Gå til innhold

Scout vs AWM!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AWP er det teiteste våpenet. Det ødelegger HELE CS. Ingen som dør av ett skudd momentant i beinet. Dummeste som noen gang er blitt oppfunnet i et så realistisk spill som CS hvor til og med våpen navnene er helt like som i virkeligheten.

Vel, så dør du heller ikke av ETT skudd i beinet i cs, fucker

 

Herlig med alle som har maksimal peiling. Det heter forresten Artic Warfare Police, AWP

Så fint at du har peiling iallfall da.

Lenke til kommentar

AWP er klart best i 1.6. Selvom man må stå helt stille og man kan ikke løpe med den, så er den mye bedre enn scout.

1.6

AWP > Scout

 

I Source er scout et knallbra våpen. AWP er jo også bra i Source. Har man scout, og treffer i brystet kan man faktisk drepe på første skuddet.

Source

AWP < Scout

Lenke til kommentar
AWP er det teiteste våpenet. Det ødelegger HELE CS. Ingen som dør av ett skudd momentant i beinet. Dummeste som noen gang er blitt oppfunnet i et så realistisk spill som CS hvor til og med våpen navnene er helt like som i virkeligheten.

Vel, så dør du heller ikke av ETT skudd i beinet i cs, fucker

 

Herlig med alle som har maksimal peiling. Det heter forresten Artic Warfare Police, AWP

Dæven, du er genial du.

Men kan jeg få si deg en ting? Det er _feil_!

Det heter Artic Wafare Magnum (AWM) Men det er politi versjonen dem har med i CS.

Altså Awric Warfare Magnum Police version.

Så det riktige er egentlig AWMP.

Lenke til kommentar
AWP er det teiteste våpenet. Det ødelegger HELE CS. Ingen som dør av ett skudd momentant i beinet. Dummeste som noen gang er blitt oppfunnet i et så realistisk spill som CS hvor til og med våpen navnene er helt like som i virkeligheten.

Vel, så dør du heller ikke av ETT skudd i beinet i cs, fucker

 

Herlig med alle som har maksimal peiling. Det heter forresten Artic Warfare Police, AWP

Dæven, du er genial du.

Men kan jeg få si deg en ting? Det er _feil_!

Det heter Artic Wafare Magnum (AWM) Men det er politi versjonen dem har med i CS.

Altså Awric Warfare Magnum Police version.

Så det riktige er egentlig AWMP.

spar oss.

 

on topic: awp knuser scout i 1.6. Jeg har aldri prøvd source, så jeg vet ikke hvordan forskjellen på awp og scout er der.

Lenke til kommentar
AWP er det teiteste våpenet. Det ødelegger HELE CS. Ingen som dør av ett skudd momentant i beinet. Dummeste som noen gang er blitt oppfunnet i et så realistisk spill som CS hvor til og med våpen navnene er helt like som i virkeligheten.

CS er ikke særlig realistisk

CS: S er litt mer realistisk enn 1.6, eller ? Det suns ihvertfall jeg!

Lenke til kommentar
AWP er det teiteste våpenet. Det ødelegger HELE CS. Ingen som dør av ett skudd momentant i beinet. Dummeste som noen gang er blitt oppfunnet i et så realistisk spill som CS hvor til og med våpen navnene er helt like som i virkeligheten.

CS er ikke særlig realistisk

CS: S er litt mer realistisk enn 1.6, eller ? Det suns ihvertfall jeg!

Det er mye mer realistisk.. Men er ikke spesielt realistisk det heller..

Lenke til kommentar

Den store grønne børsen i CS som dreper med 1 kule finnes neppe i virkeligheten, den er en blanding av AWP og AWM, arctic warfare police edition og arctic warfare magnum. Løpet på riflen i CS er litt kortere og tykkere enn løpet på en AWM men det har riktige proporsjoner med løpet på en AWP. At løpet er kortere og tykkere gir våpenet kortere rekkevidde men økt presisjon, for politi er det ikke viktig å kunne drepe på tvers av landegrenser, de trenger presisjon så de treffer gisseltaker og ikke hodet til gisselet 5cm ved siden...

AWP skal være svart, militæret bruker AWM, en litt annen versjon med grønn maling. Men det finnes flere enn bare noen få typer slike rifler, det lages forskjellige utgaver for å tilpasse våpenet kundens ønsker. Er du interresert i å kjøpe et stort antall slike rifler kan du sikkert få riflene ombygd til å bruke uzi-magasiner. Ulike land har ulike krav til sine våpen, Sverige trengte en rifle som tålte kulde bra. Arctic Warfare laget da en rifle som tålte temperaturer ned i -40grader C.

Den grønne børsen i CS er sikkert en grønnmalt AWP men kanskje er det en AWM delvis ombygd til en AWP? Våpenet er hverken en AWP eller AWM men en eller annen custom spesialtilpasset utgave av arctic warfare riflen.

Lenke til kommentar
+Høy ownage\skills\respekt faktor.

-Folk blir ikke imponert av AWM kills, med mindre det er i luften eller lignende.

OMG OMG, jeg tror jeg kjøper scout istedenfor awp, for da får jeg R3SP3CT og folk blir så imponert av mine skiillzz!

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

+Høy mobilitet, beveger deg minst like raskt som med kniv <-- Du beveger deg raskere

+Billig, både rifla og ammo, har råd til en etter første eller andre runde. <-- Dersom du er god trenger du ikke mer en 10 kuler uansett i en runde

+Kjapp reload og ROF. <-- Treffer du mer en 2-3 folk er du død uansett, med mindre de folka er newbie's

+Stille, faktisk mindre lyd en med M4+lydemper. <-- Våpnet lager ikke lyd på avstand, bare når kula treffer veggen som gjør at den bråker. (alle forstod hva jeg mente her, så ikke kvin)

+Dreper på et skudd hvis man har aim. <--- Det gjør awp også, bare at med awp har du større området å treffe på.

+Man kan løpe og bråstoppe og få bra accuracy likevel. <--- Feil. Det tar lengre tid å "bråstoppe" med scout en awp, siden du har større fart i utgangspunktet.

+Høy ownage\skills\respekt faktor. <-- Flere har allerede kommentert "respekt faktoren" som du nevner.

+Kan brukes effektivt i nærkamp med litt trening, både med og uten scope. <-- Det kan awp også

-Risikerer å måtte bruke to, eller tre, skudd hvis man ikke treffer brystkassen eller hodet. <--- Uansett hvor du treffer overlever man ikke 3 scout kuler (dersom det ikke er gjennom veggen da)

-Mister mye damage hvis man skyter gjennom ting, fremdels mulig å få headshot though. <-- mister akkurat så mye damage som med alle andre våpen (50%-100%)

 

AWM:

 

 

+One shot, one kill. <-- Ikke alltid

+Skyter gjennom ting uten å miste mye kraft. <-- Mister fortsatt akkurat like mye som andre

-Du beveger deg som en skilpadde, må bruke annet våpen når du går. <-- Du _må_ ikke bruke et annet, men det kan være lurt

-DYR, både ammo å rifle! <-- Som tidligere, du trenger bare 10 skudd på en runde. Dør du har ikke tapt noen penger på kuler, og vinner du så har du penger til nye kuler.

-Må stå HELT stille for å treffe. <-- Nei

-Folk blir ikke imponert av AWM kills, med mindre det er i luften eller lignende. <-- "respekt" :hmm:

-Nær sagt ubrukelig i nærkamp. <--- Nei

 

 

 

:sleep:

Lenke til kommentar
Den store grønne børsen i CS som dreper med 1 kule finnes neppe i virkeligheten, den er en blanding av AWP og AWM, arctic warfare police edition og arctic warfare magnum. Løpet på riflen i CS er litt kortere og tykkere enn løpet på en AWM men det har riktige proporsjoner med løpet på en AWP. At løpet er kortere og tykkere gir våpenet kortere rekkevidde men økt presisjon, for politi er det ikke viktig å kunne drepe på tvers av landegrenser, de trenger presisjon så de treffer gisseltaker og ikke hodet til gisselet 5cm ved siden...

AWP skal være svart, militæret bruker AWM, en litt annen versjon med grønn maling. Men det finnes flere enn bare noen få typer slike rifler, det lages forskjellige utgaver for å tilpasse våpenet kundens ønsker. Er du interresert i å kjøpe et stort antall slike rifler kan du sikkert få riflene ombygd til å bruke uzi-magasiner. Ulike land har ulike krav til sine våpen, Sverige trengte en rifle som tålte kulde bra. Arctic Warfare laget da en rifle som tålte temperaturer ned i -40grader C.

Den grønne børsen i CS er sikkert en grønnmalt AWP men kanskje er det en AWM delvis ombygd til en AWP? Våpenet er hverken en AWP eller AWM men en eller annen custom spesialtilpasset utgave av arctic warfare riflen.

Jeg tror ikke fargen utgjør den store forskjellen.

 

Dessuten, er det ikke slik at jo lengre løp jo mer treffsikker?

Lenke til kommentar

jeg må si, på bakgrunn av alle CW'ene bak meg, så er awp rett og slett mer praktisk når man først treffer. Stormer alle A lang(dd2), og man står der med awp, får man som regel tatt ut 2 stk, og da er det verdt det. Isteden for å skyte 2 ganger med scout og bare drepe 1stk. fiende

Lenke til kommentar

Sigga, Vel, egentlig.. At løpet er kortere gir våpenet redusert presisjon, særlig på lange avstander, men politiet klarer seg ofte med mindre rekkevidde. Det er ofte ikke så lang avstand fra en skole/bank med gisseltakere og gisler til bra posisjoner for skarpskyttere å ligge på. Presisjonen blir altså merkbart redusert på lang avstand pga det kortere løpet men på kortere avstander er presisjonen fortsatt bra, at løpet er tykkere gjør våpenet mer forutsigbart. Skytteren kan stole på at våpenet vil skyte der han peker selv etter å ha avfyrt hundrevis av kuler med det. Tykkelsen på løpet påvirker slitasjen, det blir mindre wear-and-tear og over sikt så er våpenet ekstra presist. Dette er bra siden det ofte er små marginer mellom å treffe hodet til gisseltaker eller hodet til gisselet.

Fargen har litt å si, du går ikke med en kritthvit snøkamuflert rifle i skogen. Forskjellige utgaver og versjoner av riflen tilpasset ulike miljøer får forskjellige navn.

Jeg tror AW riflen i CS er hverken AWM eller AWP, men for min del må man bare kalle den hva som helst. Å krangle om navnet blir litt sært, det er bare et spill :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...