Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisansveisan, så denne geniale posten, og da kom jeg til å tenke på en ting....

Det jeg lurte litt på er, hva har dere andre healing druids i +healing og mana regen, lurer nemlig litt på hva som er vanlig rundt om hos druider. Selv har jeg 1902+ healing med noen raidbuffs, ingen pots etc. Hva har dere, og hva er normalt... føler jeg har litt lavt mtp. hva priests og palas i guilden min har...

Lenke til kommentar

Har tailoring og enchanting på en warlock, og herbalism/alchemy på en prest (300+ på alt), men guud så kjedelig å måtte levle fra skillevel 1 :( . Tar jo 5-6 timer totalt eller no. Noe spennende å lage med leatherworking, eller bare å få en med 375 i skill (også druid) til å lage til meg?

Lenke til kommentar
Noen som gidder å lage en levelbuild typ:Feral, til meg, takk.

9070317[/snapback]

 

http://www.wowhead.com/?talent=zZE0Mcfroezio

9084915[/snapback]

Denne bruker jeg og trives veldig godt med den :) . Synes ikke jeg critter nok til at det er verdt å bruke 5 poeng på mer crit damage, ei bruker jeg FB så mye, mye heller pounce - mangle - mangle - rip (3-5 CB) og mobben dør ganske kjapt da :)

 

-Fylte på resto poengene som jeg jobber med nå. Er level 54 nå : Meroippii (fikk bytta navn :) )

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Heisansveisan, så denne geniale posten, og da kom jeg til å tenke på en ting....

Det jeg lurte litt på er, hva har dere andre healing druids i +healing og mana regen, lurer nemlig litt på hva som er vanlig rundt om hos druider. Selv har jeg 1902+ healing med noen raidbuffs, ingen pots etc. Hva har dere, og hva er normalt... føler jeg har litt lavt mtp. hva priests og palas i guilden min har...

9066558[/snapback]

Jeg har fullt raidbuffa 1400+ healing, 700 spirit og nærmer meg 190mp5 med restobuild og healinggear. Healer for det meste med rejuvenation og lifebloom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...