Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NERF! :( Grinder av og til etter den også. Dropper jo pokker meg ikke :p

9236530[/snapback]

 

hehe, hadde akkurat samme instilling som deg, så jeg trodde det kom til å ta skitlang tid, men så satte jeg igang mens jeg venta på gruppe til heroic SL. Og der droppa den :D

9237574[/snapback]

Farmer en time eller to etter jeg har gjort de daily questene mine... Er blitt endel timer nå altså :nei: Gir pokker meg opp snart :thumbdown:

 

Men på de andre siden, hva skal jeg med den når jeg når 75% dmg reduction(noe som er det høyste jeg kan få)?

Lenke til kommentar
NERF! :( Grinder av og til etter den også. Dropper jo pokker meg ikke :p

9236530[/snapback]

 

hehe, hadde akkurat samme instilling som deg, så jeg trodde det kom til å ta skitlang tid, men så satte jeg igang mens jeg venta på gruppe til heroic SL. Og der droppa den :D

9237574[/snapback]

Farmer en time eller to etter jeg har gjort de daily questene mine... Er blitt endel timer nå altså :nei: Gir pokker meg opp snart :thumbdown:

 

Men på de andre siden, hva skal jeg med den når jeg når 75% dmg reduction(noe som er det høyste jeg kan få)?

9247318[/snapback]

 

10% dodge når den er aktivert :p

 

Har ca 40% dodge med den aktivert selv. Så igår i arca så fikk jeg en sånn svær dodge strike, tror jeg dodga 7 ganger eller noe sånt. Sto der med Null rage, og ser at enhancenemt shammyen tar meg igjenn på threathmeteret :p, heldigvis gikk det bra :p

Lenke til kommentar
Armory?

 

vil gjerne se hva slags gear du har ;)

9245653[/snapback]

Profil ting

 

Er ikke umulig at jeg har på meg healer våpen og en mongo dårlig orb når du sjekker, men i hvert fall bruker jeg Merciless Gladiator's Maul i Cat/bear og forskjellige idols i hver form.

9247503[/snapback]

 

"It seems like the character you are trying to view hasn't been active for a while. Since the Armory only tracks active characters, this character needs to have been active recently for detailed character data to show up."

 

 

Hvilken ring skal jeg velge til PvP:

 

Band of the Exorcist

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Band of the Exorcist

Binds when picked up

Unique

Finger

+24 Stamina

Requires Level 67

Equip: Improves hit rating by 10 (0.6%).

Equip: Improves critical strike rating by 16 (0.7%).

Equip: Improves your resilience rating by 11 (0.3%).

Equip: Increases attack power by 34.

 

eller

 

A'dal's Command

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
A'dal's Command

Binds when picked up

Unique

Finger

+29 Strength

+16 Agility

+18 Stamina

Lenke til kommentar
dinga akkurat 20 men min druid. Og lurte på om jeg fra nå av nesten bare kommer bruke Cat ? og hva er beste måte å bruke talent points ned til mangle?

9278905[/snapback]

 

Personlig mener jeg 11 poeng i resto for Naturalist og Clearcasting funker bedre enn å stappe alt i feral. +10% flat skade og gratis angrep/heals om du timer ting riktig er prima saker.

Lenke til kommentar
dinga akkurat 20 men min druid. Og lurte på om jeg fra nå av nesten bare kommer bruke Cat ? og hva er beste måte å bruke talent points ned til mangle?

9278905[/snapback]

 

Personlig mener jeg 11 poeng i resto for Naturalist og Clearcasting funker bedre enn å stappe alt i feral. +10% flat skade og gratis angrep/heals om du timer ting riktig er prima saker.

9279833[/snapback]

 

støtter opp på den ;)

Lenke til kommentar
dinga akkurat 20 men min druid. Og lurte på om jeg fra nå av nesten bare kommer bruke Cat ? og hva er beste måte å bruke talent points ned til mangle?

9278905[/snapback]

 

Personlig mener jeg 11 poeng i resto for Naturalist og Clearcasting funker bedre enn å stappe alt i feral. +10% flat skade og gratis angrep/heals om du timer ting riktig er prima saker.

9279833[/snapback]

Omen of Clarity (CLearcasting) er jo et absolutt "must." (imo)

Lenke til kommentar

Først får du 5 mindre energy/rage cost, så løpe fort i cat talentet som er utrolig deilig i levlene før travel form, samt feral charge.

Litt lenger ned får du 6% crit på 3 talents og 5 rage / 1 ekstra combo point på crits og 150% av levelen din i AP.

Så kommer Lotp og imp. lotp. og så kommer mangle.

 

Det er så mange fine talents i feral hele veien nedover, og personlig vil jeg ikke utsette noen av dem i 11 leveler, selvom 10% mer dmg og clearcasting er kjekt.

 

Når du levler som feral dreper du relativt fort uansett, og du har null nedetid pga. mana regen mens du dreper videre etter å ha slengt en heal.

Lenke til kommentar
Nå har det seg slik at jeg mer eller mindre kun slåss enten i bjørne- eller katteform. Weaponskillen har blitt deretter. Mener å huske at den ligger på 251/325. Så kanskje noen kan gi meg et svar på hvor viktig denne skillen er for en feral druid?

9320049[/snapback]

 

Etter det jeg har forstått gir feral combat skill rating mer crit og hardere hits.

 

om den er viktig eller ei vet jeg ikke

Lenke til kommentar
Nå har det seg slik at jeg mer eller mindre kun slåss enten i bjørne- eller katteform. Weaponskillen har blitt deretter. Mener å huske at den ligger på 251/325. Så kanskje noen kan gi meg et svar på hvor viktig denne skillen er for en feral druid?

9320049[/snapback]

 

Har absolutt ingenting å sei for deg i dyreform.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar. Da trenger jeg ikke å bekymre meg for det.

 

Over til en annen sak.

 

Druiden min er nå kommet til level 65 og jeg har såvidt begynt å planlegge livet på level 70. I den forbindelse så har jeg alt startet med å skaffe meg +defense gear (Heavy Clefthoof settet bla). Om jeg har forstått det riktig så trenger jeg 415 i defense for å bli critimun. Utifra en beregning med en base defense med 325 samt at hver +defense rating gir 0,423 defense så skulle dette tilsi at jeg alt i alt trenger +213 defense rating.

 

Noen som kan bekrefte dette i så fall?

Lenke til kommentar

Hei der!

 

Når jeg dinger 70 med priesten min har jeg tenkt å lage en 29 feral-druid twink. (Ja jeg vet det er bedre å twinke med druid i lvl 39. Men har noen venner som twinker 29).

 

Jeg har prøvd å lete rundt på Google o.l. Men klarer ikke å finne så mange armory profiles, Som er specca feral.

 

Lurer på om det er noen 29 feral druid twinks rundt her. Så har jeg noe å gå etter. Vet ikke helt hva slags enchant's jeg skal ha. Tenker meg vell at jeg kommer til å ha mest agi. (Det er mye morsommere å drepe folk fort, enn å loke rundt med uendelig HP).

 

Takker på forhånd for all hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...