsprogramm for dette.

 

Men jeg kan jo anbefalle deg og skape en account på Curse Gaming der kan du legge in favoritter og se når det kommer nye oppdateringer til dine addons.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så jeg har lastet ned PhotekUI, og begynner å bli vant til det/få det til å virke slik jeg vil. Men jeg har et problem med at ting fra blizz ligger oppå UIet. For eksempel scoren i BG vises bak buffsene til et party member (bildet), og dersom jeg har nok buffs, kommer de i veien for quest trackeren.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
22752.jpeg

 

Da jeg brukte CTMod hadde det enkelt og greit en knapp som låste opp alt, og lot meg flytte rundt på alt mulig (vet ikke om den lot meg flytte BG-teksten). Er denne knappen i Photek sitt UI også kanskje, eller kan den lastes ned?

Lenke til kommentar

CT_Raid er bøgga etter patchen, hele raidet fikk beskjed om og laste den idag alle fikk plutselig massive laggspikes og det førte til at vi wipet på Lucifron ( Sto riktig nok stille i 1 og halvt min ), så tok alle av den og ikke mere lagg men vi cansla raidet og ba folk skaffe seg de addonene de kunne få i tide til imorgen ( Decursive, La vendetta boss mods og KTM )

Lenke til kommentar

Du kan prøve og laste ned herfra:

Photek v6 normal

 

Hvis dere ser på dette bilde her: - bilde -

 

Noen som vet hvordan man fjerner de 2 health og mana barene på hver sin side av charactern? Eller hva den addonen kalles, så kanskje jeg bare kan slette den fra addons mappa hvis det går.

 

Hvis man fjerner de barene med spells på, så er det igjen en sort stor firkant der hvor barene var. Noen som vet hvordan man fjerner den sorte firkanten?

Lenke til kommentar
Kan noen legge ut default fontmappe til meg? Lasta ned Photek og brukte den litt, men har bytta ut det meste nå og vil ha tilbake standardfonts i WoW igjen. (Synes den er litt for tykk den som er nå). Ville vært evig takknemlig. :love:

7455115[/snapback]

Er ikke sikker på dette, men jeg tror at dersom du sletter den, dukker den opp igjen på neste oppstart (den orginale altså). Husk backup ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...