Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har respeccet feral nå, i den tro at det ville være artig og lurt siden kjæresten min er holy-priest. Vi ville få 5-man grupper på 1,2,3, som tank og healer, sant. Hvor vanskelig kan det være?

Problemet er jo at jeg ikke KAN tanke. Jeg har alltid på en måte ignorert bear-form, og aldri satt meg inn i prinsippet med å tanke. Jojo, man skal holde mobs vekk fra de andre, whatever. Trykke på en knapp nå og da, null problem.

GUD, som jeg strevde første gangen jeg fikk noen guildies til å hjelpe meg å øve i HFC (PÅ lvl 70!). Jeg var så stressa at jeg var helt på sammenbruddets rand, jeg klarte ikke holde aggro på flere mobs samtidig, og irriterte meg grønn over at jeg mistet rage når kampen var ferdig, så jeg ikke kunne charge.

Har null ide hva slags stats jeg har bruk for, og om man kan bruke samme til både cat og bear. Har alltid spilt healer eller balance^^ Så... enten gir jeg opp og speccer tilbake, eller så må jeg tvinge meg til å klare dette. Vil jeg tvinge meg selv? Vet ikke!

 

Phew.

Lenke til kommentar

Stats = agi/sta og 415 defense (om du har SotF-talentet). Start med å bruke Enrage, pull med FFF, og bruk Maul mens mobben(e) tusler mot deg. Så snart hovedmobben er nær nok, mauler du automatisk, og du bruker så Mangle. Masse threat på den mobben.

 

Kommer flere mobs, bruker du demo roar, swipe så snart du har rage nok til det, og etter det bruker du lacerate på hovedmobben. Merk opp mobs med raidtargets, så blir det lettere å holde styr på hvilken som skal drepes først.

 

Charge trenger du ikke å bry deg med, det er bare bortkastet rage. Greit å bruke i en gruppe med både melee + castere, da bruker du FFF og charger casteren.

Lenke til kommentar

Takker masse for nyttig svar, dette oppklarte faktisk litt =)

Et spørsmål, though: Jeg synes at rage bygger seg så utrolig sakte opp! Kan man gjøre noe for å fikse det (spesielle stats, talents), eller er det bare fordi jeg er uerfaren og en smule utålmodig at det virker sånn på meg?

Lenke til kommentar
Takker masse for nyttig svar, dette oppklarte faktisk litt =)

Et spørsmål, though: Jeg synes at rage bygger seg så utrolig sakte opp! Kan man gjøre noe for å fikse det (spesielle stats, talents), eller er det bare fordi jeg er uerfaren og en smule utålmodig at det virker sånn på meg?

9433044[/snapback]

 

Kommer litt an på hva du sloss mot. Om det var mobs i en eller annen lowbie-instance, tar du gjerne lite skade, og da får du lite rage. Da er løsningen å pulle flere mobs og be healeren om å vente litt med å heale deg. Begynnelsen av SH er f.eks. veldig fin til dette, mange melee-mobs som kan pulles en og en, eller alle på en gang om ønskelig.

 

Når du begynner å ta en del skade, har du vanligvis mer rage enn du kan bruke.

Lenke til kommentar
På en MC tur for noen måneder siden droppa hele Cenarion. Nuff said.

 

Jeg PvP'r lite, spiller bare litt AB og WSG for å opprettholde seargent ranken. Syns da ikke det er for ille, sålenge du har med en ålreit gruppe så blir det meste lett. Med en grei bunke +healing funker det lett å heale i pvp, rejuv som ticker over 330, og rank3 HT som healer ~500 for 108 mana. NS er kickass for pvp, redder deg fra lame mages med ToeP / cham / AP og oneshotter mye.

 

Feral blir ikke no heftig før du får epics(HoBF, malfurions, dark heart...) men det er såklart en betydelig DPS økning. Med OoC proc og lykkecrits med ravage kan du ha en sinnsvak burstdamage.

 

Skal du gå feral ville jeg valgt en OoC / LotP build. Hybrid build er bare gimp overalt. Ikke kjør balance, det er en joke.

 

Og ikke glem: Noggenfogger er for nubs. Er druid selv men syns blizz burde nerfe det.

5633026[/snapback]

 

hva er galt med balance? syns det er bedre enn feral jeg

Lenke til kommentar

Hei tenker jeg skal ta fram WOW igjen etter 1 års ferie. jeg har en lvl 53 druid, som har til nå vært en feral\resto druid. men det har nok vært endel endringer de siste mnd kan jeg tenke meg. så da lurer jeg. er det ett smart valg å fortsette med dette? å en annen ting, hva skal jeg fårete meg nå for å komme tilbake i "storyen"? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...