Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Heisansveisan, så denne geniale posten, og da kom jeg til å tenke på en ting....

Det jeg lurte litt på er, hva har dere andre healing druids i +healing og mana regen, lurer nemlig litt på hva som er vanlig rundt om hos druider. Selv har jeg 1902+ healing med noen raidbuffs, ingen pots etc. Hva har dere, og hva er normalt... føler jeg har litt lavt mtp. hva priests og palas i guilden min har...

9066558[/snapback]

 

Før når jeg var resto hadde jeg rundt 11.5k mana 2200+healing og 200mp5 while casting fult buffet i raid(totems,+healing elixir og mat + alle de vanlige raid buffs)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, Shred skal du bruke. Med 2/2 Shredding attacks koster den 42 energy, 2 mer enn Mangle, men den 1) gjør mer skade enn Mangle og 2) får 30% bonus fra Mangle. Nå tøffer jeg rundt i DM og knerter ting, og har Mangle-hits på rundt 650 og Shred-hits for rundt 1000. 350 ekstra skade for 2 ekstra energy og posisjonering er ikke så gale.

 

Derfor. Pounce, Mangle, Shred.

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å gå resto og bli PvP healer med druiden min. Joina et 2v2 team med 1800 rating, men gearet mitt suger maks. Jeg har +500 healing og 6k mana. Noe som er ikke bra imo. Uansett, planen er å få farmet opp honor til PvP items. Kjøre litt heroics for badges eventuelt loot. Gjøre litt arena for points. Planen er at jeg skal bli klar til neste sesong.

Men uansett det jeg lurer på er følgende, hva slags gear er greit å begynne med som healer i arena? Går da hovedsaklig ut ifra armor. Siden ring/neck ol. ordner seg med litt heriocs og honor.

 

Builden jeg kommer til å kjøre er følgende: http://www.wowhead.com/?talent=MzjZxMhoZVVI0eq0bst

 

Går stort sett ut på å misbruke travelform til å unngå manaburn/cc etc. samtidig som jeg spammer Hot's og swiftmend på warrioren.

Lenke til kommentar

Mulig jeg tar helt feil men Treeform er vel ikke nødvendig?

Du blir jo som oftest focuset når du er healer i 2v2, derfor vil du springe rundt hotte opp warr og løpe videre i travelform/shapeshifte ut og inn for å unngå movement imparing effects og polymorph, samt at Treeform kan banishes.

Lenke til kommentar
Mulig jeg tar helt feil men Treeform er vel ikke nødvendig?

Du blir jo som oftest focuset når du er healer i 2v2, derfor vil du springe rundt hotte opp warr og løpe videre i travelform/shapeshifte ut og inn for å unngå movement imparing effects og polymorph, samt at Treeform kan banishes.

9123485[/snapback]

Treeform er unødvendig for arena ja, men kommer sikkert til å kjøre heroics og lignende. Blir på en måte som et filler poeng :p

Lenke til kommentar
Har ikke brukt standard UI siden patch 1.4, men er ikke dette innebygd i Blizzard sin UI? Jeg vet rogues har det, så går utifra det gjelder for kittycats også.

9137231[/snapback]

 

Mye lettere å spille på forskjellige pc'er når man har det ganske default.

 

Funksjonen er ikke innebygd til catform, skulle ønske den var det... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...