Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har akuratt fått min druid opp i lvl 60 :p og etter min erfaring burde du til lvling specce feral, og senere når du har nådd lvl 70 re-specce til balance/resto. Med balance kan du critte noe sykt, å med resto kan du heale helt sykt.

 

Men seff er det ditt valg, så her har du noen build ^^ :

 

Druid speccs

 

:dribble:

9608667[/snapback]

Og det kan du ikke med feral?

 

Beste FB critten min utenfor arena på en annen spiller er 6,6k.

Beste FB critten min i arena ligger på 4,2k nå.

 

Shred's critter for 2,8k. de svir :p

Lenke til kommentar
Jeg har akuratt fått min druid opp i lvl 60 :p og etter min erfaring burde du til lvling specce feral, og senere når du har nådd lvl 70 re-specce til balance/resto. Med balance kan du critte noe sykt, å med resto kan du heale helt sykt.

 

Men seff er det ditt valg, så her har du noen build ^^ :

 

Druid speccs

 

:dribble:

9608667[/snapback]

Og det kan du ikke med feral?

 

Beste FB critten min utenfor arena på en annen spiller er 6,6k.

Beste FB critten min i arena ligger på 4,2k nå.

 

Shred's critter for 2,8k. de svir :p

9609388[/snapback]

Hmm, link armory plx :)

Lenke til kommentar
Jeg har akuratt fått min druid opp i lvl 60 :p og etter min erfaring burde du til lvling specce feral, og senere når du har nådd lvl 70 re-specce til balance/resto. Med balance kan du critte noe sykt, å med resto kan du heale helt sykt.

 

Men seff er det ditt valg, så her har du noen build ^^ :

 

Druid speccs

 

:dribble:

9608667[/snapback]

Og det kan du ikke med feral?

 

Beste FB critten min utenfor arena på en annen spiller er 6,6k.

Beste FB critten min i arena ligger på 4,2k nå.

 

Shred's critter for 2,8k. de svir :p

9609388[/snapback]

Hmm, link armory plx :)

9609783[/snapback]

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...orrow&n=Doppler

 

Rekorden på shred er 3,3k, men det var med raid buffs og 5 sunders

Lenke til kommentar

Nå har jeg satt igang for å hamstre litt bra tanking og dps-gear

 

Skaffet meg dette patternet igår (http://www.wowhead.com/?item=30305#comments), så nå skal jeg bare få opp litt rep med Shat'ar og Cenarion Expedition så er mye i boks.

 

Får jeg skillet meg opp til 375 så skaffer jeg meg ihvertfall deler av Primal Strike-settet samt kanskje noen andre patterns. (http://www.wowhead.com/?itemset=619)

 

Ettersom guilden min er med i en allianse av ganske store guilder så er det muligheter for å skaffe ganske rimeligere recipes. :)

 

Jeg er ikke hardcore i det hele tatt, har faktisk ikke deltatt i noe raid etter TBC kom.

 

Driver også å hamstrer arena points så det blir vel noen flere deler fra feral-settet.

Lenke til kommentar
Hey jeg lurte litt på hva som er "spesielt" med Druid. Tenkte på å lage meg en, bare for gøy. Men lærer man noe gøy? Spells? Eller bare forskjellige dyreformer? ^^. Vis ikke fortsetter jeg med Locken min :)

9642074[/snapback]

druid er en ufattelig gøy klasse. hadde jeg vært deg ville jeg valgt healer. dem er veldig

atraktive og etter min mening healer best. vis du greier å bruke potsene dine og innvervate riktig så har du også ufattelig mye mana i en eventuelt lang boss fight. combatress har reddet gruppen flere ganger. det er enkelt og gøy å soloe som druid også. shapeshifting er veldig gøy. alt fra fugl til et tre. nei..jeg har prøvd alle klassene, men ende opp med at jeg fast spilte druid rett og slett fordi det var morsommere.

Lenke til kommentar

Må si jeg er overraska over hvor gode healers druid er, med de rette henna på tastaturet. Vi har en druid i guildet som har vært feral siden tbc kom, men har spillt healer i arena så han har fullt s2 arenaset + div annet pvp gear. Vi manglet healers i ett raid, han kom inn og outheala alle, greit nok.. han var satt på raid healing, men likevel. Han heala dobbelt så mye som alle andre på vashj, og 95% av healinga hans kom fra lifebloom :)

 

edit: verdt å se http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...110537225&sid=1

Endret av Sink
Lenke til kommentar

jeg spilte druid healer sist i april. skal nå et halvt å senere begynne igjenn.

er det noe jeg burde få med meg, noe som jeg burde ta hensyn til. har druden blitt nerfet? blitt noe bedre..nye stats på noen av spellsene? da tenker jeg altså på tidromet april-oktober. eller har det ikke skjedd noe?

takker for svar. vil bare holde meg oppdatert.

Lenke til kommentar
jeg spilte druid healer sist i april. skal nå et halvt å senere begynne igjenn.

er det noe jeg burde få med meg, noe som jeg burde ta hensyn til. har druden blitt nerfet? blitt noe bedre..nye stats på noen av spellsene? da tenker jeg altså på tidromet april-oktober. eller har det ikke skjedd noe?

takker for svar. vil bare holde meg oppdatert.

9651157[/snapback]

 

resto druid + warlock er helt sykt i arena.

 

syke i PvE og med lifebloom.

Lenke til kommentar
jeg spilte druid healer sist i april. skal nå et halvt å senere begynne igjenn.

er det noe jeg burde få med meg, noe som jeg burde ta hensyn til. har druden blitt nerfet? blitt noe bedre..nye stats på noen av spellsene? da tenker jeg altså på tidromet april-oktober. eller har det ikke skjedd noe?

takker for svar. vil bare holde meg oppdatert.

9651157[/snapback]

 

Lifebloom ble ordnet i 2.1 (mener jeg), slik at hver nye stack får bonus fra +healing. Du kan nå hive opp trinkets, slenge opp 3 stacks og refreshe hvert 6. sekund eller så. For meg ticker LB for ca. 550 hvert sekund, så det absolutt hovedspellet nå.

Lenke til kommentar
jeg spilte druid healer sist i april. skal nå et halvt å senere begynne igjenn.

er det noe jeg burde få med meg, noe som jeg burde ta hensyn til. har druden blitt nerfet? blitt noe bedre..nye stats på noen av spellsene? da tenker jeg altså på tidromet april-oktober. eller har det ikke skjedd noe?

takker for svar. vil bare holde meg oppdatert.

9651157[/snapback]

 

Lifebloom ble ordnet i 2.1 (mener jeg), slik at hver nye stack får bonus fra +healing. Du kan nå hive opp trinkets, slenge opp 3 stacks og refreshe hvert 6. sekund eller så. For meg ticker LB for ca. 550 hvert sekund, så det absolutt hovedspellet nå.

9652421[/snapback]

Lifebloom var alltid min favorit...men..hm, kan du forklare litt nærmene hva du mener med "hive trinkets, slenge opp3 nye stack og refreshe hver 6 sekund"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...