Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
60 med druiden nå. En level til clearcasting.  :love:

9357027[/snapback]

 

Du kan glede deg ;) Clearcasting er kuung.

9357253[/snapback]

mhm. 61-70 er en drøm, du får MANGE pounce - mangle - shred - shred comboer. sikkert 1/3, minst.

9357290[/snapback]

 

sant, eneste som suger er att 70% av outlands mobs er "høy armor" mobs. Bleeds ftw :p

 

Btw: er det bare jeg som har JÆVLIG høye rip ticks? vanlig 5cp tick er 512. Raidbuffa ticker rippen min for 628 :O

Lenke til kommentar
60 med druiden nå. En level til clearcasting.  :love:

9357027[/snapback]

 

Du kan glede deg ;) Clearcasting er kuung.

9357253[/snapback]

mhm. 61-70 er en drøm, du får MANGE pounce - mangle - shred - shred comboer. sikkert 1/3, minst.

9357290[/snapback]

 

sant, eneste som suger er att 70% av outlands mobs er "høy armor" mobs. Bleeds ftw :p

 

Btw: er det bare jeg som har JÆVLIG høye rip ticks? vanlig 5cp tick er 512. Raidbuffa ticker rippen min for 628 :O

9358691[/snapback]

pfft, klarte meg mange ganger å kun miste 5 % hp på en mob (heldig med crits :) ). Og med den artige greia som healer for 200 hp når en mob dauer var veldig kjekk å ha.

Lenke til kommentar

Jeg trenger litt råd/forslag. Jeg er nå lvl44 og har nådd 250 i Leatherworking. Men jeg har ikke peiling på hva jeg skal velge av Tribal og Elemental. Ettersom jeg er usikker på hvilket specc jeg vil satse på på 60+. For øyeblikket er jeg Feral, men jeg vurderer å respecce til resto/balance nå eller full resto på 70.

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar

Tenker på å gå litt 40-49 bg med druiden min (spørs hvor lenge jeg holder med mangle så nære :p ) og lurer på hvilken enchant som er best på staven/macen min hvis jeg får tak i et greit våpen.

Savagery eller 35 agi? 35 agi vil jo gi en del crit (sånn ca. 2%, litt over tror jeg) i tillegg til 35 AP i cat, men 70 AP i alle forms er jo også ganske bra.

 

Og et bra våpen rundt disse levlene, noen som kan komme på et som går greit å få tak i?

Endret av Tor-Gunnar
Lenke til kommentar

Den var ikke dum nei, og da slipper jeg å prøve å få de late kompisene mine til å booste meg og :p

Planen er vel litt honor farming og så gå videre til 59 bracketen med litt outlands gear og enchants og honor farme videre.

Drømmen er å ha en del honor og så dinge 70 og plukke et par PvP deler med en gang.

 

Men da legger jeg planen etter savagery hvis ingen andre har noen gode argumenter for 35 agi. Savagery er vel litt billigere og på min server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...