Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du en 31 druid, kan du ikke plassere ut 31 poeng.

 

Men, alt for mye hulter til bulter. Shredding attacks er temmelig verdiløst før vi får Lacerate, Shred er liksom ikke det man bruker mest av. Primal fury må du ha, det øker dps ganske betraktelig. Heart of the wild er et knakende bra talent å makse ut, så.. sånn, her har du et fint build til du dinger 40.

Lenke til kommentar

Shred for 39 energy (med idol og shredding) og 30% damage fra Mangle er ganske så brukbart ja, selv uten lacerate. Vanskelig å få til en fungerende combo utenfor group/raid PvE though.

 

Husker ikke helt hvor lett det var med gear på den levelen, men vil tro Psilo's vil være bra med tanke på level og gear.

Endret av Superslask
Lenke til kommentar
Feral: PvP, solo PvE og mindre PvE groups.

Resto: All slags healing.

Balance: Suger til alt utenom å drepe warriors :)

7437354[/snapback]

Balance er ganske rått i zerg pvp. Balance er dessuten heftig boosta i 2.0, selv om det er en del små endringer jeg gjerne skulle sett bli gjort (ting bør benefite druiden mer, FF f.eks.)

Lenke til kommentar

Tenkte det kunne vere fint med litt crit chance til tider, og at crits frå andre skader 10% mindre kan vere nyttig.

Kunne kanskje vore litt nyttigare med billigare HT, men tranquilty bruker eg so og sei aldri.

Var litt usikker om eg skal ta noken poeng i Naturalist, veit ikkje korleis eg kjem til å like tree of life enda so. Gjelder å vente og sjå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Prøver druid nå. Men har 1t og 30 min played i lvl 6, er det jeg som gjør noe feil har aldri tatt så langt tid for meg før :S

7544127[/snapback]

 

 

Opptil lvl 20 kan gå ganske tregt, men da får du katteform. fra der og ut går det som en lek.

Endret av MalvinP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...