Skumtroll Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Hvem som er best av de to? Eller hva som er best på en healing-chest? Er litt grønn på det der, men er ikke 6 stats bra uansett class/bruksområde? Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Hvem som er best av de to? Eller hva som er best på en healing-chest? Er litt grønn på det der, men er ikke 6 stats bra uansett class/bruksområde? Best av de to. Helse og manapool er mere enn god nok (for øyeblikket), fokuserer mere på +healing og mana regen. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Ok. mp5 er utrolig billig, er det ikke? mp5 enchanten altså Endret 5. januar 2008 av Gautegutten Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Ok. mp5 er utrolig billig, er det ikke? mp5 enchanten altså Ja for den 6mp5 enchanten på chest trenger du kun 2 x Lesser Planar og 2 x Arcane Dust. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) La meg gjette, han er en av de som går etter AP-gear og sutrer over at honor/arenagearet til druider har int og +healing? Går ikke ut av catform før han er på 10-15% hp? her er han på wowarmory Endret 6. januar 2008 av NarilS Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 her er mitt planlagte tre ser det bra ut? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 La meg gjøre det klart: NEI. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 her er mitt planlagte tre ser det bra ut? Lenge siden jeg har spilt, men Natural shapeshifter er jo elsk, spess om du pvp'er. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 La meg gjette, han er en av de som går etter AP-gear og sutrer over at honor/arenagearet til druider har int og +healing? Går ikke ut av catform før han er på 10-15% hp? her er han på wowarmory Nemlig. Ikke ta imot råd fra sånne folk. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 her er mitt planlagte tre ser det bra ut? Den du har der kan fikses en del på.. Se i signaturen min på den talentbuilden jeg har, kjør talentsene sånn du. Bare den ene fra thick hide over i balance (Ja, jeg missclicket den der!) Lenke til kommentar
xTep Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Har akkurat startet å levle en druid nå, feral for levelingen. Tenker å specce resto på 70 (har mage så boomkin virker ikke så fristene, har prøvd å levle warrior men var for kjedelig, så blir vel neppe feral heller. Men er det brukbart å kjøre Arena som PvE specca resto? På magen er det 100G i dass hver eneste gang jeg skal i arena, 10/48/3 er omtrent like bra som untalented i arena. Tenker å kjøre tailoring og lage healing settet, kombinert med litt badgerewards og S1 gladiator / S3 honor deler for å få ok gear fort. Brukbart til heroics / kara / gruul / mag? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Som arenaspiller så bør du absolutt ha feral charge og imp grasp, men det funker greit uten også. Med trespecc, så fikk jeg og en lock 1700 rating før season 3, og vi spilte i 3 uker. Ikke så sykt bra, men helt greit. En stun og en "gratis" root, er flotte saker. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 kan noen sette opp eg godt tre til meg da ? Lenke til kommentar
NoFun Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 kan noen sette opp eg godt tre til meg da ? Hva med dette da: http://www.wowhead.com/?talent=0zZxGGsfroguioVxoz Lenke til kommentar
samebob Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Heller slik http://www.wowhead.com/?talent=0zZxMGsfroeuioVxhz Feral instinct er waste og heller 3/3 survival of the fittest. Full natural shapeshifter er jo nesten et must for en pvp druid. Endret 6. januar 2008 av samebob Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 her er mitt planlagte tre ser det bra ut? Lenge siden jeg har spilt, men Natural shapeshifter er jo elsk, spess om du pvp'er. Elsk. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Hvordan er det å lvle med resto spec? Skjønner så klart at det ikke er optimalt, men går det greit? Skal være resto på 70, men kunne tenkt meg å lvle mest gjennom instancer, og da som healer. Regner da med at jeg må queste endel ved siden av også.. Noen som har noen specs å anbefale i så fall? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Det er null stress å heale som feral. Skal du ha en mellomting: Gå balance. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Har tenkt å levle 5 druids nå. Noe forslag til balancespecc som funger godt for å levle med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå