Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du bruker trinket, og stacker opp 3 ganger, så får lifebloom utnyttet den trinketen helt til lifebloomen faller av, noe den ikke vil gjøre om du fornyer den hele tiden ;o

9655359[/snapback]

åssen trinket er det vi snakker om her da?

9655454[/snapback]

med +healing use.

Lenke til kommentar

Et kjapt spørsmål fra en forholdvis noob Druid, men har 70 Lock.

Kjører full feral, men lurer på om jeg trenger å trene weapon skill på våpenet som jeg bruker før jeg går over i cat/bear form.

Gjør jeg samme skade med 1 i weaponskill som feral eller må jeg ha maks weaponskill for å få fullt utbytte?

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg hvor viktig +hit er i forhold til tanking? Da spesielt i Kara. Tankegangen min er mindre miss = høyere threat. Så langt har jeg ikke lagt noe arbeid i å øke +hit ratingen på min druid.

 

Og hvor mye helse/armor er et minimum, for en druid, for i det hele tatt å starte med tanking i Kara?

Lenke til kommentar

Køyrer ikkje pve, so veit meir eller mindre ingenting om kor viktig hit rating er.

Ang hp og armor har eg vore med som tank i karazhan med ca 14k hp 23k armor, unbuffed vel og merke. Det har gått heilt fint, i starten i alle fall, aldri gjort so mykje i karazhan. Viktig at du har nok defence. 415 dersom du har 3/3 på Survival of the Fittest.

Lenke til kommentar
Køyrer ikkje pve, so veit meir eller mindre ingenting om kor viktig hit rating er.

Ang hp og armor har eg vore med som tank i karazhan med ca 14k hp 23k armor, unbuffed vel og merke. Det har gått heilt fint, i starten i alle fall, aldri gjort so mykje i karazhan. Viktig at du har nok defence. 415 dersom du har 3/3 på Survival of the Fittest.

 

Takker for svar. Målet mitt er 14K hp og 22K armor (selvbuffet) pre Kara. +415 defense har jeg hatt lenge, så det er ikke noe problem. Endog +38 resilience.

 

Etter det jeg har forstått så sies det at du bør ha minst 30% dodge for heroics og Kara. Akkurat nå har jeg 27.34% dodge i bearform (mangler fortsatt +35AGI på tankemacen min, utgjør +2.38% mere dodge). Kommer talentet 2/2 Feral Swiftness med 4% ekstra dodge i tillegg til dette?

Lenke til kommentar
Er det noen som har testet ut 2.3 med sin feralspeccede druide? En kompis av meg gjorde det i dag, og han fikk 300 mer attack power i catform...

 

Alle AP items i 2.3 har fått et lite boost. Jeg er resto selv, men alle mine feralitems er litt bedre. F.eks. staff'en som dropper i SSC har i 2.3 noe sånt som 992 AP ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...