Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen feral druids som har klart 1850 2v2?

I så fall, hvilken class spiller dere med og hvilke taktikker bruker dere i de vanligste MU'ene?

 

Spilte med en rogue i S2 og var såvidt oppom 1800.

Satsa på stor åpningsburst og etterpå blind - cyclone - sap for opptil 26 sek lockdown av en spiller.

Comboen ble nerfa i S3 siden blind og cyclone nå sharer DR.

 

Hvis du skal spille PvP, specc resto. Feral funker ikke til arena, speccer resto selv nå.

Lenke til kommentar
Noen feral druids som har klart 1850 2v2?

I så fall, hvilken class spiller dere med og hvilke taktikker bruker dere i de vanligste MU'ene?

Jeg spilte med en frost mage opp til 2200 s2. Å forklare taktikk mot hver eneste setup blir litt tidskrevende. Men i korte trekk så må du lære deg å vite når du skal heale og utnyttte pillarene så du ikke tar skade/interupta når du holder på med det. Feral i 2v2 er veldig hybrid, om du ikke klarer å spille "veldig hybrid" (:p) så har du ikke en sjangse i havet på å komme deg høyt opp. Si hva dere sliter med så skal jeg hoste opp noen halvgode taktikker til dere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet her om det tar veldig mye lenger tid og lvle en balance druid i forhold til en feral? Er i outlands om ett lvl og har veldig lyst til og respecce, men må ha noen svar først. Grunnen til respecc er at jeg vil mye heller være en dps enn tank, og da vil jeg være best mulig forberet til lvl 70 og derfor respecce på 58.

Lenke til kommentar

Med mindre du kjenner folkene du går i gruppe med, så er det stort sett glemmesak å være dps som druid. Du skal være tank eller healer, ikke noe annet.

 

Men, nei, det er mye det samme om du tar 58-70 som feral eller balance. Holder du deg til SF+IS og rank 1 Roots holder manaen en god stund, selv om Pounce+manglemanglemanglemangle med en heal etter 2-3 mobs kan du gjøre i en halv evighet. Få deg tailoring for Spellfire+Spellstrike-settet, samt en god tank (helst paladin for BoS og generelt best aggroholding), så kan jeg love deg at du vil ha det utrolig artig som boomkin.

 

Alternativt kan du plukke opp S1-settet og prøve boomkin-tanking. Lite holder aggro som en 4-5k SF uten Subtlety og en haug med Wraths.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...